A very merry Christmas to you ... Just Christmas and Birthday Cards

Hier kommt sie nun ... meine erste Weihnachtskarte für dieses Jahr und dafür habe ich mir den tollen Sketch von Mada ausgesucht, den ihr bei der Challenge Just Christmas and Birthday Cards finden könnt.

Außerdem ist die Karte noch für die Challenge von Christmas Stampin`All Year Long gemacht, wo das Team gerne *Eyelets* auf den Karten sehen möchte.

Für meine Karte habe ich mir die Farbkombi rosa/braun ausgesucht, ich weiß das ist nicht die typische Farbkombi für Weihnachtskarten, aber ich finde diese Farben stehen der goldigen Anya doch super gut oder?

Vielen Dank fürs vorbeischauen und ich hoffe ihr habt ein tolles Wochenende, auch wenn das Wetter nicht so berauschend werden soll bei uns ...




I would like to show you my first christmas card for this year and therefor I selected a wonderful sketch from Mada at the new challenge of Just Christmas and Birthday Cards.

This card is also designed for the challenge of Christmas Stampin`All Year Long where the team would love to see some *eyelets* on the card.

For my card I decided to use again the colour combo pink/brown and I know this is not the typical colour combo for christmas cards, but I think the colours pink/brown becomes sweet Anya!

Thanks for stopping by and I hope you enjoy the weekend.

Hugs
Nixe-Moni


Card Recipe:
Stempel/Stamps: Miss Anya/The Greeting Farm, Best Yet/Stampin´Up!
Papier/Papers: Cardstock & Patterned Paper: Wrapped Wishes & Magical Moments/Daisy Bucket Designs from Paperbasics
Zubehör/Embellishments: Crystal Brad/Paperbasics, Snowflakes Die/Quickutz & Bosskut, Ribbon/Raspberry Ribbons, Glass Brads-Artoz/Megahobby, Stickles/Ranger, Eyelets from stash,
Sewing Machine
Coloration/Colouring: Prismacolour Pencil & White Spirit

Kommentare:

Jacqueline's Weblog hat gesagt…

your christmas card is super, really beautiful.
Have a nice weekend, Jacqueline

Tab hat gesagt…

Gorgeous card , Moni, love the fabulous colour combo and the image is adorable. Congrats on your first Xmas card!
Hugs Tab xxx

Sandy hat gesagt…

Schööööööööön. *schwärm*
Ein Traum liebe Moni.

Ich wünsche Dir ein tolles WE.

Tanja hat gesagt…

Nein, wie schön ist die denn? Absolut genial, meine Süße! Ich liebe die Farben und die Anya sieht wirklich zuckersüß aus!

Vielen Dank für's Mitmachen! Hab ein tolles Wochenende!

Knuddels Deine Tanja
(JCBC Team)

kaylou hat gesagt…

Hi Moni
wow this is gorgous love the colours, it works perfectly.
hugs kaylou xoxo

patzi hat gesagt…

Ist die schöööööööön. Ein Traum von einer Karte, da kann ja Weihnachten kommen.

LG
Patzi

Manu hat gesagt…

Uiiiih, endlich ein Kärtchen mit den neuen Motiv, das ist so bezaubernd geworden, einfach hinreißend. Meine sind immer noch nicht da! Heul*
Dein Kärtchen ist ein Traum und die Farben sind so toll! Lg Manu

Nette hat gesagt…

Wow wow wow,

ich glaub ich hab mich gerade verliebt, in deine bezaubernde Karte. die ist einfach WUNDERBAR.
*schmacht*

Kim Piggott hat gesagt…

Just gorgeous Moni!
Superb colouring and such pretty paper and fabulous detail!
Have a great weekend!
hugs
kim x

Jette hat gesagt…

Hallo Moni,

Deine Karte ist super geworden. Tolle Farbe und wunderschönes Motiv, das mir in meiner Sammlung leider noch fehlt.
Aber bis Weihnachten ist ja noch ein bisschen hin.

