Lili of the Valley Blog Candy ... ist nun geschlossen / is now closed!!

Hallo Ihr Lieben,
heute gibt es einen ganz besonderen Beitrag von mir, denn es ist mal wieder Candy TimeFree Smiley Courtesy of www.millan.net

Ich habe einen kleinen Sneak Peek für Euch vorbereitet, mit dem goldigen Motiv *Love Grows* aus der brandneuen Lili of the Valley Kollektion, die ab dem 11. Januar 2011 auf der Lili of the Valley Webseite erhältlich ist. Das muss natürlich gefeiert werden und deshalb sponsert Lili of the Valley gleich  zwei von den brandneuen Motiven. Ihr habt also die Chance, bei mir die Motive Dandelion Clock und Love Grows, siehe Sneak Peek ;o) zu gewinnen.
 
Hier noch die Regeln:

- bitte postet mein Candy auf Eurem Blog (Sidebar)
- hinterlasst mir einen Kommentar unter diesem Post
- wenn Ihr mögt, tragt Euch in meine Follower Liste ein
- Ihr habt dafür Zeit bis morgen (Montag, 10.01.2011), um Mitternacht.
   Viel Glück!!

Jetzt wünsche ich Euch noch einen schönen Sonntag und vielen Dank für´s Vorbeischauen.




Hier noch die Liste der anderen DT´s, die auch jeder ein super tolles Candy verlosen.
  here´s a list of the rest of the DT that are offering candys too.

Hi dear all,
today I have a special post for you, because it´s candy timeFree Smiley Courtesy of www.millan.net 

I`ve prepared a little sneak peek for you, with the very cute image *Love Grows* from the brand new Lili of the Valley Collection, which will be released on 11th January 2011 at the Lili of the Valley Webseite. This calls for a celebration and therefore is Lili of the Valley sponsering the two brand new images Dandelion Clock und Love Grows (see sneak peek).

Here are the rules:

- please post my candy on your blog (sidebar)
- leave me a comment on this post
- if you´d like, follow me
- This candy ends tomorrow, Monday January 10th, 2011, midnight. 
  Good luck!!

Have a wonderful sunday and thanks for swinging by.

Hugs
Nixe-Moni

Kommentare:

1 – 200 von 259   Neuere›   Neueste»
Corinne hat gesagt…

Your card is wonderful....can't wait to see the rest of the release.. Dandelion Clock is gorgeous...she is on my wish list. I have posted your candy on my side bar and am a follower of your blog. Thanks for sharing.
Hugs~
Corinne

Kleine85 hat gesagt…

Hallo Moni,

ein ganz ganz tolles Candy hast du. Auch wenn der Beitrag eig. nie gewinnt versuche ich mein Glück (in der Hoffnung, dass in der Zwischenzeit noch jemand geschrieben hat *lol*). Follower bin ich ja schon lange und ich komme immer wieder gerne auf deinen Blog um zu schauen. Deine Colorationen sind einfach der Hammer.

Liebe Grüße und noch einen schönen Sonntag,

Tanja

Nikki hat gesagt…

Awe your giveaway is adorable thanks for the chance hugs Nikki C

Julye hat gesagt…

I have my fingers crossed that I'm lucky and win these cuties as I can then cross them off my wish list, fingers crossed.

Sylvia hat gesagt…

Ohhhh.... toll die neuen LOTV Motive! Und herzlichen Dank für die Gelegenheit zwei der Süssen zu gewinnen :)
Follower Deines tollen Blogs bin ich ja schon seit Ewigkeiten :) und hab' Dein Candy natürlich auch in meiner Sidebar verlinkt.

Na dann wünsche ich mir mal viel Glück (obwohl ich die süssen LOTV Motive nämlich genial finde, hab' ich leider selbst noch kein einziges *schnüff*)

LG und Dir noch einen wunderschönen Sonntag
Sylvia

MarieL hat gesagt…

Oh Moni, das hast Du wieder wunderschoen koloriert.
Vielen Dank fuer die Chance die LOTV zu gewinnen.
Ich wuensche Dir noch einen schoenen Sonntag.

