Genial schöne Geburtstagspost ... Yummy, Yummy Birthday Post

OMG ... Ich habe noch ganz tolle Geburststagspost bekommen

Meine wundervolle und so talentierte Freundin Tina (Yummy Scrummy Creation) hat mir ein geniales Geburtstagspaket geschickt! Gefüllt mit yummy, yummy Sachen und einer ganz zauberhaften Box, die sie extra nur für mich gemacht hat

Außerdem war sie ebenfalls gefüllt mir genialen Sachen. Auch die Karte ist so super und absolut in meinen Lieblingsfarben, schwärm.

Liebe Tina, hab TAUSEND DANK für alles, du hast mir wieder eine riesen Freude damit bereitet. You are such a


Image Hosted by ImageShack.us



OMG ... I received absolutely great birthday post

My wonderful and so talented friend Tina (Yummy Scrummy Creation) send me a absolutely yummy, yummy birthday surprise parcel! I received a lot of great and wonderful stamping stuff and she created a wonderful and amazing little box, just for me

This box was filled with yummy stuff too! Also the card is just so wonderful and is created with my favourite colour pink, love it so much.

My sweet Tina, THANKS A MILLION for everything, again you put a very big smile on my face. You are such a

Big, Big Hugs and Kisses

Nixe-Moni

Kommentare:

BA hat gesagt…

huhu moni!
das sind traumhaften werke, ich bin echt sprachlos.
lg BA

Riet hat gesagt…

woww Moni,what a beautiful card and box.

hugs Riet.x

Kim Piggott hat gesagt…

Hi Moni,
What beautiful creations to receive on your birthday!
So sorry I didn't know that it was birthday time. But a belated Happy Birthday and hope it was a good one!
hugs
kim x

Mel hat gesagt…

wow...was für tolle Post...da kann man ja nur grün vor Neid werden