It´s Raining Love and Birthday Wishes ... Bunny Zoe´s Crafts Monthly Challenge #5

Hallo Ihr Lieben,

heute möchte ich Euch wieder eine Karte von mir zeigen ... Es ist eine DT Karte, die ich für die aktuelle Bunny Zoe`s Crafts Monthly Challenge gemacht habe. Diesmal haben wir das Thema *Autumn Love* für Euch und ich hoffe Ihr schaut mal vorbei. Ich bin auf jeden Fall schon gespannt, was Ihr schönes zaubert.

Ich habe mir für meine Karte die süße Tilda im Wind ausgesucht und dazu das tolle Papier Hippy Girl von Kaiserkraft. Wie Ihr ja wisst, liebe ich Tags und deshalb habe ich endlich mal wieder ein Tag in meiner Karte mit eingebaut, denn bei der Challenge von Magnolia Down Under lautet das Thema *Tag it*.

Meine Karte ist außerdem nach dem tollen Sketch von Our Creativ Corner entstanden und bei der Challenge von Charisma Cardz möchte das Team gerne *Autumn Colors* auf den Werken sehen. Bei der Challenge von Challenge up your Life lautet das Thema *Herbst* und bei der Crazy 4 Challenges möchte das Team gerne *Geburtstagskarten* sehen. Ich habe meine Karte wieder schön shabby gemacht, denn bei der Challenge von Secret Crafter lautet das Thema *Distressing*.

Vielen Dank fürs vorbeischauen und habt eine wunderschöne Woche :o)









Hi dear all,

I´m happy to show you another card of me ... It´s a DT card for the Bunny Zoe`s Crafts Monthly Challenge, which has started today. This time we have the theme *Autumn Love* for you and now I´m looking forwart to see your creations.

For my card I used sweet Tilda in Windy Weather and some great papers of the Hippy Girl collection from Kaisercraft. As you know, I love tags and that´s why I´ve finally made a tag and attached it on my card, because over at the challenge of Magnolia Down Under the theme is called *Tag it*.

Furthermore I selected the great sketch from Our Creativ Corner and at the challenge of Charisma Cardz the team would like to see *Autumn Colors* on the creations. At the challenge of Challenge up your Life there is the theme *Autumn* and over at Crazy 4 Challenges the team would like to see *Birthday cards*. I gave my card again a shabby look, love it ... because at the challenge of Secret Crafter the theme is called *Distressing*.

Thanks for stopping by and have a great week.

Hugs
Nixe-Moni




Card Recipe:
Stempel/Stamps: Tilda in Windy Weather/Magnolia from Bunny Zoe´s Crafts, Stempel Gledge
Papier/Papers: Cardstock from Stash, Patterned Paper: Hippy Girl/Kaisercraft from Bunny Zoe´s Crafts
Werkzeug/Tools: Scor Pal & Spellbinders Nestabilities Labels Four/Megahobby, Magnolia DooHickey´s Vintage Tag Die, Martha Stewart Border Punch, Cuttlebug, Sewing Machine
Zubehör/Embellishments: Raffia Lace & Flat backed Pearls/Bunny Zoe´s Crafts, Scrappers Floss/Ranger, Halfpearl, Half Pearls & Flowers from stash
Spruch/Sentiment: Whiff of Joy
Medium: Prismacolor Pencil & White Spirit

Kommentare:

Ageeth Holster hat gesagt…

Wauw so eine tolle Karte!! Wunderschon !
Liebe Grussen, Ageeth

De Roelies hat gesagt…

lovely cards have you made and sweet colors

Christina C. hat gesagt…

WOW, WOW, WOW....dein Kaertchen ist wunderschoen....EINZIGARTIG!!!!!

Marushy hat gesagt…

Bin wie immer schwer begeistert, dass weiß du auch =).

Knuddel
Marushy

Camilla hat gesagt…

Gorgeous card and AMAZING colouring!!:)) You are an artist!
Thank you so much for joining us at MDUC this week.
Hugs, Camilla

CraftyC hat gesagt…

Gorgeous card Moni. Beautifully coloured and pretty embellishments!
Clairexx

Melodie hat gesagt…

Was für eine entzückende Karte mit so vielen liebevollen Details. Und Deine Coloration ist absolut perfekt.
Liebe Grüße
Melodie

debby4000 hat gesagt…

Moni this is gorgeous, wonderful sweet image and beautiful details.
luv
Debby

{Jane} hat gesagt…

Beautiful distressing

Thanks for joining us on SCSC :)

Hugs Jane x
SCSC DT

Diane Gilbert hat gesagt…

Oh my goodness,this is adorable! Love all the details! Thanks for playing along with 'Our Creative Corner' sketch challenge this week!

Kylie hat gesagt…

I love the colours! Such a beautiful card. Perfect!
Thanks for playing at MDUC this week, hope to see you back soon!
Hugs
Kylie

Gemma hat gesagt…

lovely card, the distressed edges are fab. Thanks for joining in this weeks challenge at Charisma Cardz! Gemma :)

Charlene hat gesagt…

Gorgeous and your coloring rocks!

Riet hat gesagt…

So wonderful card Moni,I love the image and the colours.
So gorgeous papers.

Hugs Riet.x

MarieL hat gesagt…

Dieses orange mit dem icy graublau sieht einfach toll aus und Tilda hast Du wieder einmal ausgezeichnet coloriert. Eine wunderschoene Karte, Moni

Kiki hat gesagt…

Hach, Moni, was soll ich noch sagen? Deine Karten sind jedes Mal ein Traum. Diese hier ist auch wieder perfekt. Deine Colorationen hauen mich jedes Mal vom Hocker.

Vielen Dank für's Mitmachen bei CUYL.

LG, Kiki

Anne Kristine hat gesagt…

Gosj...sooo beautiful card!
Lovely colours and Tilda is adorable!
Thank you for joining us at MDUC this week.
Hugs Anne Kristine

Manuela hat gesagt…

Wunderschön!!

Danke für die Teilnahme bei Challenge up your Life!

LG, Manu