The Best ... Magnolia meets Stampavie Challenge #4

Meine neuste Karte möchte ich euch gerne auch noch zeigen ... Ich habe sie für den neuen Challengeblog Magnolia meets Stampavie gemacht. Das Thema lautet diese Woche *Get the feeling* und für meine Karte habe ich mir die goldige Tilda aus dem neuen Winter Kit ausgesucht. Der Hintergrund auf dem sie liegt ist ein tolles Stanzteil, welches ich mit meiner Cuttlebug embossed habe. Danach habe ich es noch mit verschiedenen Chalk-Kissen gewischt, aber vorher nochmal schön zerknüllt. Oh schreck!, dachte ich erst ... jetzt kannst Du es nochmal neu machen! ABER ich finde, das Ergebnis kann sich sehen lassen :)

Ich wünsche euch noch einen schönen Abend und danke fürs vorbeischauen ...




I would like to show you also my newest card ... I have create this card for the new challengeblog Magnolia meets Stampavie. The theme is called *Get the Feeling* this week and for my card I have selected the cute Tilda from the Winter Kit :) The background where Tilda lies, is a great die which is embossed with my cuttlebug. After this I have coloured it with different fluid chalks, but before I have crumpled it. I thought oh NO! ... now I have to remake it ... But I like the result :)

Have a nice evening and thanks for stopping by ...

Hugs



Stamps: Tilda/Magnolia Winter Kit, Swirl and Clearstamps: Sentiments Circles & Postmarks/Autumn Leaves from Paperbasics, Best Yet and Office Accoutrement/Stampin´Up!
Papers: Cardstock/Stampin`Up!, Patterned Paper: Jingle Baubles & Snow Soirèe - Snowy Jo Collectio/Imaginisce
Embellishments: Crop-a-Dile the Big Bite, Prima Flowers and Scrapper´s Floss from Paperbasics, Top Notes Die from my dear friend Tanja, Fluid Chalk Inkpad-Autumn Pastels, Ribbon from August Kit - Paisley/Raspberry Ribbons, Brads/Stampin´Up!, Charms and Eyelets from stash, Sewing Machine
Colouring: Prismacolour Pencil, White Spirit

Kommentare:

Tanja hat gesagt…

ooooh, ist die wieder schön geworden! Und das Ergebnis kann sich mehr als sehen lassen! Wunderwunderschön!

Knuddels Tanja

NGCARDS hat gesagt…

Aww this is gorgeous! Love the greens and reds in this, beautiful hun! Also the advent calender you received below is wonderful, you are lucky! xxx

Rach hat gesagt…

Moni, this is wonderful so many luscious layers. and your fabulous colouring. hugs rachxx

Chris hat gesagt…

Beautiful Moni! I love your Tilda and all the wonderful layering and dimension. Stunning card. Chris x

Kathy hat gesagt…

What a beautiful card!! I love all your texture and details!! She is so cute and beautifully colored!! :)Kathy

Karin hat gesagt…

Hi Moni,

another stunnig card.
I love the beautifull papers and very cute Tilda.
And there are so many beautifull details on it, fabulous!!

Hope you have a great weekend,
Hugs,
xoxo Karin

Bunny-Zoe's Blog hat gesagt…

This is gorgeous Moni, I just love the papers and the cute Tilda, so many beautiful details and love the little calendar, Hugs, Nikki x

Sandra hat gesagt…

ooooh,die ist auch wieder ein Traum!Da steckt so viel Liebe drin in deinen Werken!
Schau mal auf meinem Blog vorbei,ich hab da etwas für Dich!
LG Sandra

Jills Scrappy Daze hat gesagt…

Gorgeous card and great colours. The exrta details look fab too and the Tilda is coloured so neatly.
Lovely little advent calendar too.
Hugs
Jill x x

Lia hat gesagt…

hi moni,
Great card I love the colors you used they are wonderful
hugs Lia

Michele hat gesagt…

Gorgeous card. Love the image and the colouring as always is amazing. Michele x

katie hat gesagt…

All your cards are gorgeous! So inspirational. I'm going to add you to my blog :) This card is amazing x

Heidi hat gesagt…

Your card is so beautiful my friend. Love everything about is -great colors and details

Hugs from
Heidi

Kim hat gesagt…

Oh that is wonderful, what fantastic colours. Kim

Judy's Crafty Moments hat gesagt…

This is so gorgeous..love all the layers and the flowers have so much texture..such a beautiful composition. A fantastic card!
Judy x

Stempelchaotin hat gesagt…

Ach Du liebes bisschen. Was ist die zuckersüüüß. So traumhaft wieder. Ich schmelze dahin. Ich wünsche Dir einen wunderschönen 1. Advent.

Bastelfeti hat gesagt…

Ooooooooooooohhhhhhhhhhhhh die ist wieder wunderschön geworden.
Da paßt einfach alles supergut zusammen.
Toll gemacht.

Gruß Bastelfeti

Kim Piggott hat gesagt…

This is so beautiful!
Your image is coloured so beautifully. Your papers and detail are wonderful.
I totally adore your card.
Have a great weekend.
hugs
kim xxx

bastelkueken hat gesagt…

Mensch Moni - deine Karte ist mal wieder ein richtiger Hingucker.. .echt super klasse

debby4000 hat gesagt…

Gorgeous card, wonderful colouring and colours. Love all the details and all the work you put into your cards.

~Sorellina~ hat gesagt…

Na und ob sich das Kärtchen sehen lassen kann! Sieht super schön aus wie eigentlich alles von dir ;)

LG
Sabs

stardustgemsandribbon hat gesagt…

Amazing card Moni, you are so talented. Tilda is beautiful...perfect embellishments as always :-)
Have a nice weekend.
Carole

Bev hat gesagt…

Moni this is just stunning!!! Oh I just adore the colours and papers - so yummy! Love all the beautiful details to - your cards are always so fabulous!
hugs Bev x

Andrea, hat gesagt…

Oh this is so pretty, the papers and image are gorgeous