Friday Sketchers #1

Puuuh, war das eine Woche ... da meine zwei kleinen Kinder krank waren, kam ich nicht wirklich zum Basteln. Deshalb konnte ich euch auch noch kein ATC und auch keine Cute Card zeigen. Beides steht aber noch auf meiner ToDo Liste ...

Eine Karte habe ich heute aber geschafft, freu ... und zwar für den brandneuen
Friday Sketchers Challenge Blog. Dort gibt es jeden Freitag eine neue Sketchvorlage aus einem anderen Land. Der erste Sketch kommt von der lieben Claudia aus der USA. Ein ganz wundervoller Sketch, es hat mir sehr viel Spaß gemacht eine Karte daraus zu gestalten :)

Der Sketch


Mein Beitrag




Oh dear, what a week ... my two little children was ill and so I can´t do anything about designing a card or something else. Therefore I could not show you an atc and no cute card. However both of them still stands on my todo list ...

But one card I created today and I´m really happy about it. The card is for the brand-new challenge blog called
Friday Sketchers. Every friday is starting a new challenge with a new sketch from another country. The first sketch comes from the lovely Claudia of the USA. A really wonderful sketch, I hade much fun to create a card :)

Kommentare:

Heidi hat gesagt…

The card is so beautiful-love it. great colors

Hugs from
heidi

Kraftin' Kimmie hat gesagt…

OH this is adorable!!! I love how she is sitting on the flowers!! Great job with the sketch too!!

Andrea hat gesagt…

Wow, die Karte ist super geworden. Mir gefällt der Sketch auch sehr gut.

LG Andrea

Stempelchaotin hat gesagt…

Oh Moni ich weiß nicht mehr was ich Dir noch schreiben könnte. Die ist auch wieder so zauberhaft geworden, ein Traum.

Andrea, hat gesagt…

Wow this is just the most gorgeous card, the papers are fantastic and you have coloured Tilda perfectly. Love it

stephscrap87 hat gesagt…

waouh,your card is absolutely fantastic ?I love your combo of colours!!! great,great,great!!!

megastamper hat gesagt…

oh moni, deine karte ist ja wieder soooo süss geworden, ich bin ja einfach sprachlos und so eine tolle coloration ... einfach nur BRILLIANT!!!
lg
bea

ink'n'rubba hat gesagt…

fabulous card, love the colours and Tilda of course!

Valérie hat gesagt…

Fantastic, marvellous !! I love your card, the colors, the stamp... everything ! Very great work ! Love it !!

stardustgemsandribbon hat gesagt…

Beautiful card Moni, I love the gorgeous papers and Tilda looks so sweet! Carole x

Brocéliane hat gesagt…

very beautiful card and love the colours and papers you have used :)

traciejane hat gesagt…

oh wow adorable card, I love the bright colours and cute Tilda - gorgeous :-)x

Danny hat gesagt…

Ein wunderschönes Kärtchen!!!

Cathy hat gesagt…

Adorable card love the image and the colours.
Hope your little ones are better soon - mine have been poorly so you have my sympathy!
Hugs
Cathy

Claudia Rosa hat gesagt…

wie immer absolut zauberhaft moni.
ein blog ist voller inspirationen.

freu mich schon auf deine weiteren werke.
lg
claudi

Sandra hat gesagt…

So cute! Love the DP.

Agnes hat gesagt…

Eine super karte! sehr schön papier.Und die farbe gefallt mir sehr gut .

LG Agnes

Annchen hat gesagt…

Süße Idee die kleine Tilda auf die Blumen zu setzen!

Camilla hat gesagt…

Wow!! I'm stunned as always by your cards! And this one is no exception:) Love it, the bright colours, Tilda... Everything! Have a wonderful day:) Hugs, Camilla.

Mephisto hat gesagt…

Die karte ist ja so süß. Wunderschöne Arbeit.
Domi

Monique hat gesagt…

Wow, nog so eine tolle karte Moni !!! Gefallt mir super gut :)).

LG Monique

Beth hat gesagt…

This is beautiful! I love the papers you've used and the colours are fab!

Scrapmumur hat gesagt…

OH...Fantastic card and colors are fantastic!!
I love it!
Thanks for your participation.
Bizz

Wenche hat gesagt…

WOW! What a beautiful card! Love the colors, so fresh!

Ila hat gesagt…

This is So Beautiful!! I love the colors and composition!

Jacqueline van der Sar hat gesagt…

I was away for the weekend.... So I am a little late for leaving a comment. Great card, love those bright colors, the doodling and the flowers. Tilda is great coloured!

Jorunn hat gesagt…

Amazing card. Great clors! So fresh and fun!

COCO hat gesagt…

I love your card !!!! fantastic colors !!!! great work !!!!!!!

Beate hat gesagt…

Wow, such a colourful beautiful card! Love it :)

Mlaure hat gesagt…

your card is beautiful. Tilda is great !

Richelle hat gesagt…

Pretty card! Love the colors.