Have a perfect day!

Mit dieser Karte möchte ich allen einen wunderschönen Tag wünschen ... Die Karte ist diesmal für keine Challenge und ohne Sketchvorlage entstanden. Ich wollte wieder mal ein tolles Rakle Motiv, das ich von meiner lieben Freundin Tina erhalten habe, in Szene setzen. Die Rakle Motive sind aber auch was ganz besonderes, ich mag sie wirklich gerne! Nun hoffe ich sehr, das euch meine Karte gefällt ...





With this card I would like to wish everydoby a wonderful day ... This time I create a card for no challenge and without a sketch. My dear friend Tina send me that wonderful Rakle image and I had again so much fun to create a card with it. The Rakle stamps are very special and I really love them all. Now I hope you like my card ...

Kommentare:

Ila hat gesagt…

This is Absolutley Gorgeous!! I love the way you colored this rackle...your accents and colors are Fabulous!!

Bunny-Zoe's Blog hat gesagt…

This is gorgeous Moni, I love the fantastic colours and your colouring in fabulous. Hugs, Nikki x

Sorellina hat gesagt…

Hach und wieder so schöne intensive und fröhliche Farben! Eine Augenweide :)

LG
Sabs

Jose hat gesagt…

Fantastic work, love all the different textures

Andrea, hat gesagt…

Fantastic card, I love the colours and the papers and the gorgeous image. The little extras you add to your cards are always wonderful

Debbie hat gesagt…

This is fab Moni Love the colours you have used.

Katharina hat gesagt…

Ach du meine Güte Moni!!! jetzt schaue ich mal ein paar Tage nicht bei dir vorbei und dann werde ich von traumhaften Werken nur so überhäuft. Da ist ja eines schöner als das Andere!! Die Rakle Motive stehen dir besonders gut! Aber auch die Hänglar Karte ist ein Traum. Da hast du wieder zugeschlagen mit deinem Talent!

megastamper hat gesagt…

also mir gefällt die karte supergut. alles passt wunderbar zusammen und ist superklasse vernäht. das motiv ist aber zu goldig!!!
lg, bea

Heidi hat gesagt…

WOW what a wonderful card you have made. I just LOVE it my friend

Hugs from
heidi

Claudia hat gesagt…

traumhaft schön - wie immer. Die Karte ist so klasse.

Jennifer hat gesagt…

Thank you for your nice comment on my blog - it lead me to your wonderful blog!
What a brilliant card! I love your use of colour and embellishments.
Jennifer x

Lim hat gesagt…

WOW Moni, this is beautiful. I love it!!! The colors are so vivid. This card is gorgeous.
Great job, like always.
Hugs,
Lim

Conibaer hat gesagt…

Die Karte ist absolut klasse geworden!!! All diese details sind echt super!

betty hat gesagt…

das ist eine tolle Karte! klasse Motiv und super die Farbkombi und die Nähte! großartig!

Stempelchaotin hat gesagt…

Wow was ist die schööön.
Super alles passt einfach perfekt zusammen.

Monique hat gesagt…

Gorgious !!!!

Hugs Monique

Tina hat gesagt…

Moni you are so clever at putting together colours and embellishments, i just love all of the detail on this card, and i am so glad you are enjoying the Rakle stamps, please let me know when you need more, i will always do them for you....Big Big Hugs Tina xxx