Cute Card Thursday #5

*THINGS WITH WINGS* heißt das Thema diese Woche zur Challenge von Cute Card Thursday. Das Thema finde ich ja genial, denn seitdem ich die Magnolia Motive in mein Herz geschlossen habe, lag es für mich natürlich nahe, eine zauberhafte Tilda für dieses Thema zu verwenden.

Diese Karte hat noch ein EXTRA. Ich habe zwei kleine Tags gemacht, die man an der Seite heraus nehmen kann. Passend zum Frühling (der ja hier leider noch nicht angekommen ist) habe ich mich für "frische Farben" entschieden und dabei durfte meine Lieblingsfarbe natürlich nicht fehlen ;o)

Ich wünsche Euch ein schönes Wochenende ...





*THINGS WITH WINGS* is called the topic this week to the Challenge of Cute Card Thursday. I love this topic, because since I closed the Magnolia stamps into my heart, it was absolutly clear for me to use a beautiful Tilda for this topic.

This card has another EXTRA. I made two small tags, which you can take out at the side. Suitably to spring (unfortunately did spring here not arrived till yet) I used fresh colours and my favourite colour should not miss here.

Have a wonderful weekend ...

Kommentare:

Marja Sch hat gesagt…

What a wonderful card. Great job.

Stempelchaotin hat gesagt…

Moni die ist traumhaft schön. So tolle Farben und die Coloration himmlisch. Klasse.

Sarah hat gesagt…

A really beautiful card. I love the colours and the layout.
xx :0)

Angeldrummer hat gesagt…

This is a wonderful card and I love the bookmarkers

Andrea, hat gesagt…

Wonderful card, great colours and I love all the swirls around the edge.
Thanks for joining in the CCT challenge

Deb hat gesagt…

so pretty, I love the stamped background and the colours you used

thank you for joining in the CCT challenge

flati hat gesagt…

Hallo Moni,
ich kann mich den anderen nur anschließen, die Karte ist traumhaft....
ich mag die Farben und die coloration ist wie immer superschön
LG Sonja xxx

Jilli hat gesagt…

Great card, really pretty!

Flossie's Follies hat gesagt…

what a cute card, love all your flowers and those tags are adroable.

Debbie hat gesagt…

Fab card love the colours

Heidi hat gesagt…

What a beautiful card. I just love the tags. thank you for a great idea. Love your coloring.
thank you for joining my blog candy. You are so sweet. I have put your beautiful name in the box.

Hugs from Heidi

Suzanne hat gesagt…

Beautiful card I love the colours and the tag idea is great. Sue :o)

nessy hat gesagt…

wow!! what a gorgeous card!! that image is so lovely (may have to add to my wish list) love those bright , cheerful colours and the matching tags!! fab!!
vanessa xx

bastelkueken hat gesagt…

wowwwwwwwww deine karte sieht umwerfend aus

debby4000 hat gesagt…

Beautiful card, love the colours, stunning

Julia hat gesagt…

Fabby card, thats my favourite tilda stamp. Thanks for visiting my blog.

traciejane hat gesagt…

oh wow gorgeous card, I love the colours - I just orderd this Tilda isn't she cute (cant wait to get her)
Thanks for visiting my blog
Tracie
:-)x

Annchen hat gesagt…

Wunderschön!

Bunny-Zoe's Blog hat gesagt…

This is such a beautiful card. I love this image and the colouring is gorgeous.

Nikki x

Lim hat gesagt…

Wow.. This is a great card. I love this colours combination.
Also, I want to thank you for visiting my blog so I can found yours. Hugs, Lim.

Camilla hat gesagt…

OHHH!! This is sooo beautiful! Love the design, and your combinations of the colours:) Great idea with the tags!! Hugs Camilla.

Ila hat gesagt…

This card is So Gorgeous!! I love the colors, coloring and the tags....Fabulous!!

CC hat gesagt…

wow, die Karte ist so traumhaft schön geworden.

Liebe Grüße, CC

Shary hat gesagt…

Gorgeous card very pretty colours.

stardustgemsandribbon hat gesagt…

Amazing card, the tags are a great feature. Love the colours. Thanks for your comments.

Monique hat gesagt…

Ich habe mit viel freude mich auf deinen weblog rundgeschaut. Deine werken gefallen mir alle sehr gut. Findest du es gut wenn ich dich auf meinen weblog verlinke???

LG Monique

Lia hat gesagt…

great card i love the paper and the stamp you used

Anne hat gesagt…

Love this colour combo, I hope it'll help spring come along :) Tilda is very cute and coloured beautifully; I love all the flowers and swirls, too.

jenny hat gesagt…

Beautiful card, love the colours and the added tags x

ink'n'rubba hat gesagt…

such an amazing card! this is fast becoming my favourite Tilda too!

Julie hat gesagt…

beautiful card

Jacqueline van der Sar hat gesagt…

Ganz tolle Karte!!! Schone farben. Hast du dir viel arbeit gemacht, sieht sehr schon aus. Mag die tags!!

Anja's weblog hat gesagt…

What a gorgeus card:)) And i love the idea with the tags.

Jessi hat gesagt…

die Karte ist mal wieder ein Traum liebe Moni!!