Giggle ... Everybody-Art-Challenge #21

*Everything but a card* lautet das erste Thema für das neue Jahr bei der Challenge von Everybody-Art-Challenge. Da meine Knöpfe unbedingt eine Box brauchten, habe ich diesmal eine alte Schachtel aufgemotzt. All die tollen Papiere habe ich vor einiger Zeit von meiner lieben Freundin Tina geschenkt bekommen und ein Menge der vielen tollen Knöpfen habe ich von meiner lieben Freundin Tanja zu Weihnachten geschenkt bekommen. Vielen Dank nochmal euch beiden, ihr seit echt so lieb zu mir, knuddels :o) Wie ihr seht, habe ich die Box natürlich in meiner Lieblingsfarbe gemacht ... ist sie nicht grell?! hihi ;o)

Nun bin ich schon gespannt was ihr so alles zaubert und freue mich schon auf eure Werke.

Vielen Dank fürs vorbeischauen und habt noch einen tollen Tag ...












*Everything but a card* is called the first theme for the new year at the challenge of Everybody-Art-Challenge. Because I need a box to keep my buttons, I made from an old box a new box for them. All the great papers are a gift from my wonderful friend Tina and a lot of the great buttons I received on christmas from my lovely friend Tanja. Thanks so much both of you, you are so very good to me, hugs and kisses :o) As you can see, I made the box in my favourite colour ... isn´t it flashy, hihi ;o)

Now I´m looking forward to see what you will do with this sketch.

Thanks for stopping by and have a great day ...

Big Hugs



Stamps: Tilda/Magnolia, Image from my lovely friend Tanja, Clear Stamps-Elegant Flourishes, Ticketed and Clear Stamps Postmarks/Autumn Leaves from Paperbasics, Circle of friendship, Office Accoutrement, Best Yet, Warm Words and Be Happy/Stampin´Up!
Papers: all from my dear friend Tina
Embellishments: Flourish Die and Flower Die/Bosskut, Journaling Tag/Making Memories, Prima Flowers and pink Ribbon/Paperbasics, Safety Pin and pink Ribbon from my dear friend Tina, Buttons from my lovely friend Tanja and from Kits of Raspberry Ribbons, Scrappers Floss/Ranger, Tab Punch and Scallop Punch/Stampin`Up, Fluid Chalk Inkpad rose, Eyelets and Charms from Stash
Sentiment: Have a wonderful day/Paperbasics, Enjoy the Moments/LeLo Design
Colouring: Prismacolour Pencil, White Spirit

Kommentare:

Kim Piggott hat gesagt…

Moni this is just stunning!
Your colouring is supurb and what gorgeous papers. Love your beautiful designs all over your box. This will be a joy to use.
hugs
kim xxx

Michele hat gesagt…

Oh WOW this is gorgeous. Such a pretty box. Michele x

NGCARDS hat gesagt…

My word this is absolutely stunning!! xxx

Sonja hat gesagt…

Gorgeous box, it feels like sunny spring day :) Would love to have something like this to brighten this cold foggy days.

Rach hat gesagt…

this is fabulous Moni, so so pretty.love it. hugs rachxx

Stempelchaotin hat gesagt…

Wow wow wow wow wow was für eine Box. So liebevoll gestaltet, es gibt so herrlich viel zu entdecken. Traumhaft.

Jills Scrappy Daze hat gesagt…

Absolutely fabulous box Moni its soooo pretty. I love the gorgeous colours and the Tilda is coloured to perfection.
Hugs
Jill x x

Andrea, hat gesagt…

Wow what a beautiful box, I love the colours and all those gorgeous flowers you have added

Judy's Crafty Moments hat gesagt…

Such a stunning project and sucha useful one too. I love the pretty pinks and swirls and flowers!!! Fabukous!
judy xx

Scrapmumur hat gesagt…

WOW!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
FABULOUS box, Moni!!!!
I LOVE your CREATION!!!! so stunning!!!!!
Wonderful colours and great details.
I love your WORK my friend.
Big hugs, Mumur

Bunny-Zoe's Blog hat gesagt…

Oh my gosh Moni your box is just so gorgeous. This must have taken you ages.. I love it!, Hugs, Nikki x

Lim hat gesagt…

WOW Moni!!! This is amazing!! What a beautiful box.. I love it!! The colors are to die for.. and the details... WOW.. A piece of art!!
Beautiful...You are so talented!.

