For you with love ... Friday Sketchers Challenge

Die neue Challenge bei den Friday Sketchers hat längst begonnen und ich kann euch heute endlich meine Karte zeigen. Einen wirklich tollen Sketch hat sich diesmal Carole aus England ausgedacht. Für meine Karte habe ich mir die süße Tilda mit dem leckeren Muffin ausgesucht, die ich mir auf dem Stempelmekka geholt habe ... ich finde sie auch sooo süß :)

Vielen Dank fürs vorbeischauen ...




A new challenge at the Friday Sketchers has started long ago and I would like to show you finally my card today. A really wonderful sketch comes this time from Carole of England. For my card I selected the cute Tilda with the yummy, yummy muffin, which I got at the stempelmekka ... she is also such a cutie :)

Thanks for stopping by ...
Hugs



Stamp: Tilda with Cowberry Muffin/Magnolia
Paper: Patterned Paper - Holly Jolly-Flurry/Fancy Pants from
Paperbasics
Embellishments: Note it/Inque Boutique, Clear Stamps - Ticketed/Autumn Leaves, Buttons - Techno Pop/Bag-o-Buttons and Edge Distresser/Heidi Swapp all from
Paperbasics, Ribbons from June Kit - Pink and July Kit - Lime/Raspberry Ribbons, Flower Die/Bosskut, Flower Die/Cuttlebug, Flourish Die/Quickutz, Stickles - Icicle/Ranger, Scrapper´s Floss Pink/Karen Foster, Sewing Machine
Sentiment: For you with love/Stampingduck, Hello - Bugs Enjoy/Simon Says Stamp
Colouring: Prismacolour Pencil

Kommentare:

Rach hat gesagt…

a beautiful card Moni, the colours you have used are gorgeous, xx

Bunny-Zoe's Blog hat gesagt…

Beautiful card Moni, fantastic colours, layout and beautiful colouring of sweet Tilda, Hugs, Nikki x

Sanne hat gesagt…

Deine Karte gefällt mir sehr sehr gut! Die Tilda hab ich gar nicht gesehen auf dem Mekka, die muss mir durch die Lappen gegangen sein *heul* Echt super-schön deine Karte!

Kim Piggott hat gesagt…

Such a beautiful card!
Your colouring supurb love how you have used this sketch.
Wonderful.
kim x

Michele hat gesagt…

Beautiful card. Love the image and such lovely bright colours. Michele x

stardustgemsandribbon hat gesagt…

Amazing card Moni, so pretty and I love the flowers and all your beautiful accents. Thanks so much for trying my sketch.
Carole :-)

mueppi hat gesagt…

Deine Karte ist einfach toll!
LG Gisela

Lim hat gesagt…

Moni, this is beautiful. I love it!!
You are such of inspiration to me. Your cards are ALL stunning!
Hugs,
LIM

Ila hat gesagt…

Another Gorgeous card Moni!! Love your coloring and layout!!..Hugs, Ila

Stempelchaotin hat gesagt…

ZAUBERHAFT !!!!
Ich kriege mich mal wieder nicht ein. Ein Moni-Kunstwerk.

Andrea, hat gesagt…

Another gorgeous card, great colours and image

Scrapmumur hat gesagt…

OH...my friend, your card is gorgeous too!!
Beautiful composition and colours.
Lovely details!!!
Thanks for your participation FS.
Big hugs, Mumur

~Sorellina~ hat gesagt…

Lecker, eine Muffin-Tilda *ich liebe ja Muffins in allen Variationen* ;)

Die Karte ist total schön Moni!!

LG
Sabs

Julie hat gesagt…

lovely card, I do like your ribbon treatment