Your Blog Rocks ... Award

Auch von Sandra habe ich diesen tollen Award nochmal verliehen bekommen. Hab vielen Dank dafür Sandra, ich habe mich natürlich riesig gefreut :)

Also Sandra has awarded me with this great award. Thanks so much Sandra, I´m really happy about it :)


Die liebe Karin hat mir diesen tollen Award verliehen. Vielen Dank Karin, dass Du an mich gedacht hast ... Ich habe mich riesig darüber gefreut :)

Es gibt so viele tolle und großartige Blogs ... aus diesem Grund gebe ich diesen Award an all meine lieben Blogbesucher weiter. Wenn ihr mögt, nehmt ihn euch einfach mit ...




I received this great award from the dear Karin. Thanks so much, that you thought of me, Karin ... I´m really happy about it :)

There are so many gorgeous and fantastic blogs ... that´s why I would like to give this award to all my lovely blog visitors. Please feel free and take it away ...

Thanks for stopping by.

Hugs

1 Kommentar:

Chris hat gesagt…

Your blog certainly does ROCK Moni! So glad you got the award. Chris x