You Are Amazing ... One Card / Four Challenges

Eine Karte ... vier Challenges!! Ich habe es tatsächlich geschafft eine Karte für gleich vier Challenges zu machen!

Den tollen Sketch von der lieben Nikki, den es bei der Challenge von Stamp with Fun gibt, fand ich so klasse, den musste ich unbedingt umsetzen.

Bei der Challenge von A Spoon Full of Sugar wollen die Mädels diesmal etwas Spitzenband auf der Karte sehen und *gelb & schwarz* lautet das Thema bei der Challenge von Stampavie and more, welches mir super gut gefällt. Ich bin mir sicher, dass ich diese Farbkombi sonst niemals gewählt hätte. Zu guter Letzt ist die Karte noch für die Challenge von Cute Card Thursday gemacht, mit dem tollen Thema *Bling*.

Wie findet ihr eigentlich die süße Anya von The Greeting Farm? Ich finde sie so zauberhaft und deshalb musste ich sie auch gleich mal verbasteln.

Ich hoffe ihr habt einen tollen Freitag und vielen Dank fürs vorbeischauen.




One card ... four challenges!! I really managed it to create a card for four challenges!

Over at the challenge of Stamp with Fun you can find a great sketch from the dear Nikki. I really loved to create a card with this absolutely great sketch.

The ladies at the challenge of A Spoon Full of Sugar would like to see some *lace* on the cards and the theme at the challenge of Stampavie and more is called *yellow & black*, which I like very much. I´m sure, I never selected this colour combo. Last but not least I´ve made this card for the challenge of Cute Card Thursday with the great theme *bling*.

What do you think about the sweet Anya from the greeting farm? Is she not the cutest? I love her, she is really such a cutie!

I hope you have a nice friday and thanks for stopping by.

Hugs
Nixe-Moni


Card Recipe:
Stamps:
Miss Anya/The Greeting Farm, Circle of Friendship/Stampin`Up!
Paper: Cardstock/Stampin`Up!, Patterned Paper: Wild Daisy-Mono Floral & Words/Heidi Grace Designs
Embellishments:
Lace from my sweet friend Tina, Bling Brads/Paperbasics, Ribbon/Raspberry Ribbons, Flourish Die/Bosskut, Brads/Stampin`Up!, Flowers and Charms from stash, Sewing Machine
Sentiment: Whiff of Joy
Colouring: Prismacolour Pencil & White Spirit

Kommentare:

Sandra hat gesagt…

Hi....absolutly gorgeous card!,love the Anya image you have used,and a great take on Nikki's sketch,also great take on our theme this week of black and yellow,thanks for joining us at both SWF and Stampavie and More,
Take care
San x

Deb hat gesagt…

Fabulous card, love those colours and I agree she is absolutely gorgeous! Many thanks for joining in the CCT challenge! Have a great day, Debx

Ingela hat gesagt…

Hi!

WOW!!! I´m very impressed... 4 challenge with only one card!!! It´s gorgeus and greate take on the sketch and the color-theme!

Thanks for joining SWF and SAM!!! :-)))

Hugs
Ingela

Jacqueline van der Sar hat gesagt…

Beautiful card, looks great!! How good of you to combine 4!! Thanks for joining us at SWF. Love,
Jacqueline

megastamper hat gesagt…

oh wow moni, deine karte ist ja genial und so unverwechselbar DEIN stil. echt super toll und wirklich ein traum. das genähte und deine coloration sehen wieder echt genail aus. ich bin mal wieder sprachlos. ich liebe die anya´s auch.
liebe grüsse, bea

Tanja hat gesagt…

Wow, meine Süße, die ist wirklich toll geworden! Die Anya ist wirklich sehr süß und Du hast sie toll in Szene gesetzt! 4 Challenges ... das macht richtig Spaß alle miteinander zu verbinden, gelle? Ich habe heute nur eine Challenge "erledigt" mit meiner Karte ...

Knuddels Tanja

Ila hat gesagt…

What a Gorgeous card Moni!! This Anya is just Adorable!! Your papers, coloring and accents are Fabulous...I totally love the colors!!..Hugs, Ila

Claudia Rosa hat gesagt…

was fuer eine frage moni!!!! nun muss ich die auch haben lol..super karte hast du gemacht. mir gefaellt das moderne feel von dem gelb und schwarz!

doris hat gesagt…

Mein Gott, was ist deine Karte wieder schön *schwärm*.
Eine traumhafte Arbeit!!!

Ganz liebe Grüße
Doris

Sandy hat gesagt…

Wow die Karte is AMAZING !!!! :)
So wunderschön und tolle Farben. Klasse.

Lena Katrine hat gesagt…

Wow! Fantastic card in great colours! Beautiful image, and your colouring is superb!

Have a nice weekend! Hugs, Lena

patzi hat gesagt…

Wow,
die Karte ist ein Traum. Du solltest öfters mal die Farbe Schwarz Gelb verwenden.
Wünsche dir schöne Feiertage.

LG
Patzi

Ivi hat gesagt…

Hallo Moni,

deine Anya sieht sowas von klasse aus!!!!
Deine Coloration ist mal wieder perfekt, und die ganze Karte finde ich natürlich auch fantastisch!

Vielen Dank das du mitgemacht hast bei Stampavie and more.