Liebe Grüße
Jutta

Pia hat gesagt…

What a beautiful Xmas card, lovely colours

megastamper hat gesagt…

hi moni, meine liebe, deine karte ist ja echt genial und die anya ist doch wohl süss oder??? wow die farben sind toll und die vielen süssen details. spitze!!!
ganz liebe grüsse und ein schönes wochenende.
bussi, bea

Karin hat gesagt…

Hi Moni,

your card is so beautifull.
Love the untraditional colours, beautifull snowflakes and beautifully coloured image.

Thanks for joining the JCBC this week.
xoxo Karin

PS: everything is great overhere. I'm sorry I haven't visited your blog in such a long time. I promisse I'll de better from now on.

Renate hat gesagt…

Huch, ist denn schon Weihnachten? Nein, aber wunderschön das Kärtchen. Kann mich im Sommer nur nicht auf Weihnachtskarten einstimmen.
Schönes Wochenende und liebe Grüsse
Renate

kat9 hat gesagt…

Great first Christmas Card. I love the pink and brown and the stamp is so cute. I love your coloring. I use copics mostly but this is so beautiful I may need to check it out.

hugs.

Kimba-Slydog hat gesagt…

Wow, ist die schön!!!!! Die Farben und das Motiv. Und dann noch die große Schneeflocke. Die Karte gefällt mir sooo gut. Da freu ich mich jetzt schon auf Weihnachten.

Liebe Grüße,
Nicole

alina hat gesagt…

Very beautiful Christmas card, Moni, lovely colour combination and the image so gorgeous and beautifully coloured!
Hugs, Alina

Denise hat gesagt…

Very beautiful card! Awesome coloring.

june68 hat gesagt…

Hi Moni .... ein zauberhaftes Kärtchen hast Du wieder gemacht *schwärm* !!!!
Farben, Motiv und Gestaltung *hhhmmmmm* ..... alles mal wieder allererste Sahne .... *mein Kompliment* !!!

Ich wünsche Dir ein traumhaft schönes Wochenende, lieben Gruß Dani

Elaine hat gesagt…

Stunning! I love the colours.

Renata van Miltenburg hat gesagt…

Even if the maincolour is pink the card looks icy and that's great! And I LOVEEEEE it when a Christmas card is not green/red!!

Have a sunny weekend!

Renata

Bunny-Zoe's Blog hat gesagt…

Fab card Moni, love the cute image and your colouring and papers are beautiful. Hugs Nikki x

Heidi hat gesagt…

This is a stunning card my friend love it so much

Hugs and love
Heidi

~Sorellina~ hat gesagt…

Ich kann mich ja leider gar nicht dazu aufraffen eine Weihnachtskarte zu machen *lach* bzw. habe ich auch gar keine Zeit....irgendwie ist Zeit mal wieder Mangelware im Moment! :/

Deine Karte ist 1A schön!!

LG
Sabs

POPPET hat gesagt…

This is really stunning i love the colours that you have used, your image is coloured to perfection, {hugs} pops x x x

Rastlinica hat gesagt…

A very very nice card!!!!

COCO hat gesagt…

WO VERY GORGEOUS !!!!!
Hugs COCO

Maria hat gesagt…

Wow Moni! You did a beautiful job using those eyelets1 Your card is gorgeous . . .I love Ms. Anya.. .it's a perfect image for Christmas!! The snowflakes are so pretty!! Thank you for playing along in our Christmas challenge. Hope to see you playing again!

Maria

TaraG hat gesagt…

OH WOW!!! This is stunning what a great colour combo for a winter card! Just so pretty! Good on you for starting your X-mas cards early, Moni! I should do the same! Well, I just love the card design and Anya looks stunning...fabulous colouring as always!
Hugs,t

Maya hat gesagt…

Awesome,Moni!!
Gorgeous papers,details and fab colouring!
Love to come on visit you`re blog!!
Hugs from Maya:)

hippe hat gesagt…

Auch hier wieder sooo viele, hübsche Details. Ich bin sprachlos...

die hippe