Yummy, Scrummy Stuff ...

Gestern hatte ich wieder fabelhafte Post. Meine liebe Freundin Tina von Yummy Scrummy Create hat mir diese wunderschöne Mappe, gefüllt mit tollen Stempelabdrücken und vielen Goodies, geschickt. Sieht sie nicht großartig aus? Ich bin total begeistert ... Vielen lieben Dank Tina, du bist die Beste! Habt ihr schon mal auf ihren Blog geschaut? Sie macht so wunderschöne und zauberhafte Karten und zeigt euch auch tolle Tutorials. Schaut doch mal auf ihrem wundervollen Blog vorbei, ich bin mir sicher, ihr werdet mögen was ihr seht ...








Yesterday I received this wonderful folder, filled with lots of lovely stamped images and many fabulous goodies from my very kind and wonderful friend Tina at Yummy Scrummy Create. Isn't it just gorgeous? I´m really thrilled about it and love it ... Thank you so much Tina, you´re the best! Big, big hugs to you ... Have you visited her blog yet? Her creations are gorgeous and so wonderful. She show´s you also great tutorials ... please check out her fabulous Blog. I´m sure you will like what you see ...

Kommentare:

Bunny-Zoe's Blog hat gesagt…

What a wonderful folder to receive from Tina... What a great mail day. Hugs, Nikki x

Sorellina hat gesagt…

Oh my godness! Das is ja echt super schön geworden!! Herzlichen Glückwunsch zu einem so schönen Geschenk :)

LG
Sabs

Andrea, hat gesagt…

Wow that is fab, what a lovely gift to receive

Scrapmumur hat gesagt…

OH....This is Fantastic!!!!
I love your composition and beautiful colors!
Bizz my friend

flati hat gesagt…

Ui ist das schön, schau mal da steht aber der falsche Name drauf *lach*

LG Sonja

Tina hat gesagt…

Moni i am so pleased that you like the folder i made for you, i really did enjoy making it for you, it was my first and i hope to make more....i really am so pleased you liked it....Big Big Hugs Tina xxx