Neuer Blog Header ... new blog header :o)

Da Weihnachten nun vorbei ist, dachte ich mir es muss mal wieder ein neuer Header her und hier ist er nun ... Ich hoffe er gefällt euch?!?!? Da ich ja ein rosa Fan bin und die Farbe auch super zu braun passt, habe ich mich diesmal dafür entschieden. Die süßen hÄnglar Motive durften auch hier wieder nicht fehlen :o)

Habt noch einen schönen Abend und danke fürs vorbeischauen ...


alter header / old header



neuer header/ new header



I made a new header, because christmas time is over ... and I hope you like it?! I just love the colour pink and because the colour fits perfect to brown, I decided for myself to use this colour. Also I wouldn´t missing the so sweet hÄnglar images this time :o)

Enjoy the evening and thanks for stopping by ...

Hugs

Kommentare:

Tina hat gesagt…

Moni your new blog header is just perfect and pink and brown are perfect partners.... I know what you mean about the Hanglar babies....they make your blog header perfect my friend i just love them they are so cute.......Big Crafty Hugs Tina xx

Andrea, hat gesagt…

I love your new header, the images are so sweet. I hope you had a wonderful Christmas

Kim Piggott hat gesagt…

Moni I just adore your new header!
Those images are just the sweetest and your colouring is so awesome.
Simply beautiful!
hugs
kim xxx

Stempelchaotin hat gesagt…

Na der sieht doch wieder klasse aus.
Haste toll gewerkelt.

sylvia hat gesagt…

hi so nice your new header!
but the last one was nice also ;)
hugs sylvia

Rach hat gesagt…

love your new header Moni, you are so clever. Beautiful work. hugs rachxx

Michelle hat gesagt…

You are so good at making those blog headers!! I'm sure if I can do watermarks, I can do a header, but yours are just fabulous!! I love seeing the cute Hanglars every time I pop on!!

Annie hat gesagt…

gorgeous new blog header, I love the pink and brown and those H&S images are just adorable! hugs, annie x

Moni hat gesagt…

It is gorgeous! Hugs, Moni

Drea´s World hat gesagt…

WOW der sieht klasse aus der alte war ja schon genial aber der NEUE SPITZE!!!
Grüßlie DREA ;)

bastelkueken hat gesagt…

Dein neuer Look gefällt mir super gut -

Mireille hat gesagt…

die sehen klasse aus!! :)
sowas könnte ich auch mal für meinen blog gebrauchen.