Congratulations ... StampARTic & A Spoon Full of Suger

Bei der neuen Challenge von StampARTic gibt es wieder einen tollen Sketch zum Nacharbeiten. Für meine Karte habe ich mir wieder ein süßen hÄnglar Motiv ausgesucht und passend dazu tolles Papier von Basic Grey.

Ich liebe es mit meinem Edge Distresser zu arbeiten und deshalb passt diese Karte auch perfekt zur Challenge von A Spoon Full of Sugar, wo das Thema diesmal *gerissene Kanten* lautet.

Vielen Dank fürs vorbeischauen und ich hoffe ihr habt ein schönes Wochenende ...




At the new challenge of StampARTic you can find a great sketch this time. For my card I selected again a sweet image from hÄnglar and wonderful papers oft basic grey.

I love to play with my edge distresser and therefore this card fits perfectly to the challenge of A Spoon Full of Sugar, where the theme ist called *torn edges* this time.

Thanks for stopping by and I hope you have a great weekend ...

Hugs
Nixe-Moni


Stamp: hänglar & stÄnglar
Papers: Cardstock/Stampin`Up!, Patterned Paper: Eva/Basic Grey
Embellishments: Crop-A-Dile the Big Bite, Prima Flowers & Edge Distresser - Heidi Swapp/Paperbasics, Brads & Scallop Punch/Stampin`Up!, Flourish Die/Quickutz, Ribbon from my wonderful Friend Tina, Ribbon from my dear Friend Mumur, Fluid Chalk Inkpad Lavender & Rose, Eyelets from Stash
Sentiment: Round Greetings/Cuddly Buddly
Colouring: Prismacolour Pencil & White Spirit

Kommentare:

stardustgemsandribbon hat gesagt…

Totally gorgeous card Moni, beautiful flowers and accents and such a pretty Hanglar image...the distressed edges are wonderful.
Have a nice weekend.
Hugs
Carole x

Pia hat gesagt…

WOW what a cute card, love the colors

Bente hat gesagt…

This was really beautiful! I love the colours:=)

Kim Piggott hat gesagt…

Oh what a stunningly beautiful card Moni!
Your colouring is out of this world and your image just so cute!
Beautiful papers and so much fabulous detail I love it.
hugs
kim x

Moni hat gesagt…

It is gorgeous card great details, the flowers and the image! Hugs, moni

Lim hat gesagt…

Dear Moni, This card is stunning as usual... I love your cards, all of them.. You have so many details, beautiful flowers and gorgeous designs... What I can say about the coloring?.. Out of this world... :))
Gorgeous card!!! Love it!!
Hugs

LIM

PS: I loove, love, love that Hanglar stamp.. Beautiful!

Riet hat gesagt…

oh woww Moni,what a beautiful card,l love the colours.

have a nice weekend.
hugs Riet.x

Stempelchaotin hat gesagt…

Oh die Karte ist mal wieder bis ins kleinste Detail perfekt und Harmonie pur. Ich kann mal wieder nur staunen und schwärmen.

Ich wünsche Dir ein wunderschönes WE liebe Moni.

POPPET hat gesagt…

Stunning card, beautifully coloured and so well thought out, have a great weekend hugs Pops x x x

~Denise Lynn~ hat gesagt…

Gorgeous card, love the colors and all those beautiful flowers. :)

Monique hat gesagt…

Your card is so beautifull Moni ! I love it :)).

Hugs Monique

Claudia hat gesagt…

boah, der Wahnsinn-jetzt bin ich mal wieder platt. Wunderschön, die Farben sind so toll.

Tina´s Blog hat gesagt…

die ist ja der totale Wahnsinn!!! Echt klasse gemacht!!!
LG Tina

Karita hat gesagt…

Beautiful card! I love the colours too and you have coloured the image so nicely.

-Karita-

~Sorellina~ hat gesagt…

Herrlich, atemberaubend, wunderschön...mir fehlen echt mal wieder die Worte Moni!

