You Are Amazing ... Friday Sketchers Challenge

Es gibt diese Woche wieder einen tollen Sketch, von Carole aus England, bei den Friday Sketchers und ich freue mich sehr, euch heute meine Karte zeigen zu können. Ich habe zwar kein Oval benutzt, aber ich hoffe das geht so noch durch .

Und wie ihr ja wisst, mag ich das wunderschöne Papier Bittersweet von Basic Grey so gerne und was passt da besser als die Farbkombi rosa/braun ... ich hoffe ihr könnt die Farben noch sehen, so oft wie ich sie benutze Free Smiley Courtesy of www.millan.net

Habt noch einen tollen Sonntag und danke fürs vorbeischauen.




There is another great sketch over at the friday sketchers, this week from the lovely Carole of England and I´m very happy to show you my card today. But I didn´t use a oval and I hope that´s ok?!

As you know, I love the great paper bittersweet of basic grey and what fits better than the colour combination pink/brown ... I hope you still like to see this colours on my cards Free Smiley Courtesy of www.millan.net

Have a wonderful sunday and thanks for stopping by.

Hugs
Nixe-Moni


Card Recipe:
Stamps:
Gorjuss Girl/Sugar Nellie
Paper: Cardstock & Patterned Paper Bittersweet/Basic Grey from Paperbasics
Embellishments:
Flourish Die/Bosskut, Retro Flower Punches/EK Success & Crystals/Megahobby, Brads/Stampin`Up!, Spellbinders Labels Two, Chalk Inkpad Autumn Pastels & Pink Pastel, Charms from stash, Sewing Machine
Sentiment: Whiff of Joy
Colouring: Prismacolour Pencil & White Spirit

Kommentare:

stardustgemsandribbon hat gesagt…

I will always love to see your pink cards Moni...your cards are beautiful in whatever colour you make them! This one is so beautiful. Amazing colouring and embellishments. Looks perfect with that shape too.
Thanks for your kind words and for visiting my blog...your comments are so sweet :-)
Great to see you again at Friday Sketchers.
Have a lovely Sunday.
Hugs
Carole x

Sandy hat gesagt…

Oh die ist mal wieder ganz ganz entzückend.
Wunderschöne Farben und Papier. Liebevoll gestaltet liebe Moni.

Nette hat gesagt…

oh Moni, die gefällt mir wieder besonders gut.
Richtig klasse und wieder das tolle Bittersweet Papier! Klasse.

schönen wochenstart wünsch ich dir.

Michele hat gesagt…

Stunning card Moni. Love the image and the colouring is just beautiful. Yummy papers also. Hugs Michele x

Annita hat gesagt…

beautiful card, adorable image. Love the colors you used on the card
hugs Annita

Pia hat gesagt…

wow what a beautiful card, lovely colours and cute image you have used

Kim Piggott hat gesagt…

Wow Moni this is stunning!
Such beautiful colouring and your detail is exquisite!
Love your gorgeous paper!
hugs
kim x

Bastelfeti hat gesagt…

Deine Karte ist wunderschön geworden und die Farbwahl einfach nur ein Traum.

Gruß Bastelfeti

alina hat gesagt…

Very beautiful card, Moni, your stitching looks just perfect!
Hugs, Alina

Jacqueline's Weblog hat gesagt…

What a fabulous card, really gorgeous! Lovely colours.
Hugs Jacqueline

Riet hat gesagt…

What a beautiful card Moni,l love the image and colours.
So gorgeous papers.

Hugs Riet.x

Rach hat gesagt…

gorgeous Moni, hugs rachxx

debby4000 hat gesagt…

Oh this is so beautiful, amazing colours and stunning gorjuss girl.
luv
Debby

Kathy hat gesagt…

Gorgeous Moni!! Wow all your creations with this BG paper are just gorgeous!! Love all the detail and your image is fabulous!!
:)Kathy

Ila hat gesagt…

Totally Gorgeous!! I love the colors and the way you used the sketch is Fabulous!!...Hugs, Ila

doris hat gesagt…

Deine Karte ist ein Traum!!


Ganz liebe Grüße
Doris

megastamper hat gesagt…

oh wow moni, deine karte ist ja sowas von toll und richtig süss. du hast wieder ganze arbeit geleistet und hast ein meisterstück geschaffen. wow wow wow. so tolle farben und die details .. genial!!!
ganz ganz liebe grüsse .. ich freu mich schon *zwinker.
lg, bea

Karin hat gesagt…

Such a sweet card Moni.
love the beautifull BG papers, nesties and flowers you've used for your card.
And your colouring is amazing as always.

Hugs,
xoxo Karin

Manu hat gesagt…

Ich kann rosa/braun gar nicht oft genug sehen und dieses Papier mag ich auch sehr, hab es aber leider nicht. Ein wunderschönes Kärtchen hast du gemacht, einfach wieder ein Traum! Lg Manu

Jeanette hat gesagt…

Gorgeous card Moni. Your coloring is so beautiful. I just enjoy looking at all your pretty creations! Hugs Jeanette xx

Silli hat gesagt…

wunderschön ist auch die geworden liebe Moni, die Papiere sind klasse... Liebe Grüße...

Renata van Miltenburg hat gesagt…

Great papers, gorgeous colours and the cutest image!

Sunny regards, Renata

Claudia Rosa hat gesagt…

Wie immer grandioses layou und wahnsinnig coloriert. Das Motiv ist zu süss und die Papiere sind der Hammer egal wie oft du damit arbeiten wirst!
liebe gruesse moni

Bev hat gesagt…

Oh this is just so gorgeous sweetie, the colours and papers are just perfect and your colouring is amazing!!!! x

nicky hat gesagt…

OMG ich liebe deine Karten! einfach super klasse! und wenn ich jetzt nicht aufhöre dann bin ich morgen noch am schreiben soviele wunderschöne karten sind da wieder entstanden!

lg nicky