BRILLANTE WEBLOG

Ich habe wieder einen tollen Award bekommen :o) Die liebe Claudia hat mir den *Brillante Weblog* Award verliehen. Vielen lieben Dank Claudia, ich habe mich riesig darüber gefreut :)

Hier sind die Regeln:
1. Der Gewinner zeigt das Logo auf seinem Blog
2. Verlinke die Person, die dir den Award verliehen hat
3. Nominiere 7 weitere Blogs
4. Verlinke diese Blogs auf deinem Blog
5. Hinterlasse eine Nachricht auf den Blogs der Nominierten

Ich gebe den Award nun weiter an:

Bea *** Flati *** Heidi *** Kathy *** Mumur *** Tina





The lovely Claudia awarded me with the *Brillante Weblog* award. Thank you so much Claudia, you really made my day!!

Here are the rules:
1. The winners put the logo on there blog.
2. Link the person you received your award from.
3. Nominate 7 other blogs.
4. Put links of those blogs on yours.
5. Leave a message on the blogs you've nominated.

Now I would like to give this wonderful award to:

Bea *** Flati *** Heidi *** Kathy *** Mumur *** Tina


Woow, was für eine Überraschung ... da habe ich soeben der lieben Kathy einen Award verliehen und im gleichem Moment verleiht sie diesen Award auch an mich :) Vielen lieben Dank Kathy, es ist eine Ehre für mich diesen Award noch einmal zu bekommen :)

Woow, what a surprise ... Just now I awarded the lovely Kathy an award and at the same moment she awarded me with the same award :) Thank you so much Kathy, it´s an honour for me to received this award again :)



Kommentare:

Kathy hat gesagt…

Thank you so much Moni!! I have come to tell you I have an award for you and here you have one for me!!! What a great surprise I am truly honored!! Thanks always for your inspiration!!

Heidi hat gesagt…

Thank you so much! It makes me so happy. You are so sweet and kind

Hugs from
Heidi

Claudia hat gesagt…

Liebe Moni,

Du machst so wunderschöne Arbeiten, absolut fantastisch. Ich liebe Deinen Blog.

Heike hat gesagt…

Huhu Schwesterherz,

vielen lieben Dank für den tollen Award, freue mich sehr darüber..........

lg.Heike :-)))

Scrapmumur hat gesagt…

Moni Thank you very much for this Award.
I was very pleased and very happy to receive this award from you is an honour for me.
Again thank you Moni.
Big hugs my friend
Mumur