Hugs,
LIM

Tina hat gesagt…

OMG OMG Sweetie you are so talented, Moni this just popped straight out of the screen it is absolutely stunningly exquisite... i love it, you really do make me smile with your creations, the detail on this one Moni is so beautiful and i love that you used the papers i sent to you....i promise i will have a go at this challenge just for you..... hehehe.....Love and Big Hugs to you all, especially M....xxxxx

bastelkueken hat gesagt…

Mensch Moni - deine Schachtel ist ja wohl der absolute Hammer... wunder wunder schön

behsan hat gesagt…

Oh, Moni...die Box ist wunderschön, so geniale Farben! Und was Du für Knöpfe hast, einfach toll!!!

Sandra

flati hat gesagt…

Boah *Mundzuklapp* ist die schön... und der Inhalt könnte mir auch noch gefallen, ich liebe Knöpfe...

Über deine coloration kann ich immer wieder nur staunen *hachz*

Ganz lieben Gruß
Sonja xx

Maya hat gesagt…

Ohhh this is beautiful,Moni :)
So much details,and lovely colours!

Hugs from Maya :)

Simone hat gesagt…

Wow, die Box ist echt der Hammer! Ein Wahnsinnswerk!

Tanja hat gesagt…

Die ist ja ganz große Klasse geworden, meine Liebe! Da bin ich richtig neidisch auf Dein schönes Zuhause für die Knöpfchen :)

Knuddels Tanja

Anke hat gesagt…

GIGANTISCH SCHÖN !!!

LG
Anke

debby4000 hat gesagt…

Oh wow what a gorgeous box, stunning.

Claudia hat gesagt…

sagenhaft, wow. Wunderschön, ganz ganz toll.

Deb hat gesagt…

oh my goodness, that is incredible, so beautiful!

Heather hat gesagt…

Oh My!! This is totally adorable.

Ila hat gesagt…

Oh Wow Moni!! this is Gorgeous!! I love all the fabulous details..and can look at it over and over and see something new....Incredible!!...Hugs, Ila

Lia hat gesagt…

dear moni
this is absolutely stunning I love the box, the papers and all the details are great
big hugd Lia

Heidi hat gesagt…

OMG this is so stunning. What a beautiful box you have made. I just love everything about it my friend. great work

Hugs from
Heidi

freaky hat gesagt…

WOW!! Ich krieg mich gar nicht mehr ein!! So eine wunderschöne Box!!! Ein wahres Meisterwerk!!

LG; Nicole

Renate hat gesagt…

WOW ist die Box schön*neidisch guck
und wieviele Knöpfe Du hast...
Diese Farbzusammenstellung muss ich mir merken, fürs nächste Shopping.
Ein tolles Werk.Überhaupt machst Du tolle Sachen, die süssen Hänglars würden mir auch noch fehlen*seufz.
LG Renate

Monique hat gesagt…

Moni this is so gorgeous! Love the colours and papers you used, your colouring is fabulous!

xx Monique

Kati hat gesagt…

omg - die Box ist traumhaft schön geworden! Bin total sprachlos.
lg
mamapia

Annie hat gesagt…

wow Moni! I love your button box, so pretty and gorgeous papers - I have tiny scraps of these left and need to find some more! Tilda looks so pretty on the lid surrounded by flowers. hugs, annie x

~Sorellina~ hat gesagt…

Genial schön *ich wiederhole mich glaube ich* *lach*

LG
Sabs

Iris hat gesagt…

Super genial geworden, wie immer absolut stark gestaltet und coloriert. Da passt mal wieder alles.

GLG
Iris

NGCARDS hat gesagt…

Hey hun, there is a little sometyhing for you over at my blog xxx

Conibaer hat gesagt…

Absolut fantastisch geworden!!!

stardustgemsandribbon hat gesagt…

Honestly Moni, your cards and projects are truly amazing, I am in awe of your creative talent. This box is so pretty and beautifully decorated. What lovely presents you've had from your friends.
Hugs
Carole x

Mireille hat gesagt…

diese box ist der wahnsinn!! genial!!!!!!!!!

Evelyn hat gesagt…

omg! i love the box of colorful buttons!