You Are Amazing ... Everybody-Art-Challenge #107

Hallo Ihr Lieben,

hier bin ich mal wieder ... mit meinem neusten Werk, welches ich für die Everybody-Art-Challenge gemacht habe. Heute haben wir das tolle Thema *Handgemachte Blumen* für Euch und ich hoffe Ihr macht wieder fleißig mit?!

Für meine Karte habe ich mir den tollen Sktech der aktuellen Sketch Saturday Challenge ausgesucht und dazu wunderschönes Papier aus der Wisteria Kollektion von Basic Grey.

Das Team von der Challenge Stamp Something hat sich das Thema *Something Cute* ausgedacht und bei der Challenge von Stampin for the Weekend lautet das Thema *Shabby oder Vintage*.

Vielen Dank fürs vorbeischauen und habt noch einen tollen Tag :o)






Hello dear all,

here I am again ... with my newest creation, which I´ve made for the Everybody-Art-Challenge. This week we have a great theme for you, which is called *Handmade Flowers*. I hope you find the time to join in and I´m looking forward to see your creations.

For my card I selected the great sketch of the Sketch Saturday Challenge and with it some wonderful papers of the Wisteria Collection of Basic Grey.

The team of the challenge Stamp Someting has invented the theme *Something Cute* and over at the challenge of Stampin for the Weekend the theme is called *Shabby or Vintage*.

Thanks for stopping by and have a wonderful day :o)

Hugs
Nixe-Moni




Recipe:

Stempel/Stamps: Magnolia
Papier/Papers: Cardstock from Stash, Patterned Paper: Wisteria Collection/Basic Grey
Werkzeug/Tools: Spellbinders Classic Circles & Spellbinders Classic Scallop Circles from Megahobby, Edge Distresser/Heidi Swapp, Cuttlebug, Circle Punches/Stampin`Up!, Martha Stewart Heart Border Punch, Fasteners Die/Quickutz, Sewing Machine
Zubehör/Embellishments: Lollipop Flowers made by myself, Glimmer Mist Marshmallow/Tattered Angels, Flat backed Pearls/Bunny Zoe´s Crafts, Ribbon/Raspbery Ribbons
Spruch/Sentiment: Whiff of Joy
Medium: Prismacolour Pencil & White Spirit.

Kommentare:

Magali hat gesagt…

Wow what a beautiful card !!! Love the colors and your perfect coloring. Paper flowers are really gorgeous.
Hugs
Mag :)

Kristel hat gesagt…

Woww again really stunning card Moni!!
Hugs Kristel

Marushy hat gesagt…

*umfall* Absolut hammerschöne Coloration. Das hat mich wirklich umgehauen. Echt Wahnsinn und wirklich ein Traum ist diese karte geworden. Die Farbkombi gefällt mir total super. Hätte nicht gedacht, dass es so zusammen passt.

Klasse

Hugs
Marushy

Riet hat gesagt…

What a beautiful card Moni,I love the image and the colours.
So gorgeous papers.

Hugs Riet.xx

Micha hat gesagt…

Boah, ist die traumhaft schön geworden...die Gestaltung ist einmalig und die Coloration könnte schöner nicht sein..

LG Micha

Lilli hat gesagt…

Die Karte ist wunderschön! Die Coloration, die Blumen... passt alles super zusammen :)
LG, Lilli

Mo hat gesagt…

Liebe Moni!
Deine Karte ist wieder absolut bezaubernd! Ich liebe deinen Colorationsstil, so leuchtend, so perfekt...!!!
Grüessli,
Mo

Cazza hat gesagt…

WOW, WOW and WOW again!! This is such a beautiful card. The papers, image (Tilda is my favourite!) colour scheme, everything. Your colouring is amazing and the handmade flowers are fab!
Thanks for joining in the fun this week on SS :o)
Hugs, Cazza
xxx

Renkata hat gesagt…

Gorgeous card. Adorable details and beautiful colouring!

yvon hat gesagt…

Sooo beautiful. I love these colors, the papers and the flowers.
Hugs, Yvon

Michele hat gesagt…

Oh such a beautiful card Moni. Gorgeous colouring of the image and amazing details also. Hugs Michele x

Renate hat gesagt…

Wow......wie immer eine wunderschöne Karte von dir, deine Werke haben mir im Urlaub direkt gefehlt, lach.
Kommst du aufs Stempelmekka?
LG Renate
Muss auch endlich mal aus meinem Urlaub zurückkehren, lach.