Just for you ... Everybody-Art-Challenge #23

Wir haben diese Woche ein tolles Thema bei der Everybody-Art-Challenge . Es lautet *Shabby* und da ich Shabby total liebe, hatte ich auch einen riesen Spaß meine Karte zu gestalten. Ich habe diesmal die Farbkombi rot/blau gewählt und wollte die Karte gerne mal schlicht halten ... aber ich bin mir nicht sicher, ob mir das gelungen ist
Nun bin ich schon auf eure Shabby Kreationen gespannt

Vielen Dank fürs vorbeischauen und ich hoffe ihr habt einen schönen Tag ...




At the new Everybody-Art-Challenge we have a great theme this week, which is called *shabby*. I just love shabby and I had sooo much fun to create this card. I selected the colour combo red/blue and tryed to make this card simple ... but I´m not sure, if I´ve done a good job on it
Now I´m looking forward to see your shabby creations

Thanks for stopping by and I hope you have a great day ...

Hugs



Card Recipe
Stamps: Tilda with Rose/Magnolia - Image from my dear friend Tanja, Swirl/Paperbasics
Papers: Cardstock/Paperbasics, Patterned Paper: Everyday Cherished/My Mind´s Eye, Hey Sugar-Be mine/Cosmo Cricket, Bashfull Blue/Stampin`Up!
Embellishments: Crop-a-Dile the Big Bite, Edge Distresser/Heidi Swapp, Prima Flower and Stickles Stardust/Ranger all from Paperbasics, Ribbon Oktober Kit/Raspberry Ribbons, Fluid Chalk Inkpad softblue, Eyelets and Charms from stash, Brads & Scallop Punch/Stampin`Up!
Sentiment: Just for you/Cuddly Buddly
Colouring: Prismacolour Pencil, White Spirit

Kommentare:

behsan hat gesagt…

MONI!!!

Ist das eine tolle Farbkombi, bin hin und weg. Eine super-schöne Karte hast Du gemacht!
Kompliment!

Sandra

Karin hat gesagt…

Hi sweetie,

I think it worked out perfectly.
Love the colours and sweet tilda.

Have a nice day,
xoxo karin

Moni hat gesagt…

This is great, love the colours, card is fab! Hugs, Moni

Stempelchaotin hat gesagt…

Hach ja was soll ich nur wieder dazu sagen ??? Sie ist mal wieder magic.
Wunderschön liebe Moni.

Scrapmumur hat gesagt…

WOW....Moni!!!!
lovely card and marvellous Tilda.
Your work is perfectly, my friend.
I love it!!!!!!!!!
Big Hugs, Mumur

Mephisto hat gesagt…

Die Kaarte ist ein Traum Moni und das Motiv hab ich ja auch benutzt. Das ist klasse...

Domi

Michele hat gesagt…

Gorgeous card Moni. Love the colouring of the tilda image. Fab papers also. Michele x

Amy hat gesagt…

how did u distress the edges like that?! i cant seem to get it to look as 'frayed'... any suggestions?

Heidi hat gesagt…

OH Moni this is just sooooo beautiful. I really love the colors you have used on the image and the card. This is my favorite Magnolia stamp-its so sweet

Hugs from
Heidi

Kim Piggott hat gesagt…

Oh Moni this is totally beautiful!!!
I have fallen in love with your card. Your image (which I am getting tomorrow!) is just coloured to perfection. Your papers and detail are so stunning!
hugs
kim x

Annie hat gesagt…

beautiful card Moni and I love how you have coloured Tilda. hugs, annie x

Scrapmumur hat gesagt…

Hello, Moni
I have an award for you
hugs, Mumur

fixi hat gesagt…

Die ist richtig schön! Gefällt mir total gut!

LG fixi

Jills Scrappy Daze hat gesagt…

Gorgeous card Moni love the dark reds and the Tilda looks so sweet.
Hugs
Jill x x

Judy's Crafty Moments hat gesagt…

I love the richness of this card and I love'shabby' too! Great colouring and gorgeous embellishments too.
Judy x

Deb hat gesagt…

beautiful card, love this sweet Tilda and the gorgeous colouring, just perfect!

Bunny-Zoe's Blog hat gesagt…

So pretty Moni, Tilda is so gorgeous and one of my favourites, I love your layout, colour combination and distressed edges, Big Hugs, Nikki x

Tina hat gesagt…

OMG Moni, sweetie i love this, the colour is so yummy, you did a great job with this one, how can you say you don't know.... it is stunning..... i do like this colour...... kiss & Cuddle to M...hehehe Big Big Hugs To you.Tina xxxx

Audri's Mom hat gesagt…

Moni -
This is just darling! Love the colors and the layout and everything! VERY sweet!

Hugs,
Chris

bastelkueken hat gesagt…

Moniiiiiiii die karte ist ja wohl absolut zauberhaft und wunderschön von den Farben

~Sorellina~ hat gesagt…

Sehr schnuffig....wie immer :) Mir gefallen sehr die distressten Ränder!

LG
Sabs

Maya hat gesagt…

This is gorgeous,Moni!
Love the colour combo,and all the details!
You`re colouring is amazing :)
Hugs from Maya.

Ila hat gesagt…

Gorgeous!! ...I love the shabby look....and your coloring is Outstanding!!!...Hugs, Ila

Happy Crafter hat gesagt…

Hi Moni,Love this card its is gorgeous as are all your cards :)
I have something for you Here.
Val xxx

tina46 hat gesagt…

ach moni was soll ich bloss noch schreiben ;-) .deine karte ist wieder zauberhaft !!!!!!!!!!!!
knuddel tina46

Kati hat gesagt…

Also schlicht würde ich das ja nicht grad nennen - lach. sie sieht einfach fantastisch aus und ich liebe was es alles auf deinen Karten zu entdecken gibt.
lg
kati