Paperbasics DT Card & Ismaki #28 ... Cherish

Heute möchte ich euch gerne meine neue Design Team Karte für Paperbasics zeigen. Dafür habe ich mir den tollen Sketch von der neuen Ismaki Challenge ausgesucht. Kianel hat sich diesmal wirklich etwas tolles einfallen lassen, denn wir sollen eine dreiteilige Klapp-Karte machen. Ich habe mir die tollen Papiere von Fancy Botanical und ganz zauberhafte Sarah Kay Motive ausgesucht. Das alles und noch viel mehr, könnt ihr im Paperbasics Onlineshop finden. Das Papier ist so wunderschön und läßt sich ganz toll kombinieren und die Farben sind doch wie gemacht für die Sarah Kay Motive, findet ihr nicht auch?! Das kleine Tag mit Rufus habe ich so angebracht, das man es auch heraus nehmen kann. Effekte habe ich auch hier wieder mit Stickles gesetzt. Ich bin ganz begeistert von der Kartenform, sie ist wirklich etwas ganz besonderes! Mein Scor-Pal kam auch hier wieder mal zum Einsatz, freu ... ich möchte ihn wirklich nicht mehr missen!

Nun wünsche ich noch allen einen schönen Sonntag :)








Today I would like to show you my new Design Team card which I designed for Paperbasics. I used the wonderful sketch from the Ismaki challenge for this week. We should make a card which opens in 3 different parts and the great idea comes from Kianel. The wonderful papers and also the magical images from Sarah Kay are just perfect for this card. You can find all these great stuff at Paperbasics Online Shop. The papers are terrific to combine and I thought the colours fits also great to the Sarah Kay images. I attached the little tag with Rufus in such a way, that you can take it also out. Special effects I have made with stickles again. I´m so thrilled about this card form, it´s really totally special! My Scor-Pal was again very helpful and I don´t wonna miss him anymore ...

Now I wish everybody a wonderful Sunday :)

Stamps: Sarah Kay from Paperbasics, Magnolia
Papers: Cardstock and Patterned Paper Fancy Botanical from
Paperbasics
Embellishments: Scor-Pal and Edge Distresser from Paperbasics, Ribbon Fancy Pants Design, Tag Die Quickutz, Flourish Die Bosskut, Flower Die Bosskut, Embossing Folder Birds & Swirls Cuttlebug, Ticket Inkadinkado, Stickles Ranger, Sewing Machine
Sentiment: Joy Stamp from
Paperbasics, Warm Words Stampin´up, Round Stamp Stampingduck
Colouring: Prismacolour Pencil


Kommentare:

Bunny-Zoe's Blog hat gesagt…

Beautiful card Moni, I love the design and the gorgeous papers, Love the images you have used and cute Rufus on his tag, Have a great Sunday, Hugs, Nikki x

karin xoxo hat gesagt…

Hi Moni,

fabulous card.
Love the sunny papers and the way you've colored little Sarah is great.

Hugs,
xoxo Karin

Zoe hat gesagt…

Hi Moni, I love the papers and the sarah kay image.
love
zoe
xxxxxxx

Parvati hat gesagt…

WOW beautiful card ! you made a great work ! i love it ! bravo !

Stempelchaotin hat gesagt…

Woooooooooooooooow Moni ich bin mal wieder auf der Suche nach den richtigen Worten. Ist die schööön. Ein absoluter Traum.

flati hat gesagt…

Huhu Moni,
die Karte ist wunderschön geworden .
Die Sarah's sind superschön coloriert
KLASSE...

LG Sonja xxx

veronoah hat gesagt…

trop trop beau!!!

Tina hat gesagt…

OHHHHHHH Moni this is just Yummy, i love it, isn't she cute. Wow the details my friend are gorgeous, you are so clever with detail, it really is stunning Moni, it is so exciting you are on the DT team.. hehehehe..Big Big Hugs Tina xxxxx

Scrapmumur hat gesagt…

OH...This is a great card Moni!!!!
Lovely composition, brilliant colours and details.
I love it!!!!!!!!!!!!!!!!
Hugs my friend
Mumur

Silli hat gesagt…

Moni, du machst wunderschöne Karten. Vielen Dank für diese tollen Inspirationen...:-) Deine Colorationen gefallen mir sehr gut!

ink'n'rubba hat gesagt…

what a fabulous card you have made, gorgeous papers, and beautifully coloured images - I love it! annie x

Heike hat gesagt…

Wow, die Karte ist wunderschön gestaltet, ich habe sie ja gestern in echt gesehen einfach nur der HAMMER.....die war ja für mich gell :-))))habe ja bald Geburtstag "dumdidum"....

Lg.Heike

Schaue mal auf meinem Blog ich habe da was für dich hihi.....

Lia hat gesagt…

great and wonderful card Moni I love it your colors are always so perfect

Claudia hat gesagt…

wow, mir fehlen mal wieder die Worte. Sagenhaft schön.

karin xoxo hat gesagt…

Hi Moni,

I've commented this card already, but take look on my blog there's a surprise waiting for you.

xoxo Karin

Saphira hat gesagt…

WoW die ist ja mega genial geworden einfach Klasse!!!

LG Kerstin/Saphira

Ila hat gesagt…

Absolutely Amazing and over the Top Gorgeous!! I love this Fabulous creation!!...Hugs, Ila

Claudia Rosa hat gesagt…

wunderschoene arbeit moni

gruss
claudia

Monique hat gesagt…

Wow, I love your card. Gorgious :)).

Hugs Monique