Wishing You a Perfect Day ... A Spoon Full of Sugar meets Stamp Something

Heute möchte ich euch gerne eine Karte zeigen, die ich nach einem tollen Sketch gestaltet habe, den ihr bei der Challenge von Stamp Something findet. Ich hatte wirklich viel Spaß eine Karte daraus zu gestalten und habe mir dafür wieder ein süßes Gorjuss Girl ausgesucht ... ich komme im Moment von den süßen Mädels einfach nicht los

Meine Karte ist auch noch für die Challenge von A Spoon Full of Sugar gemacht, wo das Thema *Celebration* lautet, denn der Challengeblog feiert seinen 1. Geburtstag!

Vielen Dank fürs vorbeischauen und habt eine tolle Woche.




Today I would like to show you a card, which is designed after a great sketch from the challenge of Stamp Something. A really wonderful sketch and I had a lot of fun to create my card. I selected again a cute gorjuss girl, because they are my favourites at the moment

My card is also create for the challenge of A Spoon Full of Sugar where the theme is called *celebration*, because the challengeblog is celebrate his 1st birthday!

Hope you are having a wonderful week and thanks for stopping by.

Hugs
Nixe-Moni


Card Recipe:
Stamps:
Gorjuss Girl/Sugar Nellie, Postmarks/Autumn Leaves from Paperbasics, Circle of Friendship/Stampin`Up!
Paper: Cardstock & Patterned Paper - Stampin`Up!
Embellishments:
Tab Die/Quickutz, Ribbon/Raspberry Ribbons, Flowers, Eyelets & Buttons from Stash, Sewing Machine
Sentiment: from Whiff of Joy
Colouring: Prismacolour Pencil & White Spirit

Kommentare:

BA hat gesagt…

die ist ein absoluter traum!!
ich liebe die farben
xoxo BA

Kimba-Slydog hat gesagt…

Ach ist die wieder süß!!! Ich mag die Girls im Moment ja auch am liebsten. Zusammen mit der Chasing Butterfly-Collection von Magnolia.

Die Karte ist wieder mal ein Hammer. Vor allem mag ich braun-blau eh so gerne und wie cool das Girlie da in der Mitte sitzt. Richtig klasse!!!

LG,
Nicole

Carina hat gesagt…

Such a cute card!!!!

Hugs,
Carina

Kim Piggott hat gesagt…

Oh Moni this is just absolutely beautiful!
Fabulous colouring and such beautiful colour and detail!
hugs
kim x

Renate hat gesagt…

Die Karte ist toll, schöne Farben, schöne Details, jaja die Girls.
Liebe Grüsse
Renate

Heidi hat gesagt…

What a beautiful card. And this is some of my favorite colors. I also love the stamp-so sweet

Hugs and love
Heidi

Jorunn hat gesagt…

Oh wow.... ♥♥♥♥
This is just stunning!!! Loooove the color-combo, and the image is just darling! Fantastic coloring and details as always!!!

hugs,
Jorunn

NGCARDS hat gesagt…

Gorgeous card hun I love it :) xxx

Kim hat gesagt…

Moni that is such a gorgeous card! Your Gorjuss Girl is beautiful!!! I love the color combo! Beautiful work!
Hugs~ Kim

Sandy hat gesagt…

Wow etwas schlichter aber traumhaft schöön. Tolle Farben.

Conibaer hat gesagt…

Schlicht und supertoll!!!

Ila hat gesagt…

This is So Gorjusss!!...I love the colors!!...Hugs, Ila

Maya hat gesagt…

Ohhh my!!!
This is over the moon gorgeous!!
The colour combo is stunning,and the image is as always coloured to perfection!!
Have a wonderful monday,Moni
Hugs from Maya:)

sandra's hobby cards hat gesagt…

GORGEOUS!

Judy's Crafty Moments hat gesagt…

Gorgeous...love the colours and the wonderful stitching! Great image and colouring! Hugs Judy xx

Kamilla hat gesagt…

OMG you´re cards are stunning, i just found heaven i think!!!
I spend at least 2 hours here...and im sooo amazed!
*adore, adore* "I´ll be back" ;)
Hugs K

~Sorellina~ hat gesagt…

Hach ist die schön geworden! Die Farbkombi ist aber auch ein Hingucker und du hast wie immer zauberhaft coloriert Moni.

LG
Sabs

alina hat gesagt…

Absolutely wonderful card, Moni, I can only say that I love everything you did here!
Hugs, Alina

Scrapmumur hat gesagt…

Hi my dear Moni,
Your card is absolutely gorgeous!!!!
Lovely colours and adorable image.
Have a nice week.
Big Hugs, Mumur

anne2411 stempelträume hat gesagt…

Hallo Moni,das ist eine wunderschöne Karte ,ich liebe diese Farben auch.
Vielen Dank noch für deinen lieben Kommentar auf meinem Blog

glg anne2411

doris hat gesagt…

Ein Traum von einer Karte... wow!!

Ganz liebe Grüße
Doris

Bunny-Zoe's Blog hat gesagt…

Gorgeous card Moni, lov ethe cute image and the papers and lo are beautiful. Hugs Nikki x

Silli hat gesagt…

und die gefällt mir auch ganz doll, die Farben sehen toll zusammen aus... da deine Coloration immer perfekt ist, schreibe ich das gar nicht mehr...;-) Liebe Grüße...

Claudia Rosa hat gesagt…

moni ich bin froh dass du wieder bloggst.

drueck dich dolle

super karte
claudi