With Love ... Friday Sketchers Challenge #36

Auf den letzten Drücker ist meine Karte für die Challenge der Friday Sketchers fertig geworden. Sie ist nach dem tollen Sketch entstanden, den sich die liebe Bea ausgedacht hat. Für meine Karte habe ich mir die süße Tilda mit Brief ausgesucht und mit den Farben will ich gerne versuchen, den Frühling schon mal anzulocken

Ich hoffe ihr habt noch einen schönen Tag und danke fürs vorbeischauen ...




My card for the challenge of the Friday Sketchers is finished just in time. I made this card after a great sketch created by the lovely Bea and I used the sweet Tilda with letter. With the colours I would like to draw the springtime

Thanks for stopping by and enjoy the day ...

Hugs

Nixe-Moni

Card Recipe:
Stamps: Tilda & Swirl/Magnolia, Clear Stamps Postmarks/Autumn Leaves/Paperbasics, Warm Words, Yummy & Circle of Friendship/Stampin`Up!
Papers: Cardstock & Patterned Paper: Ella Precocious-BoBunny/Paperbasics
Embellishments: Ribbon & Ribbon Embellishment from my wonderful friend Tina, Edge Distresser/Heidi Swapp, Prima Flowers & Brads-Making Memories/Paperbasics, Jumbo Eyelets/Stampin`Up!, Charms from Stash, Sewing Machine
Colouring: Prismacolour Pencil, White Spirit

Kommentare:

sandra's hobby cards hat gesagt…

Wow what a beautiful card!!

Tanja hat gesagt…

Ach, was soll ich sagen ... diese Karte ist wieder einmal absolut traumhaft geworden, meine Süße! Die Farben sind wunderbar und wenn ich der Frühling wär, würde ich sofort um die Ecke springen :)

Knuddels Tanja

Kim Piggott hat gesagt…

Moni this is so so beautiful!!!
Your beautifully coloured image is just so gorgeous!
Love your wonderful papers and your detail just stunning!
hugs
kim x

Bunny-Zoe's Blog hat gesagt…

Your card is stunning Moni, I just love all the papers and pretty details, Tilda looks gorgeous and so beautifully coloured, Big Hugs, Nikki x

Rach hat gesagt…

a beautiful card Moni, a delicious colour combo, fantastic colouration and lovin the flowers that you have used with the centres. hugs rachxx

Lia hat gesagt…

hi moni,

another stunning card from your hand I love the colours and tilda
Hugs Lia

Michele hat gesagt…

Oh wow this is gorgeous. Love the colouring of the tilda image and the papers are fabulous. Michele x

Andrea, hat gesagt…

Beautiful card, the colours are fabulous and I love how you have coloured Tilda

Riet hat gesagt…

wat een prachtige kaartjes maak jij Monie.
ze zijn echt stuk voor stuk schitterend.

liefs Riet.

Cardmaking Galore hat gesagt…

This is just stunning! love it and the metal charms are really great

LizzyWizzy hat gesagt…

Love love LOVE the colouring!
Gorgeous card Moni :-)
Really nice colours and great papers.

Sinikka hat gesagt…

Wie schön ist den wieder diese karte geworden!!!! Finde du bist wirklich super im colorieren. Traumhaft.
HUT AB!!!
Sinikka:-)

Scrapmumur hat gesagt…

OH...my friend, your card is STUNNING!!!!!
Lovely colours and details.
Tilda is fabulous!
Great card!!!!!
Hugs, Mumur

Deb hat gesagt…

absolutely beautiful Moni, I love it, you did a great job stitching around the oval and the flower cluster is so pretty!

Stempelchaotin hat gesagt…

Wow wow wow die ist perfekt. Harmonie pur und die Coloration *schmacht*

bastelkueken hat gesagt…

Moni - die Karte ist wieder einmal ein Traum - echt wunderschön

Karin hat gesagt…

What a gorgeous Card Moni. Beautiful colours, Love it !!

Hugs

Karin

Monique hat gesagt…

Wow, this is such a beautiful card
I absolutely love the papers you've used and your colouring is fabulous!

xx Monique

Inger Marie hat gesagt…

Your card is so wonderful :)
Love the colour and all the detailes
Have a wonderful weekend
Hugs from Inger Marie

megastamper hat gesagt…

wow moni, ich bin ja schon wieder schwer begeistert, was du in den letzten tagen fabriziert hast ... mensch du kannst das aber auch!!!
toll toll toll!!
liebe grüsse
bea

CraftyC hat gesagt…

Wow, this is a stunning card, beautifuly coloured and a great layout!
Clairex

Ila hat gesagt…

This is So Beautiful Moni!! I love the colors, coloring and fabulous details!!...Have a Great Weekend!!..Hugs, Ila

stardustgemsandribbon hat gesagt…

Wow Moni, another delightful card, so pretty in every way...beautiful colours and fabulous accents...total eye candy.
Thanks for joining us at FS.
Have a nice weekend.
Hugs
Carole :-)

Claudia hat gesagt…

also nee, ich weiß echt nicht mehr, was ich bei Dir schreiben soll :)-wunderwunderschön, ein Traum von Karte-bitte entschuldige, wenn ich mich immer wiederhole, aber mir fehlen die Worte :)

~Sorellina~ hat gesagt…

Die Farben sind so richtig frisch und fröhlich! Eine tolle Karte Moni :)

LG
Sabs

COCO hat gesagt…

oh very fab card lovely !!!!!!
hugs coco

flati hat gesagt…

Ich bin hin und weg... die Karte ist traumhaft...
LG Sonja xx

Chris hat gesagt…

Fantastic Moni! I love pink and green together and your card is perfection with them. Fabulous colouring, papers and the torn edges add such lovely texture. Chris xxx

CONNI hat gesagt…

Oh wow meine Lieblingstilda...die hätte ich auch gerne;)
Deine Karte ist fantastisch... ich staune und bringe meinen Mund kaum mehr zu... Dein Blog ist ja der Hammer... mir gefällt echt alles was Du machst!
Und Deine Coloration...ein Traum!
Habe seit Dez. nun auch Prismas aber noch nicht viel damit geübt...
Ganz liebe Grüsse
aus der Schweiz
conni

Karin hat gesagt…

Stunning card!!!
I love the distressed edges and all the stitching. And this sweet Tilda is coloured so beautifully.

Big hugs,
xoxo Karin