Thinking of you ... Cute Card Thursday & Friday Sketchers

Ich bin wirklich spät dran mit meiner Karte für die Cute Card Thursday Challenge, wo das Thema diese Woche *In the House* lautet. Deshalb habe ich diese Karte auch gleich noch für die Challenge der Friday Sketchers gemacht. Die tolle Sketchvorlage kommt diesmal von Kimmie aus Canada. Diesmal habe ich mir pastellfarben ausgesucht und passend dazu die wunderschönen Flower die ihr im Paperbasics Onlineshop bekommen könnt. Wie findet ihr das Stampingbella Motiv?! Ich finde es total süß ...




I´m really late with showing you my card for the challenge of Cute Card Thursday. The theme this week is called *In the House*. The card is also created for the challenge of the Friday Sketchers. The wonderful sketch comes this time from Kimmie of Canada. For my card I have selected pastel colours and wonderful flowers which you can find at the Paperbasics Onlineshop. And do you like this stamping bella image ... Is she not a cutie?!


Stamp: Stamping Bella - Jammybella
Papers: Patterned Paper Daisy Bucket Designs from
Paperbasics
Embellishments: Flower Painterly Petals - Whisper 2 and Edge Distresser from
Paperbasics, Button Tab Die/Quickutz, Embossing Folder Spots & Dots/Cuttlebug, Clear stamps/Autumn Leaves, Button/Raspberry-Ribbons June Kit, Brads from stash
Sentiment:
from my friend
Tina
Colouring: Prismacolour Pencil



Kommentare:

Andrea, hat gesagt…

Fabulous card, I love the image and great colours and papers. The heart brads look gorgeous in the flower centres. Thanks for joining in the CCT challenge

agnes hat gesagt…

Beautiful card,lovley image and your coloring i love it.

Hugs agnes

Rach hat gesagt…

oooo Moni this is wonderful..such gorgeous colouring and fabulous choice in papers. hugs rachxx

Tanja hat gesagt…

Die Karte ist traumhaft schön geworden! Die Farben sind klasse und ich habe letztens schon irgendwo festgestellt, dass ich diese Bella unbedingt brauche ... ;)

Liebe Grüße Tanja

neeta hat gesagt…

What a gorgeous card! Wonderful colors and the image is so cute :D

Deb hat gesagt…

Gorgeous card, just love this Bella image, thank you for joining in the CCT challenge

Stempelchaotin hat gesagt…

Woooooow Moni die ist mal wieder absolute klasse. Die Bella ein Traum. Ich liebe Deine Karten.

Karin hat gesagt…

Hi Moni,

your coloring is really great.
Love the happy colors you've used.
Great job.

Have a great day.
xoxo Karin

megastamper hat gesagt…

oh moni,
deine karte ist ja ganz zauberhaft und wunderschön. ich bin echt begeistert, was du immer so tolles zauberst.
lg
bea

Nicky hat gesagt…

What a great card.
Nicky xox

Ila hat gesagt…

Absolutley Gorgeous!! and that image is the cutest!!...Hugs, Ila

Kathy hat gesagt…

What a gorgeous card!! I love all the color and textures!! Absolutely wonderful!! I love your interpretation fo the sketch...
:)Kathy

debby4000 hat gesagt…

Absolutely gorgeous card, love the image and the fab papers.

bastelkueken hat gesagt…

Moni -deine Karte ist super klasse und das Motiv ne wucht ....