Boo! ... my first Halloween card

Heute möchte ich euch gerne meine erste Halloween Karte für dieses Jahr zeigen. Sie ist ohne Motto und auch für keine Challenge entstanden. Ich liebe Halloween und ich finde das Motiv von hÄnglar & stÄnglar soooooooo süß!!! Und da ich mir vorgenommen habe, dieses Jahr auf jeden Fall mehr Halloween Karten zu machen, fange ich schonmal damit an :))






Today I would like to show your my first halloween card for this year. This card is made for no challenge and without a slogan. I really love halloween and I also just love this sweet hÄnglar & stÄnglar image so much!!! And in any case I have resolved to do much more halloween cards this year. :))

Stamp: hÄnglar& stÄnglar
Paper: Patterned Paper from stash
Embellishments: Crop-A-Dile Big Bite, Edge Distresser/Heidi Swapp and Scrapper´s Floss from
Paperbasics, Flourish Die/Quickutz, Halloween Die/Cuttlebug from my friend Tina, Ribbon Tiny Ribbon/Elsie, Eyelets from my stash, Sewing Machine
Colouring: Prismacolour Pencil



Kommentare:

Stempelchaotin hat gesagt…

Neeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiin ich krieg die Motten, was ist die klasse.
Oh ich kann wieder nur schwärmen und schmelzen und weiß nicht, was ich als erstes machen soll :)
Hammerstark meine liebe Moni.

petrasart hat gesagt…

Sandy hat schon meine gedanken in worte ausgedrückt!!! Es hat mir schon lange keine HalloweenKarte mehr so gut gefallen!!! TOLL!!!!

Bunny-Zoe's Blog hat gesagt…

Wow Moni, This card is gorgeous the image is so cute and your colouring is beautiful. Hugs Nikki x

agnes hat gesagt…

OOOOh was eine wunderchone karte,tolle stempel.
Und ich habe eine award fur dich!!!
LG Agnes

Camilla hat gesagt…

Wow this is fantastic!! Love the colours and that spider-paper!!:) And the image is great!!
Have a lovely weekend!
Hugs, Camilla.

Rach hat gesagt…

oh wow this is another fantastic card, your colouring is out of this world...superb. hugs rachxx

Kim Piggott hat gesagt…

Wow! I just love your card. Your image is coloured perfectly he is the cutest.
kim x

Nancy hat gesagt…

du meine güte...die ist ja total klasse geworden!!! gefällt mir megasupergut!!

lg
nancy

bastelkueken hat gesagt…

Die ist ja schnuckelig und sowas von schööööööööööööönnnnnnnnnnnnn - die sieht umwerfendaus

Ivi hat gesagt…

Man ist die schnuffig....
Da kriegt man doch gleich wieder Lust auf Halloween...hachz ich liebe es...
Und deine Karte ist natürlich wieder mal klasse !!!!
Und dieser schöne "tüddelkram" da dran...einfach super!!!!

Heidi hat gesagt…

WOW this is so wonderful Moni-LOVE it!!!!!!! Great coloring and details. The image is so cute

Hugs from
Heidi

Tara hat gesagt…

Really great card and lovely colours! xx

Karin hat gesagt…

Hi Moni,

What a gorgeous card.
Love the colors and image.
Never done a haloween card, because we don't cel;ebrate that in Holland.

Have a great weekend,
Hugs,
xoxo Karin

PS: I have a award on my blog for you.

LizzyWizzy hat gesagt…

Love this card, great colouring!

ANGELO hat gesagt…

I love your Halloween card, Moni! It is very boootiful :) I like Halloween, and celebrated it a lot when I lived abroad. But after I moved back to Norway again it kind of isn't the same anymore :( So I don't care about making Halloween cards, but when I see yours I would love to make one!! (How odd is that!)

Have a nice week-end, Moni.

Hug, Kristin :)

~Sorellina~ hat gesagt…

Hahaha...der kleine Vampirkerl is ja schnuffig *schmelz* Wundervolle Karte!!!

LG
Sabs

Lim hat gesagt…

WOW.. beautiful!!!
I love it!!. Stunning and gorgeous!
Hugs,
LIM

Kathy hat gesagt…

Another fantastic Halloween card!! I love this one as well!! Nice job! :)Kathy