Congrats! ... Friday Sketchers Challenge #54

Hallo meine lieben Blogbesucher Free Smiley Courtesy of www.millan.net Ich hoffe ihr habt einen schönen Pfingstsonntag und bei euch scheint auch so schön die Sonne wie bei uns?!

Es gibt diese Woche wieder einen tollen Sketch bei den Friday Sketchers und er kommt diesmal von der lieben Jacqueline aus den Niederlanden. Eigentlich wollte ich für meine Karte ein süßes Gorjuss Girl nehmen, aber dann fand ich die goldige Anya doch passender zu dem wunderschönen Papier und deshalb kam sie zum Einsatz.

Vielen Dank fürs vorbeischauen und genießt noch das lange Wochenende Free Smiley Courtesy of www.millan.net




Hello my lovely blogvisitors Free Smiley Courtesy of www.millan.net I hope you have a wonderful sunday and you enjoy the sunny day?!

There is another great sketch over at the friday sketchers, this week from the lovely Jacqueline of the netherlands. In fact I decided to create a card with a sweet gorjuss girl, but I thought the cute anya fits much better to the wonderful paper and therefore I used her.

Thanks for stopping by and enjoy the rest of the weekend Free Smiley Courtesy of www.millan.net

Hugs
Nixe-Moni


Card Recipe:
Stamps:
Miss Anya/The Greeting Farm, Postmarks/Autumn Leaves from Paperbasics
Paper: Cardstock & Patterned Paper/Stampin`Up!
Embellishments:
Bling Brads from Paperbasics, Ribbon/Raspberry Ribbons, Chalk Inkpad Autumn Pastels, Flowers from stash, Sewing Machine
Sentiment: Aud Design
Colouring: Prismacolour Pencil & White Spirit

Kommentare:

Kim Dellow hat gesagt…

wow, stunningly beautidul. Adore the colour scheme to bits. Love all the texture too. Kim

Marja Sch hat gesagt…

Wow what a wonderful card. I love your sewing, the dp and your coloring. Lovely way to use the skech. Hugs Marja

Kim Piggott hat gesagt…

So beautiful Moni!
Your colouring is just superb and I love your beautiful paper and gorgeous detail!
hugs
kim x

Basteljette hat gesagt…

Hallo Moni,

ich bin echt sprachlos. Das ist wieder so eine tolle Karte geworden. Die Farben sind einmalig schön und wie Du immer coloriert - einsame Spitze.
Ich schau mir schon dauern immer mal was ab - besonders bei den Haaren.

Liebe Grüße
Jutta

Riet hat gesagt…

Wowww Moni,what a beautiful card,l love the image and papers.
So gorgeous colours.

Hugs Riet.x

Sandy hat gesagt…

Hach wie ist die wieder schööön. So ein klasse Motiv. Einfach klasse.

Ich wünsche Dir noch schöne Pfingsten.

Simone hat gesagt…

Ist die schön! *wow* *schwärm* *schmacht* Ein Traum!

Knuddel,
Simone

Bunny-Zoe's Blog hat gesagt…

Your card is gorgeous Moni and such wonderful colours, I love the cute image and your fabulous colouring, Have a great evening, Big Hugs, Nikki x

Andrea hat gesagt…

Die sieht aber schick aus. Tolle Farbkombination und der Aufbau ist auch superschön.
LG Andrea

COCO hat gesagt…

whouaaaaaaah !!!!! your card is very stunning !!!! I love this card !!!
Hugs coco

Kimba-Slydog hat gesagt…

Rote Karten sind ja eigentlich nicht so meins, aber dein ist traumhaft. Da passt alles so super gut zusammen.

Von diesen Mädels hab ich auch ein paar Abdrücke bekommen.

Ganz liebe Grüße,
Nicole

Manu hat gesagt…

Traumhaft schön ist dein Kärtchen geworden, liebe Moni! Das Motiv ist herzallerliebst! Lg Manu

june68 hat gesagt…

Ach Moni - Deine Wahl war mal wieder perfekt *lol* !!!!
Ein wunderschönes Kärtchen hast Du da wieder gezaubert *mien Kompliment* !!!!
Ich wünsche Dir noch einen traumhaft schönen Pfingstmontag, lieben Gruß Dani

megastamper hat gesagt…

oh moni, deine karte ist ja wieder so wunderschön, deine coloation ist absolut perfekt und auch deine zusammenstellung gefällt mir sehr. ich liebe ja die anya´s auch.
danke dir für deinen supertollen beitrag zur friday sketchers challenge.
ich wünsch dir und deinen lieben schöne pfingsten.
liebe grüsse, bea

Schnubbeldupp hat gesagt…

wow, eine wundervolle Karte!

LG Anja

~Denise Lynn~ hat gesagt…

Absolutely gorgeous Moni! Love the image and your coloring, fabulous papers and colors too. The accents are perfect with this layout, especially the stitching! :)

Heidi hat gesagt…

Stunning card my friend. I really love everything about it. Great image and wonderful details

Hugs and love
Heidi

Jorunn hat gesagt…

OMG...this card is just jaw dropping stunning!!!
Love the colors and the details!

hugs,
Jorunn

Tanja hat gesagt…

Ach, was ist die wieder schön geworden, meine Liebe! Ich liebe die Papiere und Deine Umsetzung des Sketches ist einfach klasse!

Vielen Dank für's Mitmachen bei Friday Sketchers!

Fühl Dich geknuddelt, liebste Grüße Tanja

Ila hat gesagt…

Your card is Gorgeous!!...love the coloring, sweet image, stitching..every little detail!!...Hugs, Ila

Heather hat gesagt…

Wow it's fabulous!!

Elaine hat gesagt…

Just beautiful! Absolutely love it.

Scrapmumur hat gesagt…

Very beautiful card, my dear Moni!!!
lovely colours and the marvelous look!
Great colouring.
Have a great week.
Big Hugs, Mumur

Kamilla hat gesagt…

OMG what a gorgeus card, i cant beleve it, i love every little detail :D
Hugs

Carole hat gesagt…

Amazing card Moni, fabulous take on Jacqueline's sketch...simply stunning.
Thanks for joining us at FS.
Hugs
Carole x

Michelle hat gesagt…

Wow is this ever gorgeous! Those colors are beautiful & I love all your stitching!

Maya hat gesagt…

Ohhhh wonderful!!
Love the warm colours and all the details!
Perfect!
Hugs from Maya:)

Mephisto hat gesagt…

Huhu,
und diese hier find ich nicht weniger schön! Auch toll gestaltet!

Gruß
Domi

Bev hat gesagt…

Oh wow! Another amazing creation Moni - the papers are colours are gorgeous and of course your colouring of the image is perfect. So beautiful! x

Judy's Crafty Moments hat gesagt…

Wow.s is so beautiful! Love the different shapes you ahve used in this card and Miss Anya looks wonderful!
Judy xx

Samantha Mellor hat gesagt…

Not just your cards but your smileys are fab too.TFS Hugs SamXX