Tilda & Friends ATC #9

Die Ladies vom Team Tilda and Friends ATC haben sich wieder ein tolles Thema für die neue Challenge ausgedacht. Diesmal dreht sich alles um *MAY CELEBRATIONS*. Seit langer Zeit zählt es zum deutschen Maibrauchtum, dass das schönste Mädchen einer Gegend zur Maikönigin erkoren wird. Bei uns im Ort wählt die Burschenschaft die Maikönigin und das auserkorene Mädchen bekommt dann eine geschmückte Birke vor das Haus gestellt. Schaut nur meine süße Tilda, aus der neuen Shabby Chic Collection von Magnolia, sieht sie nicht auch aus wie eine Maikönigin?!



The Ladies of the team Tilda and Friends ATC invented a great theme for the new challenge. This time everything turns around *MAY CELEBRATIONS*. It is tradition that in germany the most beautiful girl of an area will chosen to the may queen. In my village the student league are voting the may queen and she get then a decorated birch tree infront of her house. Have a look at my sweet Tilda, from the new shabby chic collection of Magnolia, doesn´t she looks like a may queen?!

Kommentare:

Bunny-Zoe's Blog hat gesagt…

This is so cute Moni. I love the pretty blue and pink colours you have chosen. Hugs, Nikki x

Debbie hat gesagt…

This is fab I love the little story attached to it as well.

ink'n'rubba hat gesagt…

Love Tilda as the May Queen and reading about your village traditions. thanks for joining in the fun with us this week! annie x

Ila hat gesagt…

I love this ATC..love the colors, Tilda..and I so enjoyed the story you shared!!

Lynn hat gesagt…

She does look like the May Queen, she's adorable! I love the colors and how you added the pink ribbon along the side!

I think I need to get this stamp, I like her crown!

Scrapmumur hat gesagt…

OH Moni, she 's Sublime and Fantastis ATC!
Bizz

stardustgemsandribbon hat gesagt…

Fabulous ATC - I don't know how you manage to fit all your pretty embellishments on! Love the story too, thanks!

angeljakki hat gesagt…

Moni your Atc is beautiful

Andrea, hat gesagt…

Beautiful ATC, fab colours and I love your new Tilda, she looks so sweet sat there like a May Queen

Camilla hat gesagt…

Lovely ATC Moni!! Cute Princess Tilda, and love the colour-combinations:) Hugs, Camilla.

Claudia Rosa hat gesagt…

sooo suess moni.
ich komm echt immer so gerne auf deinen blog.
ich finde bei deinen sachen spiegelt sich ganz arg dein "wesen" durch..
komisch.. ich finde deine sachen haben so viel charakter und personality. Ich wuenschte ich koennte das irgendwie bei meinen sachen rueberbringen.

ich will nicht schmalzen.. das ist echt und wirklich was ich an deiner arbeit so bewundere!

Lim hat gesagt…

Love it , love it, love it!1. this is beautiful Moni. So cute.
hugs, Lim

Valérie hat gesagt…

Wonderful ! I love the colors and this Tilda ! Very great work ! Love it !!

debby4000 hat gesagt…

Absolutely stunning ATC

Monique hat gesagt…

diese atc gefallt mir wieder sehr gut Moni :)).

LG Monique

Katharina hat gesagt…

Was für ein wunderschönes ATC, deine Coloration ist traumhaft, so kräftig!

sam hat gesagt…

wow, what a lovely atc. very cute!
best wishes sam

mar1ene hat gesagt…

Another top ATC, colours are so vibrant.. simply stunning!!

Marlene x

traciejane hat gesagt…

beautiful ATC, love the colours and she looks like a winner for May Queen - gorgeous :-)x