Liebe Grüße Ivi

debby4000 hat gesagt…

Oh this is so beautiful, fabulous Miss Anya and colours.
luv
Debby

Gunilla/Nilla hat gesagt…

WOW this is a stunning card. The colouring is PERFECT. Love the colourcombo and the image is the cutest.

Have a wonderful weekend♥.Hugs/Gunilla

Judy's Crafty Moments hat gesagt…

WoW! The black and yellow is so striking! Your colouring is just wonderful! I adore it all..the stitching, the flowers and lovely papers!
Judy xx

Basteljette hat gesagt…

Hallo Moni,

Deine Karte ist wieder mal perfekt geworden und wunderschön anzuschauen. Ich bin wie immer begeistert.

Liebe Grüße
und schöne Pfingstfeiertage

Jutta

NGCARDS hat gesagt…

This is great she looks fab in these colours! xxx

Andrea hat gesagt…

Deine Karte ist wunderschön geworden. So viele kleine Details, das liebe ich.
LG Andrea

Michele hat gesagt…

Gorgeous card Moni. Love the image and the beautiful colouring. Love the papers also. Hugs Michele x

Caz hat gesagt…

As always and utterly gorgeous card, and I too adore Miss Anya stamps. Thanks for joining us this week on the CCT Challenge Blog.
Caz
x

agnes hat gesagt…

Super eine traumkarte,tolle farbe.

ich wunsche dir eine schöne wochenede.

LG Agnesxx

BA hat gesagt…

hallo moni
deine karte ist traumahft schoen!!!
tolle coloration, schoene embellishment.
danke fuers mitmachen beim stampavie and more
xoxo BA

Riet hat gesagt…

What a beautiful card Moni,l love the image and colours. So gorgeous papers.

Hugs Riet.x

CraftyC hat gesagt…

This is gorgeous Moni, love the colours and beautifully coloured!
Clairex

alina hat gesagt…

It's just perfect in any way, Moni! I love it!
Hugs, Alina

strawberry fields hat gesagt…

Fabulous image....great card!
fiona x

Kim Piggott hat gesagt…

Wow Moni this is stunning!
Your colouring is perfection!
Love your beautiful colours and your design just brilliant!
Have a great weekend!
hugs
kim x

Sandra MacLean hat gesagt…

I just about fell out of my chair when I saw your card!! It's beautiful!! Great use of lace and your Miss Anya image is colored to perfection!!

Renata van Miltenburg hat gesagt…

What a lovely colorcombination, never thought of it!

Groetjes,

Renata

june68 hat gesagt…

Hi Moni - ich bin immer wieder auf's Neue fasziniert *lol* !!!!

Egal was Du machst, es wird immer zauberhaft *unglaublich* !!!

Wunderschön, wie Du diese 4 verschiadenen Vorgaben auf Deiner Karte zusammen gefügt hast *staun* !!!

Ich wünsche Dir ein schönen Pfingst-WE, lieben Gruß Dani

sandra's hobby cards hat gesagt…

WOW gorgeous!

Anne H. hat gesagt…

Your card is gorgeous!
I did not know that black and yellow could be so lovely *hihi*.
Thanks for joining us this week at Stampavie and More.
Have a lovely Week-end!
Anne -:)

nicky hat gesagt…

OMG da sind ja wieder wunderschöne karten dazugekommen! einfach klasse deine werke! lg nicky

Heidi hat gesagt…

WOW Moni this is so beautiful. And I really love your colors on this card - its so great

Have a wonderful weekend


Hugs and love
Heidi

Tessi`s Kramecke hat gesagt…

Das ist eine traumhaft schöne Karte.

LG
Gitti

Meretekj hat gesagt…

Beautiful card!
Your colouring is superb:)

Mona hat gesagt…

Hi,
Deine Karte ist wirklich klasse geworden
vielen Dank fürs Mitmachen.
LG Mona
swf-team

Bunny-Zoe's Blog hat gesagt…

Gorgeous card Moni, such a cute image and i love your colouring and all the wonderful details.Have a wonderful Sunday, Big Hugs, Nikki x

flati hat gesagt…

Hmmm, komisch.... ich dachte ich hätte hier schon geschrieben...

Eine tolle Karte und zur coloration sag ich nichts, aber auch gar nichts mehr..... denn so bekomme ich es nicht hin *grummel*
Irgendwas mache ich falsch ...
Sag mal, wolltest du nicht mal hier bei uns an der Nordsee Urlaub machen ? *flöt*

Lieben Gruß Sonja xx

Debbie hat gesagt…

Beautiful card Moni,Thanks for playing along this week,Hugs Debbie x

Heather hat gesagt…

Very pretty!! I can see I'll be needing these images!!

stardustgemsandribbon hat gesagt…

I love this Miss Anya too Moni...and your card is adorable...love the colours you've used.
Hugs
Carole x

Maya hat gesagt…

Ohhhh this is beautiful!!
Love the green tones and as always you`re colouring take my breath away!
Hugs from Maya:)

Mephisto hat gesagt…

OH WOW, Moni - die Karte ist der absolute Hammer!!!!!

Gruß
Domi

Bev hat gesagt…

Love it!! Such a fantastic card Moni. Your colouring is amazing wow I wish I could get half as good a result with my pencils. Superb !! x