Tina ... you really made my week :)

Ich hatte tolle Post am Samstag in meinem Briefkasten. Die liebe Tina (Yummy Scrummy Create) hat mir viele tolle Stempelabdrücke und zusätzlich wundervolle Embellishments geschickt. Ich war total begeistert und habe aus den tollen Sachen auch gleich eine Karte für die neue Ismaki Challenge gemacht. Diese zeige ich euch, etwas später, in meinem nächsten Beitrag ...

Nun schaut euch aber erstmal diese zauberhafte Karte an, die Tina für mich gezaubert hat, ist sie nicht wunderschön?? Also, ich bin total begeistert :) Liebe Tina, du bist soooo lieb und nett, vielen herzlichen Dank für alles!!

Ihr müsst unbedingt auf ihrem wundervollen Blog vorbeischauen, sie macht ganz zauberhafte Karten und zeigt euch auch klasse Tutorials ...



I had fabulous post on saturday ... The lovely Tina (Yummy Scrummy Create) has send lots of great stamped images and also wonderful embellishments to me. I love them so much that inspired me to make a card for the new ismaki challenge. I would like to show you the card a little bit later ...

But first look at this wonderful and so magical card, who Tina created for me, I´m really thrilled about it and love it so much. You are sooooooo kind to me, dear Tina. Thanks a million for everything!!

Please check out her wonderful
blog, she creates very beautiful cards and show you also great tutorials ...

1 Kommentar:

Tina hat gesagt…

Moni you are so welcome, i have enjoyed very much e-mailing you, and you to sent me the most wonderful images as i didn't have the stamps, i am always willing to send any images you may need, please do not be afraid to ask me, it is my pleasure, i love your creations they are very beatiful and the detail you create on cards is so excellent. Thank you so much for your very kind words sweet Moni, i really do appreciate them.... Bye for now lots of crafty hugs Tina xxx