Sending Smiles ... DT Card Bunny Zoe`s Crafts

Hallo Ihr Lieben,

meine neuste Karte ist eine DT Karte für Bunny Zoe`s Crafts und dafür habe ich mir den tollen Sketch, von der lieben Sonja ausgesucht, den ihr bei der Challenge von A Spoon full of Sugar findet.

Ich habe mir das wunderschöne Design Papier Wisteria von Basic Grey und die zauberhafte Stella von The Greeting Farm ausgesucht. Den tollen Edger Heart Lace Stanzer von Martha Stewart war auch hier ein Muss, genauso wie die tollen Halbperlen, die es auch in Herzform gibt.

Schaut doch einfach mal im Shop vorbei, denn dort findet ihr noch viele andere tolle Neuheiten. Wie ihr ja wisst, Nikki verschickt Weltweit!

Vielen Dank fürs vorbeischauen und über all Eure lieben Kommentare freue ich mich immer riesig. Hoffe Ihr habt noch einen tollen Tag Free Smiley Courtesy of www.millan.net



Hi dear all,

this card is my DT card for Bunny Zoe`s Crafts using the fabulous sketch by the dear Sonja from the Challenge of A Spoon full of Sugar.

I used the wonderful Basic Grey DP Wisteria and the darling Stella from The Greeting Farm. I also used the fantastic Edger Heart Lace Punch from Martha Stewart and of course some Flat Backed Pearls, as you know, they are a must have on cards ;)

Please hop over and have a look at the shop, there you can find much more other new arrivals.

Thank you so much for stopping by and I really appreciate your kind comments so much. Hope the rest of your day will be great Free Smiley Courtesy of www.millan.net

Big hugs
Nixe-Moni


Card Recipe:
Stempel/Stamps:
Stella/The Greeting Farm from Bunny Zoe´s Crafts, Postmarks/Autumn Leaves/Paperbasics, Heart stamp/Magnolia, Warm Words & Yummy/Stampin`Up!
Papier/Papers: Cardstock from Stash, Patterned Paper: Paper Pad Wisteria/Basic Grey from Bunny Zoe´s Crafts
Werkzeug/Tools: Edger Heart Lace Border Punch/Martha Steward from Bunny Zoe´s Crafts, Retro Flower Punch/EK Success, Spellbinders Classic Rectangles & Spellbinders Classic Scallop Rectangles/Megahobby, Slice, Sewing Machine
Zubehör/Embellishments: Flat Backed Pearls & Flat Backed Heart Pearls from Bunny Zoe´s Crafts, Ribbon/Raspberry Ribbons, Pearls/Prima Marketing, Heart Pins from my dear Tina
Spruch/Sentiment: Sending Smiles and Hugs and Kisses/Paperbasics
Medium: Prismacolour Pencil & White Spirit

Kommentare:

Dena hat gesagt…

Beautiful purple shades!!! I love your coloring, so perfecto!!!
You attention to details is amazing Moni!
Hugs, Dena

Mag hat gesagt…

Wow Wow Wow colors you used are wonderful !!! I really love how you coloured her hair, seems so real !!!
Gorgeous !!!
Hugs
Mag :)

scrapkowa maniaczka hat gesagt…

Piękna karteczka. Mroczne kolory, ale efekt powalający.
Pozdrawiam serdecznie.

Agnes van Hensbergen - agnesstampcards hat gesagt…

beautiful,love this colors.Great stamp.

hugs agnesx

Tessa hat gesagt…

Beautiful card!

Marushy hat gesagt…

Wow was für eine tolle Karte hast du gezaubert. Die Farben gefällt mir echt gut.

Hugs
Marushy

Jacqueline's Weblog hat gesagt…

Wonderful card. Great colours and beautiful details.
Hugs Jacqueline

Kim Piggott hat gesagt…

Oh wow!
Love your stunning card!
hugs
kim x

Manu hat gesagt…

Hallo Du!
Vielen, vielen Dank für deinen lieben Kommentar auf meinem Blog. Hab mich total gefreut, wieder von dir zu lesen. Sorry, dass ich schon sooo lange nicht mehr hier war, ist mal ziemlich stressig bei mir :o(
Sonst geht's uns aber gut! Ich hoffe, dass ich bald wieder Zeit finde, dir eine Mail zu schicken. Sei ganz doll geknuddelt Manu

Nette hat gesagt…

super klasse Moni.
tolle Farben WoW. blau lila find ich soooo toll. hab ich auch schon benutzt. und die kleine ist zum knutschen.

LG Nette

Bunny Zoe's Crafts hat gesagt…

Wow, this is fabulous Moni, Your colouring is awesome and wow... all those wonderful stamped details, Thank you for another adorable card, Big Hugs, Nikki x

CraftyC hat gesagt…

This is gorgeous Moni. I love the black/purple colour combo and she is beautfully coloured!
Clairex

Ila hat gesagt…

Totally Gorgeous!!...I love the colors...your fabulous coloring and the Wonderful details...especially those hearts!!...Hugs, Ila

Jodie from Oz hat gesagt…

Moni, gorgoeus colours and such a sweet image, everything is so perfect. Have a wonderful weekend. Hugs Jodie from Oz

debby4000 hat gesagt…

Adorable, sweet card and fab colours too.
luv
Debby

Silli hat gesagt…

Hallo liebe Moni, deine Karte schaut ganz süß aus, die papiere und Farben sind wunderschön. Liebe Grüße, Silke

Renate´s Stempelwelt hat gesagt…

ein wundervoll zauberhaft schönes kärtchen! gefällt mir sehr sehr gut. lg Renate

Scrapmumur hat gesagt…

Stunning card, my dear Moni!!!
I love the look and your image is so pretty.
Have a good weekend.
Big Hugs, Mumur

Kahvinpapu hat gesagt…

This is so sweet!
Have nice weekend!

Alma hat gesagt…

WoW, wieder wunderschön geworden :-)
Lg, Alma

stardustgemsandribbon hat gesagt…

Adorable card Moni...your colouring is just gorgeous - I love her hair!
Have a great weekend.
Hugs
Carole x

made by sylvesterbaby hat gesagt…

Mensch Moni ist deine Karte wieder ein Traum... tolle Farbkombi und goldiges Motiv...

Wünsche dir noch einen schönen Samstag...

Liebe Grüße
Sandra

Jenny hat gesagt…

Wow. Stunning card. I love the colours you have used. The heart looks so velvety. Cute image coloured beautifully.
Jenny

Manuela hat gesagt…

Love your cards! :) They are absolutely amazing, and your coloring is fabulous!

Hugs,
Manuela