Happy Birthday ... A Spoon full of Sugar

Bei der Challenge von A Spoon full of Sugar dreht sich diese Woche alles um das Thema *Recycling*. Da hat sich das Team aber ein interessantes Thema ausgedacht! Die beiden Herzen auf der Innenseite der Karte habe ich schon sehr lange auf meinem Basteltisch liegen und für diese Karte waren sie nun perfekt. Auch das Schild worauf Tilda mit dem Blumenstrauß sitzt, wollte ich eigentlich in den Müll werfen, da ich es einmal durchgeschnitten hatte und es eigentlich nicht mehr zu gebrauchen war. Nun habe ich es einfach gekürzt und wieder zusammen geklebt und finde Tilda macht sich sehr gut darauf ... Ich habe mir für meine Karte die wunderschönen Papiere von My Mind´s Eye und endlich auch mal wieder Tilda Stempel ausgesucht. Mein Scor-Pal kam auch hier wieder mal zum Einsatz und ich gebe ihn auch bestimmt nicht wieder her ... Ich dachte mir, die besondere Kartenform, die sich in drei Teilen öffnen läßt, ist etwas ganz spezielles und es hat mir wieder sehr viel Spaß gemacht so eine Karte zu gestalten.

Nun wünsche ich allen noch einen schönen Sonntag :)












At the challenge of A Spoon full of Sugar this week the theme is called *recycle*. Woow, what a interesting theme! The two hearts which you can see inside the card, are placed for a long time on my craft table and for this card they are now perfect. Also the label who Tilda with the lilac is sitting on wasn´t useably, because I had cut it into the half. So I shorted it and stuck it together again. Looks tilda not great on it? I selected the wonderful papers from my mind´s eye and at last again great tilda stamps. My Scor-Pal was again very helpful and I don´t wont miss him anymore ... I had a lot of fun to create again a card which you can open in 3 different parts.

Now I wish everybody a wonderful Sunday :)

Stamps: Magnolia
Papers: Patterned Paper My Mind´s Eye/Magnolia
Embellishments: Scor-Pal, Prima Flower, Stamps Love Grows Mini and Great Shapes Journaling/Inque Boutique, Edge Distresser/Heidi Swapp all from Paperbasics, Ribbon from my friend Tina, Tickets Clear Stamps/Autumn Leaves and Inkadikado, Flourish Die/Quickutz, Stickles/Ranger
Sentiment: LeLo Design
Colouring: Prismacolour Pencil

Kommentare:

Deb hat gesagt…

Fabulous card, it really is a very special one, just right for your sister! there is such a lot of work has gone into it!I am sure Heike will love it!

Heidi hat gesagt…

WOW this is so beautiful-love your work and colors

Hugs from
Heidi

Stempelchaotin hat gesagt…

Die Karte ist der absolute Traum. Da hat Heike sich bestimmt gefreut. Also ich hätte es definitiv :)
Ein Traum *schwärm*

Heike hat gesagt…
Der Kommentar wurde von einem Blog-Administrator entfernt.
Bunny-Zoe's Blog hat gesagt…

Wow Moni, this card is simply stunning your colouring is beautiful as always and such great little details.I bet Heike love ,s it Thanks for joining in our challenge. Hugs Nikki x

Rach hat gesagt…

oh wow moni, this is a fantastic creation..beautiful details and papers, fantastic achievement. hugs rachxx

Conibaer hat gesagt…

Eine absolut tolle Karte! Echt genial!

Kim Piggott hat gesagt…

Absolutely stunning! Great colours for this.
kim x

cats whiskers hat gesagt…

This is just so unbelievably beautiful what a wonderful card for your sister. So much work but well worth it. Wonderful
Hugs Jacqui x

Scrapmumur hat gesagt…

WAW....Great card!!!
I love your job Moni!!!
Fabulous colours and details.
Big hugs my friend
Mumur

Trina hat gesagt…

Fabulous card!! What an amazing amount of work! You did a great job on it! Thanks for joining our challenge this week!

Manu hat gesagt…

Deine Karte ist der Hammer! Sooooo waaaaaaahnsinnig schön! Toll! Lg Manu

mueppi hat gesagt…

Die Karte ist einmalig schön!!!!!!!!

bastelkueken hat gesagt…

Boahhhhhhhhhhh hammer sieht die aus und wunderschön ... ein Traum aus Papier

debby4000 hat gesagt…

WOW fantastic work, beautiful colours, stuning details.

Karin hat gesagt…

wauw Moni,

what a fantastic card. Great design (lot of work). Love the papers, images, embellishments. etc.

I have a little something on my blog for you.

Hugs,
xoxo Karin

ink'n'rubba hat gesagt…

Wow! what an amazing card you have created with gorgeous papers and embelishments and such beautifully coloured images. annie xrpnrlz

Sorellina hat gesagt…

Zuckersüß! Klasse Arbeit.

LG
Sabs

Tanja hat gesagt…

Wow, da bleibt einem ja der Mund offen stehen - so eine schöne Karte !!! Aber nicht nur die, ich habe mal auf deinem Blog geschaut, eine schöner als die andere !!! Bin begeistert !!!
LG Tanja