LG
Sabs

Camilla hat gesagt…

Stunning card Moni!!
Hugs, Camilla.

agnes hat gesagt…

Eine traumkarte und die motive ist super.Und die combi mit die papiere sind super!!

LG Agnesxx

Monique hat gesagt…

What a beautiful card. Love the colors and all the details. Your colouring is fabulous as always.

xx Monique

Heidi hat gesagt…

This is so beautiful and give me a spring feeling. Love it

Hugs from
Heidi

sandra's hobby cards hat gesagt…

WAUW what a gorgeous card!!

Anonym hat gesagt…

Wieder eine Traumhaft schöne Karte..ja Diese "alte" hänglar vom 2006 ist Wunderschön...

UND Herzlichen Glückwünsch zum Geburtstag....

Michele hat gesagt…

Gorgeous card Moni. Love the image and the beautiful colouring. Michele x

Tanja hat gesagt…

Absolut wundervolle Karte, meine Süße! Die Papiere sind toll und all die wunderschönen Details!

Ich wünsche Dir einen ganz besonders zauberhaften Tag ;)

Knuddels Tanja

debby4000 hat gesagt…

Gorgeous colouring its so stunning and fabulous papers and details.

bastelkueken hat gesagt…

Die ist echt wunderschön und zauberhaft

Annie hat gesagt…

beautiful card Moni, love the layout and papers and the cute Hanglar image. hugs, annie x

Turid Mari hat gesagt…

ooooh!! I absolutely adore this card!! The coloures, the colouring and the embellishments :D *yum*

Wish you a wonderful weekend!
Hugs from Turid.

Stacey hat gesagt…

A beautiful and dreamy card, I love the elegant flower details ~♥~

Deb hat gesagt…

gorgeous card, that is such a sweet image, I also love distressed edges, you do it perfectly!
Hope you are having a fabulous weekend! hugs Debx

Bev hat gesagt…

Gorgeous card Moni! Such beautiful colours and papers, and as ever your colouring is fantastic!! Love that image too x

Anja's weblog hat gesagt…

Such a beautiful card. As all your cards:))
Great details.

Hugs
Anja

Julie hat gesagt…

Gorgeous card. The design and colours are stunning.
Julie x

alina hat gesagt…

Wonderful card, Moni, I like your flowers and you have coloured so beautifully!
Hugs, Alina

Manu hat gesagt…

Die Karte ist wieder einmal ein perfektes Kunstwerk geworden! Hachz* Das Motiv ist so Zucker! Einfach toll! Lg Manu

TaraG hat gesagt…

Stunning card, Moni! I love the sweet image and again, you have coloured it flawlessly! The papers are fabulous and go so well with the feel of this card really love the torn edges!
I have something for you on my blog, hun!!!!
Big hugs,t

bastelkueken hat gesagt…

mensch Moni - die karte ist atemberaubend wunderschön - soviel Liebe zum Detail - ich schmelze

Sinikka hat gesagt…

Uuhhhwaaaa ist die super schön. Liebe diese farben und der stempel ist soooo süss.
Ich weiss nicht ob du was gewinnen kannst, wenn ja drück ich die daumen, du hättest es verdient!!!!

BA hat gesagt…

moni diese karte ist ein traum!!!
das papier ist super schoen das motiv auch , deine coloration ist super.
lg BA

CraftyC hat gesagt…

Gorgeous card, love the colours and embellishments!
Clairex

Beth Norman hat gesagt…

Your colouring is amazing!

Karin hat gesagt…

Stunning Card, Moni, Love the colors ans this cute Hanglar image !!

cleo hat gesagt…

was für eine Traumhafte Karte Moni

Tanja hat gesagt…

Ich habe nun einige Zeit auf Deinem Blog verbracht und bin hin und weg. So tolle Arbeiten, da bin ich noch jahrelang von entfernt.
Ich würde Dich gerne auf meinem Blog verlinken und würde mich freuen wenn Du mal vorbeischaust und mir Dein ok dazu gibst.
Viele liebe Grüße,Tanja