Creepy crawly oh my golly ...

Ich habe es euch ja angedroht, hihi ... dieses Jahr mehr Halloween Karten zu machen :)) Und hier ist sie nun, meine zweite Halloween Karte mit einem total coooooolen hÄnglar Motiv. Ich hoffe sie gefällt euch ...






I have threaten to do more halloween cards this year, hihi ... And here it is, my second halloween card with a coooooool hÄnglar image. Now I hope you like it ...

Stamp: Dracula/hÄnglar& stÄnglar, Cobweb/Magnolia, Halloween Stamp Set/Stampin Up
Paper: Patterned Paper from stash
Embellishments: Crop-A-Dile Big Bite and Edge Distresser/Heidi Swapp from
Paperbasics, Flourish Die/Quickutz, Halloween Die/Cuttlebug from my friend Tina, Eyelets and Ribbon from my stash, Tag made by myself, Sewing Machine
Colouring: Prismacolour Pencil


Kommentare:

Andrea, hat gesagt…

Oh this is just wonderful, the image is gorgeous and I love the papers and colours

Kim Piggott hat gesagt…

Oh Moni this is so wonderful!
I so love this image and you have coloured him so beautifully. I love your papers and all the added detail makes such a perfect card.
kim x

Maya hat gesagt…

WOW!
This is just stunning!
I love that little hänglar dracula,he is just adorable!
Fab coloring and i love all the details :)

Hugs from Maya

Rach hat gesagt…

Moni this is fantastic, i just can't get over how gorgeous all your cards are...you are a true inspiration..thank you. hugs rachxx

Chris hat gesagt…

Hi Moni, WOW! Your Halloween card is superb! You are so lucky to be able to get the Hangler stamps...I am green LOL!!!!! Your colouring is masterful and so beautiful. Perfection! Chris x

Camilla hat gesagt…

WOW this is fantastic!! I too has that image! And seeing your card really inspire me to make one myself!!;)
BIG hugs, Camilla.

Bunny-Zoe's Blog hat gesagt…

Wow Moni, this is fabulous.. I love what you have done with your new stamps. Have a great Sunday, Hugs, Nikki x

agnes hat gesagt…

OOOh eine wunderschòne karte super coliert.Gefallt mir super!!!
LG Agnes

debby4000 hat gesagt…

Oh what a brilliant card, love that hAnglar images and all the wonderful details.

Camilla hat gesagt…

Hello! Me again, I had to give it back!:) Come visit my blog and have a look!:)
Hugs, Camilla.

Stempelchaotin hat gesagt…

Nein nein nein und nochmals nein. Meine Güte Moni meine Nerven. Noch so ein starkes Kärtchen. Ich staune und schwärme leise vor mich hin.

Nancy hat gesagt…

ich kipp vom stuhl...die ist ja auch wieder ein knaller!!!! totaaal schöööön!!

lg
nancy

Ivi hat gesagt…

Ist der Vampir Süüüüüüß....von dem würde ich mich glatt beißen lassen *ggg*. Und die kleinen runden Stempelchen passen sowas von klasse......alles in allem eine supertolle Karte !!!!!!!

Debbie hat gesagt…

Gorgeous card Moni Love Dracular and the wonderful papers you have used, Hugs Debbie x

Marja Sch hat gesagt…

Such a fabulous card and the H&S image is so cute. Hugs Marja

Scrapmumur hat gesagt…

Hi Moni, You card is absolutely gorgeous!!
I love your work.
Hugs my friend
Mumur

bastelkueken hat gesagt…

Mensch Moni - ich bin echt sprachlos...was du so zauberst aus Papier und die Karte ist einfach nur ein Meisterwerk - mit viel Liebe fürs Detail - einfach super klasse

bastelzauberin hat gesagt…

Boah deine Karte ist der Hmmer, total Klasse und so viele Details gibt es zu entdecken.

Lg
Silke

Deb hat gesagt…

fantastic card, love this new Hanglar image, he is so adorable, I love the cobwebs too

Lim hat gesagt…

WOW Stunning!!!
This is a gorgeous card. So many details and beautiful coloring. You didn't again!! :))
Hugs,
LIM

Kathy hat gesagt…

What a fabulous card!! I love all your details and that image is so cute!! What a beautifully spooky card you have made :)Kathy

Conibaer hat gesagt…

Die Karte ist sooooo süß!!! Absolut toll geworden!

Bastelfeti hat gesagt…

Die Karte ist absolut süüüüüüüüüüüüüüüüüüß.
Der kleine Vampir ist ja echt zum anbeißen *grins*.
Die ganze süße Deko passt super dazu.
Hast Du klasse gemacht.

Gruß Bastelfeti

Monique hat gesagt…

Wow. Tolle karten hast du gemacht die letzte zeit. Gefallen mir alle sehr gut. Vor allem die halloween karten :)).

LG Monique

alina hat gesagt…

it's a gorgeous card, Moni!

Ingela from Sweden hat gesagt…

Hi!

I see that you get the new Hänglarstamps :-) Have you looked at the new club-kit??? They are so lovely :-)

I have something for you in my blog :-) I now that you already get one but I think you need one from me too!

Hugs Ingela

Heide hat gesagt…

Die Karte ist supertoll!. Der Abdruck ist ja klasse und die Farben sind toll!

LG

Heide

VyanMica hat gesagt…

wow!!!! even though i don´t like halloween, your cards are some of the most awsome and well done cards i have seen in a very long time!!! *just fantastic* :D vyanmica

Claudia hat gesagt…

also ne, ich weiß einfach nicht mehr, was ich noch schreiben soll.
Ein Traum von einer Karte, wunderschön und die Coloration ist der Knaller.
Ich liebe Deine Arbeiten so sehr.

~Sorellina~ hat gesagt…

Oooh...der kleine Vampir, is der herzig...äh...gruselig meinte ich *lach* So ne schöne Karte, ich mag Halloween ja seit Neuestem auch total gerne, weil man überall so schöne Deko bekommt und ich die natürlich unbedingt haben muss!

LG
Sabs

BA hat gesagt…

this ist fantastic. your colouring is wonderful.
hugs and smiles BA