Merry Christmas ... My first DT Card & Stamp Something

Hallo Ihr Lieben,

heute möchte ich euch gerne meine erste Design Team Karte für Nikki´s Shop Bunny Zoe`s Crafts zeigen.

Dafür habe ich mir das süße Motiv *Sweet Danni and Bella* ausgesucht. Außerdem zieren wunderschöne Flat Backed Pearls u.a. die Schneeflocken. Ich finde das tolle Blue Lace Ribbon passt perfekt zum super süßen Papier Colorful Christmas von My Minds Eye, deshalb musste ich es auch gleich für meine Karte verwenden.

Schaut also unbedingt mal bei Bunny Zoe´s Crafts vorbei, denn dort findet ihr noch viele andere tolle Sachen die man super fürs Stempeln und Scrapbooking gebrauchen kann.

Die Karte ist übrigens nach einem tollen Sketch entstanden, den ihr bei der Challenge von Stamp Something findet. Ich fand ihn super schön und deshalb habe ich ihn auch gleich für meine Karte angewendet.

Vielen Dank fürs vorbeischauen und ich hoffe ihr habt morgen einen guten Wochenstart.





Hi dear all,

today I would like to show you my first Design Team card which I have designed for Nikki´s Shop Bunny Zoe`s Crafts.

Therefor I selected the cute image *Sweet Danni and Bella* and wonderful Flat Backed Pearls, which I´ve put on the snowflakes. I thought the great Blue Lace Ribbon fits perfectly to the sweet papers colorful christmas of my minds eye, which you can also find on my card.

Please have a look at Bunny Zoe´s Crafts, there you can find much more great stuff you need for stamping and scrapbooking.

My card is made after a wonderful sketch, which you can find over at the challenge of Stamp Something. I found the sketch just so great and I absolutely have to use it for my card.

Thanks for stopping by and I hope you have a good start into the new week.


Hugs
Nixe-Moni



Card Recipe:
Stempel/Stamps:
Sweet Danni and Bella/Bunny Zoe´s Crafts, Sincere Salutations/Stampin`Up!
Papier/Papers: Cardstock from Stash, Patterned Paper: Colorful Christmas/My Minds Eye

Zubehör/Embellishments:
Flat Backed Pearls & Blue Lace Ribbon/Bunny Zoe´s Crafts, Snowflake Die/Bosskut, Ribbon/Raspberry Ribbons, Sewing Machine
Spruch/Sentiment: Merry Christmas from Magnolia
Coloration/Colouring: Prismacolour Pencil & White Spirit

Kommentare:

craftingmanda hat gesagt…

what a gorgeous card and such a cute image - way to go on the design team xx

Dragonlady hat gesagt…

Fantastic card and I love everything about it. Great first DT card.

Hugs Ali x

Birgits' kleine Bastelwelt hat gesagt…

Was für eine wunderschöne farbenfrohe Karte.
So schön gestaltet!

LG,
Birgit

Riet hat gesagt…

Wowww Moni,what a beautiful card,i love the image and colours.
So gorgeous papers.

Hugs Riet.x

Kimba-Slydog hat gesagt…

Ui, das Motiv ist aber auch schön. Deine Karte gefällt mir sehr gut.
Den Sketch hab ich auch gestern verarbeitet.

LG,
Nicole

Only by His Grace hat gesagt…

Gorgeous card Moni.
Great first DT.
hugs Marion

Nicolchen hat gesagt…

eine superschöne Karte hast Du da gewerkelt...das Motiv ist total süüüß...tolle Papiere und die Gestaltung mal wieder PERFEKT :0)))

Liebe Grüße
Nicole

Kim Piggott hat gesagt…

Ahhhh so very sweetMoni!
Beautifully coloured and fabulous design and detail!
hugs
kim x

Andrea, hat gesagt…

Beautiful card, gorgeous colours and as always perfectly coloured

Bunny Zoe's Crafts hat gesagt…

Your card is stunning sweetie and Danni and Bella look so beautiful, I love your colouring and how it matches the paper beautifully, Big Hugs, Nikki x

Fiese_Friesin hat gesagt…

UI die ist ja sehr süss geworden, gefällt mir super toll.

Liebe Grüsse
Birgit

Trudy hat gesagt…

WOW!!!! what a wonderful card!!!
I love it!!!
Hugs Trudy

Mina hat gesagt…

gorgeous...so beautifully coloured too...its great to be a teamie of yours
Mina xxx

~Denise Lynn~ hat gesagt…

Gorgeous card Moni! Love that sweet image and the pretty holiday papers. Thanks for playing along at Stamp Something! :)

Basteljette hat gesagt…

Hallo Moni,

eine wunderschöne Karte ist das - tolles Papier und super Coleration.

Liebe Grüße
Jutta

BA hat gesagt…

so eine wunderschoene kart emoni
xoxo BA

Rosis Stöberseite hat gesagt…

OMG ist das Motiv süß und die Karte ist Dir auch gelungen. Klasse.
Lg Rosi

*Alison* hat gesagt…

Wow.. such a beautiful card.. I love the colors and your coloring is wonderful..HUGS

~visit my blog for free digi stamps (a new one every wednesday.. and blog candy (upper right corner)
www.stretchnbubbles.blogspot.com