Enjoy the Moments ... Bunny Zoe´s Crafts Monthly Challenge #3

Hallo Ihr Lieben,

heute kann ich Euch endlich mal wieder ein Werk von mir zeigen ... Es ist eine DT Karte, die ich für die aktuelle Bunny Zoe`s Crafts Monthly Challenge gemacht habe. Diesmal haben wir das tolle Thema *Vintage* für Euch, das sich die liebe Mag ausgedacht hat. Ich hoffe Ihr mögt das Thema und bin schon ganz gespannt, was Euch schönes dazu einfällt.

Ich habe mir für meine Karte das goldige Motiv *Tossa Garden* von Bildmalarna ausgesucht. Außerdem noch das tolle Papier Hey Birdie von Kaisercraft und natürlich durften auch hier die tollen Halbperlen nicht fehlen, die ihr auch im Shop bekommen könnt.

Vielen Dank fürs vorbeischauen und habt einen tollen Sonntag.




Hi dear all,

I´m happy to show you a new DT card of me, which I´ve made for the currently Bunny Zoe`s Crafts Monthly Challenge. This time the dear Mag has invented the theme *Vintage* for you. I hope you like the theme and I´m looking forward to see your creations.

I selected for my card the sweet image *Tossa Garden* from Bildmalarna and wonderful papers of the Hey Birdie Collection from Kaisercraft. I also used some great flat backed pearls, which you can get also at the store of Bunny Zoe´s Crafts.

Thanks for stopping by and I wish you a wonderful sunday.

Hugs
Nixe-Moni




Card Recipe:
Stempel/Stamps: Tossa Garden/Bildmalarna from Bunny Zoe´s Crafts
Papier/Papers: Cardstock from Stash, Patterned Paper: Paper Pad Hey Birdie/Kaisercraft from Bunny Zoe´s Crafts
Werkzeug/Tools: Cuttlebug, Spellbinders Labels One, Edge Distresser/Heidi Swapp, Scor Pal/Megahobby, Sewing Machine
Zubehör/Embellishments: Flat backed Pearls from
Bunny Zoe´s Crafts, Flowers & Pearl Brads from stash
Spruch/Sentiment: LeLo Design
Medium: Prismacolour Pencil & White Spirit
.

Kommentare:

Farina hat gesagt…

Deine Karte ist soo zauberhaft. Die Papiere alleine sind schon so toll, dann auch noch die superschöne Coloration.
Liebe Grüße
Silvia

Renkata hat gesagt…

I love this image from Bildmalarna.They are so cute. You have coloured her very beautifly.

Kristel hat gesagt…

A stunning card Moni! I really like your colouring job!!
Hugs Kristel

Jacqueline's Weblog hat gesagt…

Your card is super cute and beautiful. Wonderful colours and a sweet image.
Hugs Jacqueline

Riet hat gesagt…

So wonderful card Moni,I love the image and your papers.

Hugs Riet.xx

Lia hat gesagt…

wonderful card moni I love the papers they are so brilliant and the stamp is cute
hugs lia

Ageeth Holster hat gesagt…

Hi ich liebe deine Karte, solche froliche Farben und Papier.
Liebe Grussen von Ageeth