Cute Card Thursday #9 *Happiness*

Das neue Thema bei der Cute Card Thursday Challenge lautet diese Woche *Edelsteine und Juwelen*. Für meine Karte habe ich mir wieder eine neue, süße Tilda ausgesucht und die Farbwahl ist diesmal nicht knallig und bunt, sondern eher gedeckt gehalten. Ich hoffe sie gefällt euch ... Vielen Dank fürs schauen.

Ich wünsche allen Mamas einen wunderschönen Muttertag :)





The new theme at the Cute Card Thursday Challenge this week is *Gems and Jewels*. For my card I selected a new, sweet Tilda and this time the color choice is not flashy and colorful but rather held covered. I hope you like it … thank you for looking.

I wish all mommies a wonderful mother´s day :)

Kommentare:

Debbie hat gesagt…

Fab card Love the colours you have used.

Stempelchaotin hat gesagt…

Wow wow wow wow wow wow so mehr fällt mir einfach nict mehr ein :)
So süüüß.

Monique hat gesagt…

Wow, das ist wieder eine tolle karte Moni !!!

LG Monique

Deb hat gesagt…

Absolutely beautiful card, I love the colours and layout and the ribbon slide is perfect over the flower

thank you for joining in the CCT challenge

Beth hat gesagt…

This is stunning! I love the layout and the way you've decorated the edges

Agnes hat gesagt…

Eine sehr schöne karte und die blume ist super.

Andrea, hat gesagt…

Beautiful card, great image and the flower is gorgeous.
Thanks for joining in the CCT challenge

Katharina hat gesagt…

Himmlisch Moni!! Die farbkombi steht dir total gut!!! Ich liebe auch die Idee mit dem Embelishment auf der Blume! Wieder eine super Karte von dir!

Nancy hat gesagt…

ich find die karte einfach fantastisch....so wunderschön coloriert. ganz klasse!!!

My Paper World hat gesagt…

Great layout! and I love your cute Tilda!

Frances hat gesagt…

fantastic card, love the colours, all the details and the way you've coloured Tilda.

Scrapmumur hat gesagt…

Splendid!!!
Bizz

MichelleO hat gesagt…

Very pretty! Love the colors. Very well done!

stardustgemsandribbon hat gesagt…

Absolutely gorgeous card Moni - so pretty. Carole x

ink'n'rubba hat gesagt…

beautiful card and love the subtle colours.

Heidi hat gesagt…

I just love this card - its so beautiful

Hugs from
heidi

sam hat gesagt…

wow, great card. Love it!

Tina hat gesagt…

Oh my the detail you put into your cards is sooooo stunning, this card is really beautiful, and i love the stitching and tiny buckle... Crafty Hugs Tina x