ISMAKI Challenge #20

Ich freue mich sehr, euch endlich mein Beitrag zur ISMAKI Challenge zeigen zu können. Ich bin spät dran, weil mein kleiner Sohn Marlon wierder krank geworden ist.
Die Sketchvorlage kommt diese Woche von Kianel. Als Option hat sie sich was tolles ausgedacht ... wir dürfen *kein Scrappapier* benutzen. Was für eine tolle Herausforderung! Für meine Karte habe ich den unteren Teil mit meiner Cuttlebug geprägt und den kleinen Kreis habe ich embossed. Dafür habe ich die Flowers aus der Shabby Chic Collection und blaues Glitterpulver verwendet. Meine Nähmaschine kam auch hier wieder zum Einsatz, ich finde so eine Naht auf der Karte hat was :) Die süße Tilda habe ich mit meinen neuen Prismacolor Stiften angemalt und diesmal hat es mir auch schon mehr Spaß gemacht, mit den Stiften zu arbeiten. Die Sketchvorlage finde ich ganz toll und ich hoffe euch gefällt mein Beitrag dazu ...

Der Sketch



Mein Beitrag







I´m so happy to show you finaly my card for the new ISMAKI Challenge. Unfortunately I´m a little bit late, because my little son Marlon is sick.
The sketch comes this week from
Kianel and the option is very interesting, because we shouldn´t not use any scrappaper. What a great challenge! For my card I embossed the lower part with my cuttlebug and the small circle I prepared with embossing powder. I used the flowers from the shabby chic collection and blue glitter powder for it. And also I used my sewing machine, because I like those stitching so much. The sweet Tilda is painted with my new prismacolor pencils and this time I had more fun to work with them. A really wonderful sketch and I hope you like what you see ...

Kommentare:

Bunny-Zoe's Blog hat gesagt…

Hi Moni, Sorry to here your son Marlon is poorly and I hope he is feeling better soon. This is such a beautiful and pretty card. I just love all the sparkle. Hugs, Nikki x

Claudia hat gesagt…

wow wow wow. Wieder so ein wunderschönes Kärtchen-ich liebe Deine Arbeiten. Ganz ganz große Klasse.

LG, Claudia

Stempelchaotin hat gesagt…

Moni, was soll ich dazu nun wieder schreiben ??? Mir fehlen einfach wieder die Worte. So liebevoll gestaltet und die Coloration *schwärm*
Ein Traum von einem Kärtchen.

Conibaer hat gesagt…

Klasse geworden!
Gute Besserung an Deinen Sohn!

Valérie hat gesagt…

Very beautiful card ! I love the colors and the stamp ! Very great work !

titisonia hat gesagt…

wahoooo
so wonderful
very great

Debbie hat gesagt…

Hi Moni fab card I love the colours you have used.

Katharina hat gesagt…

Einfach toll Moni! Das Embossing ist ein Traum, all die Details wieder total stimmig und die Coloration super schön. Die Prismas liegen dir! Ich hoffe dein kleiner ist bald wieder gesund. Ich bin für jeden Tag dankbar an dem meine 2 gesund sind. Die ganze Welt gerät aus den Fugen, wenn Kinder kränkeln, dann läuft nichts so wie sonst :)

Tova hat gesagt…

very beautiful card, love colors and scrols !

nins hat gesagt…

wow, this card is fantastic, love all the details and colours !!!

nathmael hat gesagt…

whaouuuuu ta carte est absolumetn magnifique !!!!!!!!!!! So lovely and beautiful I love it !!!!!!!

mu42800 hat gesagt…

geniale ta carte le fond embossé est sublime ... j'adore
bizz Mu

Iris hat gesagt…

Wow Moni, deine Karte ist absolut traumhaft geworden. Super Farbwahl und so viele kleine Details, echt genial.

Camilla hat gesagt…

This is just adorable! Wonderful card, and great in blue!;) Hugs, Camilla.

Karin hat gesagt…

Wow, your card is wonderful again. Love it !!!

Hugs

Karin

ink'n'rubba hat gesagt…

Fabulous card, love the rich colours and the sparkle. I do hope you little boy feels better very soon.

Marja Sch hat gesagt…

What a lovely card. So well done. I hope your son gets beter soon. Gr Marja

Kianel hat gesagt…

stunning gorgeous card!
thanks for playing!
love, Kianel.

Annchen hat gesagt…

Schöne Karte mit tollen Details

Andrea, hat gesagt…

Wow this is just gorgeous, great colours and image and the stitching just finishes it off perfectly. I hope our son will be feeling better soon.

Nancy hat gesagt…

oh, die karte ist wirklich sehr sehr schön geworden, gefällt mir supergut!!

Andrea hat gesagt…

Die Karte sieht klasse aus.

LG Andrea

karin xoxo hat gesagt…

wauw, great card .love the stamp and the coloring. great job.

Biggest SWAP ever on my blog. hope you join in.

Jay Jay hat gesagt…

Deine Karte ist so wunderschön geworden! Und WOW wie du so rund und sauber genäht hast!!!

Scrapmumur hat gesagt…

OH!!!! Great card!!! Moni!
I love your composition.
BRAVO! my friend

nefertiti hat gesagt…

waouh!very great!!!!!!!!!!!!!and lovely colours!!!

Lia hat gesagt…

great card, I love the LO

Tina hat gesagt…

Hi Moni your card is gorgeous, another stunning creation.... i really do love every thing about it.....

You have an award here http://yummyscrummycreate.blogspot.com/2008/05/oh-my-goodness-i-just-got-my-first.html

Ila passed to me and i'm passing to you, and you need to pass it to three others....

Crafty hugs and Get Well Wishes To Marlon.... Tina xx

Gunn Marit Solli Håland hat gesagt…

What a fantastic card you have made, love the bright colors you have used!!

Bev hat gesagt…

Wonderful card - love the stitching

Monique hat gesagt…

Wunderschöne karte Moni !!!

LG Monique

joslyn hat gesagt…

wow great card. love the circle and all the detail.

stardustgemsandribbon hat gesagt…

Fabulous card, so pretty, sparkle looks wonderful!

Carole :D

Kathy hat gesagt…

WOW!! I love your card!! The colors are beautiful!! And your embossing (both) are stunning!! Beautiful work!!

megastamper hat gesagt…

oh wie schön und was für ein tolles blau ... bin ganz sprachlos!!
lg
bea