Tilda and Friends ATC #1

Für alle Magnolia Fans gibt es einen neuen Challenge Blog ...
es ist der Tilda and Friends ATC Challenge Blog.

Hier gibt es jede Woche eine neue Challenge, wo man ein ATC zu einem bestimmten Thema machen kann ... natürlich mit einem Magnolia Motiv!

Das erste Thema lautet: *Time to Sparkle* und hier ist mein Beitrag ...


Da ich noch nie ein ATC gemacht habe, ist das heute meine Premiere. Ich freue mich besonders, dass ich es für die Tilda and Friends Challenge machen durfte :)

Kommentare:

My Paper World hat gesagt…

Ooh! So VERY cute! xx

Andrea, hat gesagt…

Fabulous ATC, love the glittery hearts. Thanks for joining in with the challenge, there will be a new one on Wednesday

Stampin' Up! Gal hat gesagt…

very cute

Glitter Monkey hat gesagt…

How fantastic - well done on your first ATC! What a gorgeous image. Thanks so much for joining in. Lol Lynn x

nins hat gesagt…

so so cute !!!

Shary hat gesagt…

Oh how lovely!! Really sweet ATC

Leonie hat gesagt…

What a cute cute Tilda! Love your ATC!

~ Leonie ~

Chatdoro hat gesagt…

Fabulous ATC, i love it. Chatdoro

Tova hat gesagt…

Beautiful ATC !

mariaadams hat gesagt…

Lovely sparkly ATC, Moni! I love the stamp, I have not seen it before. Thanks for taking part in the challenge.
Maria x

Ila hat gesagt…

I love this little ATC!!