Happy Halloween ... Ismaki Challenge #33

Es ist wieder Ismaki Zeit und ich freue mich, euch heute meinen Beitrag zur neuen Challenge zeigen zu können. Die Sketchvorlage kommt diesmal von der lieben Bea und ich finde ihn wieder klasse!!! Wie ihr ja wisst, liebe ich Halloween über alles und deshalb habe ich auch wieder eine Halloween-Karte gemacht. Den Sketch habe ich ein wenig abgeändert und ich hoffe das geht noch so durch ;) Nun wünsche ich allen eine schöne Woche und vielen Dank fürs vorbeischauen ...




It´s Ismaki time again and I´m very happy to show you today my card for the new challenge. The sketch comes this time from the lovely Bea and it´s really a great one!!! As you know, I love halloween so much and therefore I have made another halloween card. I have modified the sketch a little bit and I hope it is ok ;) Now I wish you a great week and thanks for stopping by ...

Stamp: hÄnglar& stÄnglar
Paper: Patterned Paper Figgy Pudding Collection/Basic Grey
Embellishments: Edge Distresser/Heidi Swapp and Clear Stamps/Autumn Leaves from Paperbasics, Flourish Die/Quickutz, Halloween Die/Cuttlebug, Tag Pad/K&Company, Ribbon from my stash, Sewing Machine
Colouring: Prismacolour Pencil

Kommentare:

Deb hat gesagt…

fantastic card, I love it, the little image is so cute

Bunny-Zoe's Blog hat gesagt…

Wow Moni, Your card is gorgeous and your colouring is amazing. Hugs Nikki x

Tanja hat gesagt…

Klasse Karte, meine Liebe! Deine Coloration ist wie immer klasse und Halloween-Karten sind ja eh schön ... ;)

Knuddels Tanja

Rach hat gesagt…

oh wow! your halloween card is the cutest...love it, your colouring is jaw dropping Moni, so clever and creative...your added embellishments are just perfect and that tag...well lets just say that your card is stunnning. hugs rachxx

Kathy hat gesagt…

I just love your interpretation of the sketch!! Fab cards too as I love Halloween!! Your image is darling and your coloring is fabulous!! :)Kathy

Deborah March hat gesagt…

What a PRETTY little bat! Great card!

mu42800 hat gesagt…

rho magnifique !!! cette carte d'halloween elle est superbe
bizz Mu

Sanne hat gesagt…

Die Karte ist richtig toll geworden! Das Thema scheint dir echt zu liegen und den Sketch hast du super umgesetzt! Echt genial!

titisonia hat gesagt…

WAHOOOOOOOOOOO
your card is so wonderful !!!!!!!!

stardustgemsandribbon hat gesagt…

Fabulous card, love the cute Hanglar image and the beautiful details.
Hugs
Carole :-)

chatdoro hat gesagt…

superbe extra géniale ta carte. bises chatdoro

sabrina hat gesagt…

bravo
elle est magnifique
biz

Stempelchaotin hat gesagt…

Woooooooooow was ist die wieder schööön. Einfach zu süüüß.

megastamper hat gesagt…

liebe moni, also ich bin von deiner karte schlicht begeistert und mir gefällt sie sehr gut. tolle farben und eine super coloration.
danke für deinen beitrag zu meinem sketch bei ismaki.
liebe grüsse
bea

Kim Piggott hat gesagt…

Wow! what a fantastic card! I just love this image and your design, colouring and dp just wonderful.
kim x

sonic hat gesagt…

Elle est très sympa !!!

Line hat gesagt…

tolle Karte!

Lim hat gesagt…

WOW MONI!! This card is beautiful. Definitely you are having fun with these Halloween stamps.
All your cards are beautiful and out of this world.
Hugs,
LIM

Ninie hat gesagt…

Elle est geniale !!!

Andrea, hat gesagt…

Wow this amazing the image and design are fabulous

100drine hat gesagt…

Une pure merveille, j'adooooooooooooooore !!!

brico52 hat gesagt…

://brico52.over-blog/une superbe carte.

Simone hat gesagt…

Eine wunderschöne Karte, Moni!!! Ganz großartig! So viele schöne Details!
LG, Simone

debby4000 hat gesagt…

Amazing card, such fabulous work and gorgeous details.

COCO hat gesagt…

WHOUAHHHHHHHH !!!!!I LOVE YOUR CARD !!!!!!!!!!!!!! very very FABULOUS !!!!!!!!! AND YOUR COLOURS ARE VERY WONDERFUL !!!!!

Chrys hat gesagt…

I love, beautiful card !!!

P'tite Plume hat gesagt…

Mais qu'elle est belle cette carte d'Halloween! J'adore!