Made with love ... cute small gift bag

Mit dieser kleinen Geschenk-Tasche habe ich eine liebe Freundin überrascht. Ich hoffe meine Überraschung ist mir gelungen ...

Ich habe mir wieder das süße hÄnglar Mädchen mit dem Herz ausgesucht, denn es passt perfekt von der Größe her. Meine Crop-A-Dile Big Bite kam auch wieder zum Einsatz und ich bin echt froh das ich sie habe, denn so konnte ich die Eyelets super schnell und vor allem geräuschlos anbringen :)






I surprised a wonderful friend with this small gift bag and I hope my litte surprise was successful ...

I selected again the sweet hÄnglar girl with the heart, because it fits perfect from the size. For the eyelets I used again the great crop-a-dile big bite and I´m really happy that I have such a great tool, because it´s so easily to use them :)

Stamps: hÄnglar& stÄnglar, Elegant Flourishes/Autumn Leaves
Papers: Cardstock and Patterned Paper Crush-Whimsical/Fancy Pants from Paperbasics
Embellishments: Scor-Pal, Crop-A-Dile/The Big Bite, Edge Distresser/Heidi Swapp all from Paperbasics, Ribbons September Kit - Loving Lilac/Raspberry Ribbons, Prima Flowers/Essentials 4, Stickles Glitter Glue Lavender/Ranger, Charms and Eyelets from stash
Colouring: Prismacolour Pencil


Kommentare:

~Sorellina~ hat gesagt…

Die is auch wieder so schön geworden. Einfach perfekt!

LG
Sabs

Camilla hat gesagt…

Beautiful giftbag!! Lucky friend;)
Hugs, Camilla.

Kim Piggott hat gesagt…

Wow this is just wonderful! You have one lucky friend to receive such a wonderful bag. Love the way you have used your big bite. Looks fab.
kim x

Karin hat gesagt…

Hi Moni,

what a beautifull bag.
i love the design, colours and all the details.

xoxo karin

Stempelchaotin hat gesagt…

Oh was ist die wieder süüüß. So eine klasse Tasche wieder. Herrlich.

Scrapmumur hat gesagt…

WAW....Great creation, Moni!!
I love your design.
Beautiful colours and marvellous details.
Big hugs, Mumur

bastelkueken hat gesagt…

Deine Geschenktasche ist hammer