Awards

Die liebe Agnes und auch die liebe Karin haben mir den tollen *Friends* Award verliehen. Vielen lieben Dank euch beiden, ich habe mich sehr darüber gefreut




The lovely Agnes and also the dear Karin nominated me with the great *Friends* Award. Thanks so much Agnes and Karin, I´m really happy that you both thought of me. You really made my day


Außerdem habe ich noch diesen tollen *Hugs* Award von der süßen Zoe verliehen bekommen. Hab tausend Dank liebe Zoe, ich freue mich wirklich riesig, das du an mich gedacht hast




I received also this great *Hugs* Award from sweet Zoe. Thanks so much dear Zoe, you really put a big smile on my face

Nun möchte ich beide Awards an zwei besonders liebe Freundinnen weitergeben:

Tanja und Tina

Außerdem noch an das komplette Team von EAC und an das Team von Paperbasics.

Vielen Dank fürs vorbeischauen und ich hoffe ihr habt einen tollen Sonntag


Now I would like to give both Awards to my very special and so lovely friends:

Tanja and Tina

Also to the whole EAC Team and the Team of Paperbasics.

Thanks for stopping by and I hope you have a wonderful sunday


Big Hugs
Nixe-Moni

Kommentare:

Tanja hat gesagt…

Oh Danke, meine Süße! Ich freue mich riesig über die Awards!!!

Knuddels Tanja

cats whiskers hat gesagt…

Congrats on all the well deserved awards dear, and congratulations on this just beautiful DT card I love it all your colouring is just perfect and the layout is so beautiful I just love this card
ugs Jacqui x