Welcome ... Sweet child!

Heute möchte ich euch gerne eine Babykarte zeigen, die ich nach Claudia´s Tutorial gemacht habe. Allerdings habe ich die Karte so gefaltet, dass man auf der Rückseite noch Platz für ein weiters Tag hat. Das süße Panduro Mädchen mit den Ballons finde ich so goldig und absolut passend für eine Babykarte. Die tollen Embellishments habe ich von meiner Freundin Tina bekommen, sind die nicht süß? Vielen Dank liebe Tina, es macht so viel Spaß damit zu arbeiten.



Today I would like to show you my first baby card, which I create after Claudia´s tutorial. I folded the card in such way, that I had on the back side another place for another tag. That little Panduro girl is such a cutie and I thought it fits perfect for a baby card. I got the great embellishments from my friend Tina, looks they not cute?! Thank you so much my dear Tina, it makes so much fun to work with them.

Kommentare:

Suzanne hat gesagt…

oh such cute cards I love them. Sue :o)

Andrea, hat gesagt…

Fantastic, love the colours and great images

Karin hat gesagt…

Wow, your card and tags are just WONDERFUL !! Love it all !

Hugs

Karin

flati hat gesagt…

Die Karte ist ja toll geworden , ich mag die Panduros total gerne, ich muss mit meinen auch langsam wieder etwas machen...

LG Sonja

Katharina hat gesagt…

Ein wunderschönes Werk Moni!! Da stimmt wieder alles! Willkommen im Paperbasics Design team :)

Heidi hat gesagt…

WOW what a wonderful baby card this is. I just LOVE the paper you have use on this. Great work.

Hugs from
Heidi

Bunny-Zoe's Blog hat gesagt…

What a beautiful bright card. I love the design and what a cute stamp, Hugs, Nikki

Claudia hat gesagt…

die Karte ist Zucker, sowas von süß geworden und wunderschön.

Sorellina hat gesagt…

Wundervolle Babykarte! So schöne frische und fröhliche Farben, genau das richtige für so eine Karte!!

LG
Sabs

Scrapmumur hat gesagt…

Great job!!!
I love your card fantastic!!!
Love colours and tag.
Bravo!!! My friend!
Hugs
Mumur

megastamper hat gesagt…

oh moni, das ist ja so goldig geworden, so tolle warme farben hast du gewählt, super schön!!!
lg
bea

ink'n'rubba hat gesagt…

love the bright colours you used, they go perfectly with the cute little images.

Tina hat gesagt…

I love this Moni, Pink and orange are fantastic they are such beautiful bright summer colours perfect for a summer baby, the brads and flowers look fantastic, i'm so glad you like them they really do look so beautiful on this card, i have to have a go at Claudia's tutorial when i'm better...Big Big Hugs Tina xxx