Best Friends forever ... Sarah Kay Challenge

Diese Woche gibt es wieder eine tolle Sketchvorlage bei der Challenge von Sarah Kay Challenges, wonach man eine Karte gestalten soll. Für meine Karte habe ich mir meine Lieblings Sarah Kay und die Farbkombi rot/blau ausgesucht. Es macht wirklich viel Spaß diese zauberhaften Motive zu colorieren :) Nun hoffe ich doch, dass euch meine Karte gefällt?!






This week at the challenge of Sarah Kay Challenges we should create again a card after a great sketch. For this card I chose my favourite Sarah Kay stamp and the colour combination red/blue. I had again so much fun to play with my prismacolour pencils :) Now I hope you like my card?!

Stamp: Sarah Kay
Papers: Patterned Paper BoBunny from Paperbasics, Design Paper/Efco
Embellishments: Prima Flower and Ribbon from Paperbasics, Buttons Indian Summer and Tickets/Autumn Leaves, Primary Spiral Clips and Brads from stash, Sewing Machine
Colouring: Prismacolour Pencil




Kommentare:

Marja Sch hat gesagt…

Wow this one is wonderful . Hugs Marja

Lia hat gesagt…

great card moni you made,love the stamp and the papers are also nice too

Bunny-Zoe's Blog hat gesagt…

Hi Moni, stunning card such a cute image and you have coloured her beautifully as always. Hugs Nikki x

Bev hat gesagt…

I love your card Moni - the colours and papers are gorgeous and your colouring is superb

ink'n'rubba hat gesagt…

beautiful! love your colour combination and fabulous pencil colouring too. annie x

Lyn hat gesagt…

A beautiful card and love your colour combination

Kathy hat gesagt…

Gorgeous card, Moni!! I love the colors and your sewing around your scallops!! All your details are fab!! I love that image too and haven't inked it up yet!! I want it to stay so pretty (LOL):] Kathy

Stempelchaotin hat gesagt…

Ob mir Deine Karte gefällt ???
Mmmmhmhh da muss ich echt düber nachdenken :)
Na sicher und wie die wieder gefällt. Ich habe echt schon einige gute Leute gesehen, die colorieren, aber Deine Colorationen schlagen echt alles. Ein absoluter Traum, kann ich da nur wieder sagen.

Debbie hat gesagt…

Stunning card Moni!! Love it...love it...love it!

Debbie x

debby4000 hat gesagt…

Stunning, gorgeous colours.

Debbie hat gesagt…

Wow this is gorgeous Moni I love the colours.Hugs Debbie x

Zoe hat gesagt…

Hi Moni, I love the sarah kay image and the paper.
love
zoe
xxxxx

agnes hat gesagt…

Sehr schön, und die farbe und papiere ist super zusammen.

LG Agnes

Susanna hat gesagt…

Beautiful card with great colouring.

Ila hat gesagt…

I love your card!! your coloring and choice of papers is just Beautful!!..Hugs, Ila

Andrea, hat gesagt…

Beautiful card, the image and colours are fabulous

Deb hat gesagt…

BEautiful card, your colouring of the image is absolutely perfect!

Lorraine hat gesagt…

Gorgeous card! Love the red/blue colour combination, it's very effective!

Thanks for taking part in this weeks challenge :)

Camilla hat gesagt…

Stunning card!! I love it!! Your colouring is magical, and the papers are wonderful:)
Hugs, Camilla.

Ingela from Sweden hat gesagt…

Hi!

Your card is so wonderful...I love it!!!!

Ingela x

Sabine hat gesagt…

Ah, da isse ja - die süße Karte von der Elfe :-) Ich find sie absolut traumhaft!

Wie machst Du das eigentlich, dass die Papierränder so fuddelich aussehen? Gibt's da nen Trick?

Liebe Grüße
Sabine

cutecreations hat gesagt…

Waaahnsinnn! Ich kipp hier gleich aus den Latschen!!! So toll colriert und die Papiere sind ein Traum!!!

flati hat gesagt…

Hallo Moni,
die Karte ist soooo zauberhaft geworden , bin ganz verliebt ...
Du sag mal, hast du für die Ränder einen Paper-distresser benutzt (oder wie das Ding heißt)?
So ein Teil brauch ich nämlich noch und weiß nicht wo ich es her bekomme *seufz*

*knuddels* Sonja

Richelle hat gesagt…

Wow! this is Beautiful!! love the coloring and the dp.

Jenny hat gesagt…

gorgeous - love it!

Scrapmumur hat gesagt…

Splendid card Moni!!!
Love colours and papers.
You have of good ideas and I love your job!!!
Big hugs Mumur

Vicky (Angeldrummer) hat gesagt…

very pretty - love the bold colours x

bastelkueken hat gesagt…

Mensch Moni - ich schmelze so langsam dahin - aber nicht wegen dem Wetter, sondern wegen deiner Coloration