Merry Wishes ... Everybody-Art-Challenge #19

Und wieder ist Challenge Zeit ... heute startet die neue Everybody-Art-Challenge mit einem tollen Sketch von der lieben Tina. Ich habe mir wieder ein hÄnglar Mädchen ausgesucht und es wünscht natürlich auch diese Woche ... Merry Christmas :o)

Ich freue mich schon auf eure Werke und danke fürs vorbeischauen ...




It´s challenge time again ... today is starting a new Everybody-Art-Challenge with a great sketch from the lovely Tina. I selected again a cute hÄnglar girl and of course she wish also this week ... Merry Christmas :o)

Now I´m looking forward to your creations and thanks for stopping by ...

Hugs



Stamps: hÄnglar & stÄnglar, Clear Stamps Ticketed, Stamped & Coded and Postmarks/Autumn Leaves and Swirl all from Paperbasics, Deer Friends and Lots of Thoughts/Stampin`Up!
Papers: Cardstock/Stampin`Up!, Patterned Paper: Holiday Cheer Frost/BoBunny, Holly Jolly Flurry/Fancy Papers from Paperbasics
Embellishments: Silver Brads/Making Memories, Crystal Brad, Edge Distresser/Heidi Swapp and Stickles Stardust/Ranger all from Paperbasics, Ribbon October Kit - Fat & Funky/Raspberry Ribbons, Snowflakes Die/Bosskut, Red Brads/Stampin`Up!,Snowflake Die and Flourish Die/Quickutz, Fluid Chalk Inkpad autumn pastels, charms from stash
Colouring: Prismacolour Pencil, White Spirit

Kommentare:

Kati hat gesagt…

Moni, was soll ich sagen.... die karte ist wieder mal ein fantastisches Kunstwerk geworden - bin hier voll am Schwärmen - ganz wundervolle Farbkombination.
hugs and merry christmas
lg
mamapia

Iris hat gesagt…

Deine Karte ist wieder traumhaft schön geworden. Ich wünsche dir ein wundervolles besinnliches Weihnachtsfest mit deinen Lieben.

LG
Iris

Andrea, hat gesagt…

Beautiful card, I love the colours and the cute image and as always your colouring is superb. I hope you have a wonderful Christmas

Stempelchaotin hat gesagt…

Hach was ist die wieder traumhaft schöön. Toll hast Du den Sketch umgesetzt. Zauberhaft.

Bastelfeti hat gesagt…

Deine Karte ist traumhaft schön geworden.
Du hast es echt drauf mit Papier zu zaubern.

Gruß Bastelfeti

~Sorellina~ hat gesagt…

Wieder ein Traum von Karte Moni! Ich nutze ja sehr selten Scrappapier, aber jedesmal wenn ich deine Werke angucke nehme ich mir vor auch öfter mal in meiner PP-Kiste zu kramen denn es sieht immer so lebendig aus. Ganz toll!

LG
Sabs

agnes hat gesagt…

Eine liebe hängler.sehr schöne karte.Ich wunsche dir eine frohe weihnachte mit deine family.

Lg Agnesxx

debby4000 hat gesagt…

Oh wow this fantastic, beautiful colours and lovely cute image.
Happy Christmas
Luv
Debby

Michele hat gesagt…

Gorgeous card. Love the image and the colouring once again is fantastic. Hope you and your family have a wonderful christmas and a fantastic new year. Michele x

NGCARDS hat gesagt…

I love this card hun its gorgeous. Happy Christmas! xxx

Yvonne hat gesagt…

Moni, Your cards are absolutely stunning! You have so much wonderful work!!
Happy Christas to you:)
Hugs, Yvonne.

Kim Piggott hat gesagt…

Soooo beautiful!
Your colouring is just supurb!
I adore these images and your papers and detail just wonderful!
hugs
kim xxx

Marja Sch hat gesagt…

Very very very lovely. Hugs Marja

Lia hat gesagt…

another gorgeous card with thislovely and cute stamp, i love it and your coloring is greatas always
big hugs lia

TinaStina hat gesagt…

Thank's for X-mas greeting in my blog! I LOVE this card that you've made! You are so talented Moni. Love the colouring and everything about it.

Wishing you a great X-mas too!

Hugs!

Jills Scrappy Daze hat gesagt…

Gorgeous card I love the image and the colours look great. Your colouring is fabulous.
Hope you have a lovely Christmas.
Hugs
Jill x x

Lim hat gesagt…

WOW Moni, this card is just beautiful and stunning!As usual. I looove all colors and details.
Merry Christmas and Happy New Year. I hope all your dreams come true and Santa brings you all what you ask for..

Hugs,

LIM :)

Deb hat gesagt…

fantastic card Moni, love it, so many beautiful details! Wishing you a very Merry Christmas and Happy New Year!

petrasart hat gesagt…

Liebe Moni, DANKE für diese wirklich superschöne Karte!!!!!! Hast mir eine grosse freude gemacht!!!!!! :-)))))))))))))))))))))))

Heather hat gesagt…

Very pretty!!!

bastelkueken hat gesagt…

Moni - ein traum am frühen Morgen erscheint in meinen Augen - die Karte ist ja hammerschön

tina46 hat gesagt…

wow moni wunderschön was du aus dem sketch gezaubert hast !!!

glg tina46