Hugs & Kisses ... A Spoon Full of Sugar Challenge #42

Heute möchte ich euch gerne meine Karte für die neue Challenge von A Spoon Full of Sugar zeigen. Den Sketch hat sich diesmal Michelle ausgedacht mit der Option *nähen* und ich hatte viel Spaß den tollen Sketch umzusetzen. Wie findet ihr denn die Gorjuss Girls, sind die nicht zu süß?! Das tolle Papier habe ich von meiner lieben Freundin erhalten, die Farben sind ganz nach meinem Geschmack! Vielen Dank dafür, knuddels :)

Ich hoffe ihr habt ein tolles Wochenende und vielen Dank fürs vorbeischauen.




Today I would like to show you my card for the new challenge of A Spoon Full of Sugar. The sketch comes this week from Michelle with the option *stitching* and I had much fun to create a card with this great sketch. I used a super cute image of the gorjuss girls, love them! and wonderful papers of my dear friend. Thanks so much sweetie :)

I hope you have a great weekend and thanks for stopping by.

Hugs
Nixe-Moni


Card Recipe:
Stamps:
Gorjuss Girl/Funky Kits, Hugs & Kisses, warm Wishes and Swirl all from Paperbasics, Lots of Thoughts/Stampin`Up!
Papers: Cardstock/Stampin`Up!, Patterned Paper from a wonderful Friend
Embellishments: Flowers from my sweetie Tanja, Heart pins from my lovely Tina, Ribbon from my wonderful Mumur, ColorBox Cat´s Eye Pink, Brads/Stampin`Up!, Charms from Stash, Sewing Machine
Colouring: Prismacolour Pencil and White Spirit

Kommentare:

Annita hat gesagt…

wow this is one of my all time favorite cards ! love the colors scheme. the image is colored in PERFECTLY !! wow !! stunning craftmanship.

have a great weekend

hugs Annita

Liten scrapper hat gesagt…

What a beautiful card!<3 My style is more shappy chic, but I relly liked this card!! The colours are relly nice...

Merethe

Pia hat gesagt…

wow wow what a beautiful card, lovely colours

cats whiskers hat gesagt…

Moni this is breathtaking dear, just love your colouring and the gorgeous papers and swirls it is just so beautiufl
Hugs Jacqui x

Brocéliane hat gesagt…

perfect card, love it :)

Maya hat gesagt…

WOW!!!
This is just sooooo Gorjuss!!
Love the colours and all the details!
And you`re colouring is just amasingly beautiful!!
Hugs from Maya :)

alina hat gesagt…

Your card is wonderful, as always, Moni!
Have a lovely weekend!
Hugs, Alina

Stempelchaotin hat gesagt…

Hach Moni was ist die wieder schööön. Diese Mädels sind herzallerliebst. Traumhaftes Kärtchen.

Ich wünsche Dir ein schönes WE.

Lia hat gesagt…

dear moni,
your card is wonderful again I love it
hugs Lia

Kathy hat gesagt…

This is beautiful Moni! I always love all your extra stamping!! The colors are gorgeous and your coloring as always is perfect!! Very pretty! I hope you have a great week-end :)Kathy

flati hat gesagt…

Huhu Moni,

aaaah auch du hast schon diese süßen Girls *schmacht*

Deine Karte ist wieder (wie immer *lach* ) superschön geworden...
Das ich deine coloration liebe muss ich ja nicht mehr erwähnen...
Die Karte ist rundum gelungen.

LG Sonja xx

Judy's Crafty Moments hat gesagt…

I LOVE this card..but then I LOVE all your cards!! This one is so striking in its colours and that girl is coloured beautifully. I'm sorry you seem to haveing problems with other people commenting as you..not good!
Have a great weekend!!
Judyb xx

papirdilla hat gesagt…

This card is just... WOW!!! Love the colours on it. Your colouring is perfect. And these Gorjuss girls, they are "gorjuss"!!
Have a nice weekend:)
Hugs,
Hanne

Nancy hat gesagt…

oohja, die karte ist auch wieder ganz bezaubernd geworden, die girls sind einfach nur toll und die farben find ich auch schick!!

lg
nancy

Nette hat gesagt…

Hallo,

Danke dir für deine lieben Kommentare auf meinem Blog, hab mic voll gefreut *knuddel*
Die karte ist auch wieder ein Traum. Ich konnte mich so in den Popo beißen das ich mir das Gorjuss-KLit nicht gekauft hab *heul*

LG + ein schönes Wochenende wünsche ich dir!

