ISMAKI Challenge # 24

Hier ist sie nun ... meine erste Pop-up Karte, die ich für die neue ISMAKI Challenge gemacht habe. Kianel hat sich diesmal einen interessanten, aber schwierigen Sketch ausgedacht, den ich erst gar nicht in Angriff nehmen wollte. Gestern habe ich mich aber doch an dem Sketch versucht und hatte wirklich viel Spaß diese Karte zu gestalten. Ich hoffe sie gefällt euch ...

Der Sketch



Mein Beitrag








Now, here she is ... my first pop-up card, which I made for the new ISMAKI challenge. This time the sketch comes from Kianel and I thought, oh dear, a great and interesting sketch, but very difficult. I wouldn´t tackle this sketch at all, but yesterday I give this sketch a try and I really had much fun to create this card. Hope you like it ...

Kommentare:

Agnes hat gesagt…

Wow beautiful!!!!Very nice.i like the image it's perfect

Andrea, hat gesagt…

Fantastic card, I love the scene you have created and you have coloured it perfectly. The images are just perfect for a pop up card. have a good weekend

Karin hat gesagt…

Wow, wow, wow, Such a wonderful Card again, Moni. Love it all !!!

Hugs

Karin

megastamper hat gesagt…

wow ich bin echt begeistert, die karte ist der hammer und die viele arbeit bei der szene ... ich bin sprachlos, superklasse, moni!!!
lg
bea

titisonia hat gesagt…

wahoooo
your card are so wonderful

mu42800 hat gesagt…

magnifique ta carte j'adore tout ces magnolias jolie harmonie
bizz Mu

Valoudesbois hat gesagt…

Ohhhhhhhh que c'est beauuuuuuuuuuuu

Lia hat gesagt…

oohhhh wowwwwwwww moni such a beautiful card you made I've never seen before such a lovely card made withj the ismaki challenge

big hugs from Lia

vanilleco hat gesagt…

superbe !!

Bunny-Zoe's Blog hat gesagt…

Oh Moni, what a wonderful card and such a fabulous scene, I love all the gorgeous detail, Have a great weekend, Hugs, Nikki x

Katharina hat gesagt…

Ach du meine Güte Moni, die Karte ist ja eine Sensation. Dafür hast du sicher ewig und 3 Tage gebraucht!! Aber der Aufwand hat sich gelohnt - ein Traum!!

Valérie hat gesagt…

Fantastic card ! I love the scene ! Very great work !

Marja Sch hat gesagt…

Wauw what awonderful and gorgeous card. Greta job. Hugs marja

Kathy hat gesagt…

Oh what a beautiful card!! I love the scene and the colors!! It looks so summery!! Whomever gets this will cherish it! Nice job with the sketch!

Scrapmumur hat gesagt…

OH.....This is very splendid!!
I love colours and beautiful scene.
You have coloured it perfectly.
Great card and great job!!
Bravo Moni!
Hugs my friend
Mumur

Parvati hat gesagt…

Very beautiful card, bravo for the scene !

sonic hat gesagt…

Elle est vraiment très belle !!!

Tina hat gesagt…

OHHHH Moni my friend this is stunning, so much beautiful detail, you created a wonderful popup card and your first too..... I just love it.....and the colours are so vibrant....Big Big Hugs Tina xxx

Claudia hat gesagt…

wow, wunderschön, ein Traum von Karte.

Sorellina hat gesagt…

Wunderschön, mehr kann ich dazu auch gar nicht sagen.

LG
Sabs

Stempelchaotin hat gesagt…

Ach Du meine Güte, ist die schööööön. Mir fehlen die Worte, ein absoluter Traum. So eine Wahnsinnskarte.

tina46 hat gesagt…

moni das ist so zauberhaft und wieder super koloriert!!!!!! klasse!
lg tina

Monique hat gesagt…

It's gorgious Moni. Don't you just love these pop up cards????

Hugs Monique

ella bella hat gesagt…

wow this is stunning love the scene you have created and all the detail beautiful work
Tracy x