Tilda Adventskalender :o)

Diesen Adventskalender habe ich für eine liebe Freundin gemacht und es hat echt eine Ewigkeit gedauert, bis er endlich bei ihr angekommen ist!! Ein Gutes hatte es ja, denn so konnte sie heute gleich zwei Türchen öffnen ;)

Ich habe mir wieder drei süße Tildas ausgesucht und zwei davon auch wieder direkt auf das Designerpapier gestempelt und danach coloriert. Auch die Schneeflocken finde ich so toll und deshalb durften auch die hier nicht fehlen.

An dieser Stelle wieder herzlichen Dank an Maya für das tolle Tutorial, welches ihr hier finden könnt.

Ich wünsche euch noch eine schöne Adventszeit und viel Spaß beim Türchen öffnen :)
















I have made this advent calendar for a lovely friend and it needs a very long time until she received it. The only positive thing is, that she could open even two drawer today ;)

I selected again three sweet tildas, whereof two of them directly stamped on the designer paper. After it, I´ve coloured them. I also love the great snowflakes and therefore they shouldn´t missing here.

At this point again thank you so much dear Maya for this great tutorial, which you can find here.

I wish you still a wonderful advent season and have fun on opening the wicket :)

Hugs



Stamps: Tildas & Heart Swirl/Magnolia, Swirls from Paperbasics, Christmas Greetings/Cuddly Buddly
Papers: Patterned Paper: Whimsical Holiday Icons/Stemma, Designer Paper Daisy-Scren Door Fresh & Funky/EK Success
Embellishments: Box of Matches/Rayher, Stickles Star Dust/Ranger, Scrapper´s Floss green/Karen Foster, Snowflake Die/Bosskut, Ribbon/BoBunny, Tag-AC Journal Pad/K&Company, Fluid Chalk Inkpad-Autumn Pastels, Brads, Pearls and Charms from stash
Sentiment: Enjoy the moments ... /Lelo Design
Colouring: Prismacolour Pencil, White Spirit

Kommentare:

Tanja hat gesagt…

Ach, ich könnte ihn mir stundenlang ansehen ... in natura ist er noch viel viel schöner!!! :)

Vielen Dank nochmal meine Süße!

Knuddels Tanja

Kim Piggott hat gesagt…

This is just the most stunning creations Moni.
You have created such a beautiful confection of loveliness that I could look at it for hours.
Words can't say how much I love this so all I can say is
I LOVE THIS!!!!!!!!!!!!
hugs
kim xxx

Bunny-Zoe's Blog hat gesagt…

Another stunning advent Moni, so beautifully decorated.. gorgeous work and such a wonderful gift for your friend, Hugs, Nikki x

Bev hat gesagt…

Moni it's absolutely gorgeous! What a wonderful creation - such beautiful colours and images. Love it!

hugs Bev x

Scrapmumur hat gesagt…

WAW....Moni your creation is absolutely gorgeous!!!!
Lovely papers and colours used.
I love marvellous decorated.
Hugs, my friend
Mumur

Heidi hat gesagt…

What a lucky friend you have - and the calendar is so beautiful Moni. WOW what a great job. You are so talented my friend

Hugs from
Heidi

Judy's Crafty Moments hat gesagt…

This is just divine! It looks so amazing and all the little details are fabulous. Your friend is so lucky! Great job!
Judyx

Claudia hat gesagt…

wow Moni, wie genial ist das denn wieder geworden, sowas von wunderschön.

All Pink girl hat gesagt…

Oh wow this is so stunning and fabulous ,well done its out standing ,Dawnxx

Stempelchaotin hat gesagt…

Boah Moni noch so ein Traum von Kalender. Ich könnt das ja nicht. Ganz ganz zaubehraft und die Empfängerin ist sicher an die Decke gegangen vor Freude.

Turid Mari hat gesagt…

Wooow!! Gorgeous calendar!!
So many pretty details, and stamping the images directly on the designpaper looks so cute!! :)

Big hugs to you, and thank you for all the lovely comments you leave me!! :)

Maya hat gesagt…

Another stunning calendar,Moni!!
So wonderful details and you`re colouring is amazing!!
Love it!
And the card underneath here is just awesome!!

Hugs from Maya :)

Monique hat gesagt…

Wow Moni, it's gorgious. I love it !!!!!

Hugs Monique

NGCARDS hat gesagt…

This is stunning hun. Love the colours you chose and tilda looks adorable. Fabulous!! xxx

bastelkueken hat gesagt…

Moni - ich fall hier vom Glauben ab - der ist ja wohl absolut zuckerhammerschön

sumbine hat gesagt…

WOW...ich glaube, das ist einer der schönsten Adventskalender, die ich je gesehen habe!
Den würde ich das ganze Jahr gut sichtbar stehen lassen :-)
Kompliment für diese tolle Arbeit.

LG Sabine

Andrea, hat gesagt…

Oh this is just fantastic, I love all the images you have used and your colouring as always is perfect

POPPET hat gesagt…

This is stunning, i so love everything about it, well done it is amazing, Hugs pops xx x

Heather hat gesagt…

Oh My!!! This is totally fabulous!!!

COCO hat gesagt…

WAW....Moni your creation is absolutely gorgeous!!!!
Lovely papers and colours used.
I love this !!!!!!!
hugs coco

Schnubbeldupp hat gesagt…

Mensch, das ist ja ein richtig tolles Werk! SUPER gelungen und so schön gestaltet!

LG Anja

~Sorellina~ hat gesagt…

Meine Güte was ist der schöööööön! Über den hätte ich mich auch absolut gefreut :)

LG
Sabs

Kati hat gesagt…

Schwärm!! Was für ein schönes Schenkli - ganz zauberhaft ist das geworden.
lg
kati

Annie hat gesagt…

wow! this is a gorgeous creation with so much work and love in it. I'm sure your friend will be very happy to receive it. hugs, annie x