Nette

NGCARDS hat gesagt…

wow this is stunning, i love all the colours it is so cute :) xxx

Manu hat gesagt…

Liebe Moni!
Die ist einfach wieder ganz bezaubernd geworden! WOW!
Wünsch dir ein schönes WE! Knuddels Manu

Jorunn hat gesagt…

OMG!!!! this card is absolutely stunning!!!! Love the colors, the design, the details.... everything!!!
Amazing work!

Hugs,
Jorunn

Claudia hat gesagt…

wunderschön, so süß ist Deine Karte geworden, ich liebe die Farben.

Iris hat gesagt…

Deine Sketchumsetzung ist super gut gelungen und ich liebe diese Gorjuss Girls. Leider hab ich nur 2 Motive davon. Es wird Zeit, dass man sie einzeln kaufen kann.

LG
Iris

Kim Piggott hat gesagt…

Oh Moni this is so beautiful!
Love your superb colouring!
Gorgeous paper and detail and brilliant stitching!
hugs
kim x

Annie hat gesagt…

Moni this card is beautiful! I love the papers you have used with this gorjus girl and your colouring is fabulous. hugs, annie x

Riet hat gesagt…

wowww Moni,what a beautiful card,l love the image and colours.

hugs Riet.x

Rach hat gesagt…

beautiful moni . great papers, lovin the swirls. hugs rachxx

Bunny-Zoe's Blog hat gesagt…

Stunning card Moni, love the cute image and your beautiful colouring. Hugs Nikki x

Michele hat gesagt…

Gorgeous card Moni. Love the image and the beautiful colouring. Yummy papers also. Michele x

Silli hat gesagt…

Moni, deine Karte ist wieder ganz bezaubernd geworden, die Papiere sind klasse und das Motiv finde ich auch ganz süß. Schönen Sonntag für dich... Liebe Grüße..

Deb hat gesagt…

Fantastic card Moni, I love your sweet Gorjuss girl and the script background looks amazing, such a beautiful card!
Have a great sunday, hugs Debx

~Sorellina~ hat gesagt…

Also die Karte ist...ich finde gar keine Worte dafür *lach* So süß und doch ein bisschen rockig! Herrlich!

LG
Sabs

debby4000 hat gesagt…

Gorgeous card, wonderful details and superb gorjuss girl.

TaraG hat gesagt…

Oh Moni, you are so creative and talented!!!! I just absolutely adore this card! I love your signature style and the colours of this paper are sooo yummy...love it!!!! Love your Gorjuss girl...coloured so brilliantly and great use of the Magnolia background stamp...love it all a million times over!
Big Hugs,t
P.S. Sorry to read that someone has been impersonating you out there in blogland...can't believe people have time for that kind of negativity and nastiness...hope it all straightens out soon, hun!!!!
Big, Big hugs!!!!!!

Sinikka hat gesagt…

Habe ja selber kein gorjuss girl. Aber sie ist ein favoriet. denn ich bestimmt haben will.
Die karte sieht super aus. Fabehaft coloriert und gute wahl von papier.
Mal wieder ein traum
LG Sinikka

Inger Marie hat gesagt…

Wow your card is amazing. So beautiful paper and your colouring is so wonderful. Perfect!!
Hugs from Inger Marie

doris hat gesagt…

Deine Karte sieht "TRAUMHAFT" aus!!

Ganz liebe Grüße
Doris

Andrea, hat gesagt…

Oh this is such a beautiful card, the colours are so pretty and I love the image. You always make stunning cards and add gorgeous details

Tessa hat gesagt…

what beautifull cards you make!! Have a nice day!!

stardustgemsandribbon hat gesagt…

Beautiful card Moni, simply lost for words :-)
Love all you yummy details as always.
Have a good week.
Hugs
Carole x

Simone hat gesagt…

Oh Moni, die Karte ist sooo schön! Die Papiere, die Farben, die Detaills... und das süße Gorjuss-Girl... zum zerschmelzen schön!

Einen dicken Knuddler & liebe Grüße
Simone

Stacey hat gesagt…

Oh my, this is utterly stunning! I love the colours you have used and all of the embellishments look perfect. WOW! ~♥~

Monique hat gesagt…

I love it Moni. Such beautifull colours :)).

Hugs Monique