Makes my Heart Smile ... Award

Diesen total süßen Award habe ich gleich dreimal verliehen bekommen und zwar von der lieben Camilla, der lieben Judy und der lieben Sinikka.

Ich finde ihn so süß!!! Vielen Dank ihr drei, das ihr an mich gedacht habt, ich habe mich riesig darüber gefreut!

Nun möchte ich diesen Award gerne an alle meine Blogger Freunde weiter geben, da es weit mehr als 10 Blogs gibt, die ich total mag.




I would like to show you this lovely and so cute award, which I received from the dear Camilla, the dear Judy and the dear Sinikka.

What an amazing award!! Thanks so much sweeties for thinking of me, you really makes my heart smile!

Now I would like to give this award to all my blogger friends because there are much more than 10 fab blogs I love.

Thanks for stopping by.

Hugs
Nixe-Moni

Keine Kommentare: