Friday Sketchers #3

Heute kann ich euch endlich meine Karte für die neue Challenge von Friday Sketchers zeigen. Die Sketchvorlage kommt diesmal von Carole aus England. Es hat mir wieder sehr viel Spaß gemacht, diesen tollen Sketch umzusetzen. Als Motiv habe ich mir die süße Tilda mit dem Springseil ausgesucht. Ihr kleiner Freund Rufus sieht auch so goldig aus. Passen die beiden nicht super zusammen? Coloriert habe ich wieder mit meinen Prismacolor Stiften und ich muss sagen, so langsam finde ich Spaß daran ...

Der Sketch



Mein Beitrag



Today I would like to show you my card for the new Challenge of the Friday Sketchers. The sketch comes this time from Carole of England. I had much fun to create a card with this wonderful sketch. I have chosen the cute Tilda with her skipping rope. Her little friend Rufus looks so cute too. Do you think they are not perfect friends? I have coloured with my prismacolour pencils again and every time it makes more fun ...


Kommentare:

stardustgemsandribbon hat gesagt…

Adorable card, love Tilda and Rufus! Gorgeous papers, everything about your card is so nice!

Thanks for trying my sketch at FS.

Carole :D

Heidi hat gesagt…

I love this my friend. The colors are beautiful

Claudia hat gesagt…

eine traumhafte Karte, wunderschön, großartig geworden

Jacqueline van der Sar hat gesagt…

Great card, love the colors, the colouring and the tilda!! The stitchin is also great, just got my little sewing machine, must go and try something. Thanks for joining in!!!

Nancy hat gesagt…

ohja, die karte ist ganz klasse geworden, gefällt mir sehr.
ja die prismas sind schon toll, verwende ich auch total gern....

Bunny-Zoe's Blog hat gesagt…

This is so pretty Moni, I love the pretty dp and this cute image. Big Hugs, Nikki x

Camilla hat gesagt…

Oohhh!! Love it:) The paper is amazing, and with those buttons, it looks really cool;) Hugs, Camilla.

Tina hat gesagt…

Hi Moni your card is beautiful, i love the gorgeous colours you've used, those papers really make little Tilda and Rufus stand out.... take a look at my blog, i put your wonderful card you sent me on there.... i am sooooo very thrilled with my tilda's ... Big Crafty Hugs Tina xx

P.S I sent you a long e-mail.....

flati hat gesagt…

Wow, die ist mega schön geworden und so toll coloriert und super schöne Papiere hast du verwendet.... rundum superklasse

*knuddels* sonja

Agnes hat gesagt…

Beautiful card ,very nice colors ,lovley tilda!

Lia hat gesagt…

your card is beautiful as always
hugs Lia

Scrapmumur hat gesagt…

I love your card Moni!!!!
Fabulous!!!
Bizz

ink'n'rubba hat gesagt…

what a fabulous card you have made with the Magnolia images, and love the red patterened background paper you've used.

Karin hat gesagt…

What a wonderful Card. Love the colours !!

Jasmins + Sophies Welt hat gesagt…

Oh wie süß, ich liebe diese Karte!!!!

megastamper hat gesagt…

mensch moni, deine karten werden immer schöner, bin ganz begeistert!!!

megastamper hat gesagt…
Dieser Kommentar wurde vom Autor entfernt.
Frances hat gesagt…

so pretty Moni, love the colours on this and the stitching too. xx