Miss you ... Cute Card Thursday Challenge meets Friday Sketchers

Meine neuste Karte habe ich für zwei Challenges gemacht ... Bei der Challenge von Cute Card Thursday lautet das Thema diese Woche *Bright Colours*. Carole aus England hat sich diesmal den tollen Sketch bei der Challenge der Friday Sketchers ausgedacht. Für meine Karte habe ich ein tolles Motiv von der Sweet Art Ebony Collection ausgesucht, das mir meine liebe Freundin Tina geschickt hat. Meine Prismacolourstifte kamen diesmal nicht zum Einsatz, weil das Watercolour Papier leider nicht für die Prismas geeignet ist. Deshalb habe ich mal wieder meine Tombows herausgeholt und ich muss sagen, ich mag diese Stifte so gerne, alleine schon wegen ihrer Leuchtkraft.




My newest card is designed for two challenges ... At this weeks challenge of the Cute Card Thursday the theme is called *bright colours*.
Carole from England of the
Friday Sketchers has this week a wonderful sketch for the new challenge designed. For my card I have selected a great image from the sweet art ebony collection, which I have received from my wonderful friend Tina. I can´t use my prismacolour pencil this time, because the pencil doesn´t work together with the watercolour paper. So I have coloured with my tombow pencil and I think they are just great, because they have so much luminance ... love it!

Stamp: Sweet Art Ebony - Pen Pal/Sugar Nellie, Love Grows Mini/Inque Boutique from Paperbasics
Papers: Patterned Paper Daisy Bucket Design from Paperbasics
Embellishments: Edge Distresser/Heidi Swapp from Paperbasics, Ribbon and Button from Juni Kit pink/Raspberry Ribbons, Clear Stamps/Autumn Leaves, Sewing Machine
Colouring: Tombow Pencil

Kommentare:

Stempelchaotin hat gesagt…

Ach Du liebes bisschen. *Nach Luft schnapp* Ich bin hin und wech. Der Wahnsinn.

Debbie hat gesagt…

Gorgeous card Moni Love the layout,
Hugs Debbie x

Andrea, hat gesagt…

Oh this is so pretty, I love the papers and image. Thanks for joining in the CCT challenge

Camilla hat gesagt…

Wooow Moni!! This card is so cool!! Love it! Your colouring is magical!;) And love the colours you have used!
Hugs, Camilla.

alina hat gesagt…

Very beautiful card!

stardustgemsandribbon hat gesagt…

Absolutely beautiful card Moni. your colouring is just amazing! Thanks for trying my sketch and for joining us at friday sketchers.
Carole ;o)

Nancy hat gesagt…

wow...die karte ist traumhaft schön...die coloration einfach nur wundervoll!! wirklich klasse!!

lg
nancy

~Sorellina~ hat gesagt…

So intensive Farbcoloration habe ich mit meinen Tombows noch nie probiert, hatte mich nicht getraut und dacht zarter is auch besser. Du hast mich vom Gegenteil überzeugt, sooo klasse *umfall* Die ganze Karte ist ne Augenweide!

LG
Sabs

Julie hat gesagt…

gorgeous card!

Rach hat gesagt…

Moni this is awesome, such gorgeous colouring of your image, it just shines....I love the papers that you have used ...everything just falls into place beautifully...xx

Maya hat gesagt…

This is gorgeous!
The colours and the detail is fab,and you`re colouring is just amazing!

Thank you for you`re sweet comment on my blog:)

Hugs from Maya

Debbie hat gesagt…

Stunning card Moni. Your colouring is amazing...brilliant.

Claudia Rosa hat gesagt…

moni moni.
das ist genial geworden.
mir gefaellt besonders gut wie du die herzen eingesetzt hast.
ich hab von magnolia welche bekommen und noch keine rechte idee gehabt..
ich merke mir definitiv wie du das geloest hast
gruss
claudia

debby4000 hat gesagt…

Fantastic card, simply love the image and the colours, not forgetting those fab hearts.

Karin hat gesagt…

Hi Moni,

This card is so very girly.
Love the DP and your coloring is fabulous.

xoxo karin

mueppi hat gesagt…

Wow.... Deine Karte ist einfach wunderschön!
LG Gisela

LOUISE hat gesagt…

Fab card Moni, the colouring is great! Louise x

Zoe hat gesagt…

Hi Moni, I love the layout and I also love the image.
love
zoe
xxxxx

Kim Piggott hat gesagt…

Fabulous card, love your hearts
kim x

Suzanne hat gesagt…

Gorgeous colours I love the papers and the colouring is fab. Sue :o)

Deb hat gesagt…

such a beautiful card, fabulous image and great choice of colours, love your stitching!thank you for joining in the CCT challenge

Bastelfeti hat gesagt…

Wow die Karte haut mich glatt aus den Socken.
Die ist einfach wunderschön geworden.

Gruß Bastelfeti

bastelkueken hat gesagt…

Boahhhhhhhh ich bin echt sprachlos - die karte ist traumhaft und wunderscön

SCRAP DIDI hat gesagt…

ich liebe dich karte