Nickys-kleine-Bastelecke hat gesagt…

Na da versuche ich doch mal mein Glück kann es schon kaum erwarten bis Montag dann kann ich entlich bestellen "grins"
GLG Nicole

Dina hat gesagt…

dan trage ich mich gerne als erste ein, die stempel sind super ich freue mich drauf das sie kommen

LINDA hat gesagt…

This is simply beautiful.. I absolutley love these images.. And would really love to win one..I put this on my side bar..Thanks for a chance to win.. Hugs, Linda

Michaela Rosier hat gesagt…

Hoie

Ik volg je blog al een tijdje en geniet steeds weer van je creaties,,
Bedankt dat je mij een kans geeft om deze mooie candy te winnen,
Ik doe mee,

Vele groetjes Michaela

Claudia7 hat gesagt…

What a cute image!
Thanks for the chance to win.

greetings, Claudia

kat.yee hat gesagt…

Thank you for the chance to win!! happy New Year!! Like your cards. *HUGS** :)

bubbleSHY hat gesagt…

Thanks for the chance to win.
I like the different way you did to the girl's skirt ^^

-shy- bubbleshy.blogspot.com

Melodie hat gesagt…

Huhu,
meine Güte, sind die Stempelchen niedlich.
Habe Dein Candy direkt bei mir verlinkt. Dankeschön für die Chance zu gewinnen.
Liebe Grüße
Melodie

hellerlittle hat gesagt…

uiuiui Erste??? ... ob das Glück bringt?
Ein ganz super tolles LOTV Motiv und wie du es in Szene gesetzt hast ... so liebevoll wie das Motiv selbst sind auch deine Farben und die Colo.
Ich drück mir nun mal die Daumen, in meiner Sidebar bist du ja schon und "Verfolgen" tu ich dich ja schon länger *hihi

einen schönen Sonntag
wünscht hellerlittle

Winnie hat gesagt…

Thanks for the chance to win, heading back to my blog to post about your candy.

Christa hat gesagt…

I really love this cutie and can't wait ordering ...
Your coloring is fabulous, as always!
Thanks for the opportunity to win!

Hugs,
Christa

Ashley hat gesagt…

Gorgeous!!!!!! i love it, i put your candy on my blog right know, and i added my self as a follower Many hugs and your colouring is gorgeous

Angela hat gesagt…

Liebe Moni,
wow was für ein schönes Candy.Da will ich doch mein Glück mal versuchen.Vielen Dank für die Chance Dein Candy zu gewinnen.Ich habe es in meiner Sidebar verlinkt.
Einen schönen Sonntag noch und ganz liebe Grüße
Angela

Karin hat gesagt…

Hallo Moni,
Ich versuche mein Glück. Vielleicht geht das Candy richtung Belgiën. Das wäre wunderbar.
Grüsse
Karin

Maja hat gesagt…

Your card is gorgeous! Love the image and the coloring. I've put your candy on my sidebar and I'm already your follower. Thanks for the chance to win your sweet candy. Hugs from Slovenia

theCook hat gesagt…

Those are so beautiful images! Thanks fora chance to win them!

Margreet hat gesagt…

thanks for giving the chance to win these fab stamps!
xxx Margreet

Seija hat gesagt…

Wow, was für ein tolles Candy und das auch noch wo ich mich richtig mit den Lili of the Valley Stempeln anfreunden will. Da nutze ich doch mal die Chance ... in der Sidebar bist du verlinkt und Verfolger bin ich natürlich schon eine weile.
Lg Michaela

Martinas Welt hat gesagt…

Wow...du verlost die süßen neuen LOTV Gummis? Da muss ich doch auch mein Glück versuchen!!
Du hast wieder sooo schön coloriert...wow!
Alles Liebe
Martina

Marion hat gesagt…

Such a cute image and colouring is perfect. Thanks for the chance to win the the fab images.
hugs
Marion

Allymcb1 hat gesagt…

Hi Moni. I love what you have done with the image. I am so excited about their release. I am like a small child waiting for Christmas. Thank you for offering the candy. Keep crafting and have a great day.

Christa hat gesagt…

So wunderbar !! Danke fur die chance zu gewinn ! Liebe aus Holland , Christa.

Kathleen hat gesagt…

Thanks for the chance to win. I have candy on my sidebar and become a follower. Kathleen x

Samantha hat gesagt…

What a sweety! Thanks for the chance to win.
Samantha

Fluffles hat gesagt…

Great new stamps, thanks for the chance to win a couple. Jc

Маги hat gesagt…

Thank you a chance to win!

alethea hat gesagt…

Your card is adorable!! The LOTV images are just gorgeous!! I am now a follower and candy is posted on my blog!! Thanks for the chance to win!!

Taschi hat gesagt…

Hallo Moni,
die neuen Motive sind total niedlich. Da mach ich natürlich gerne mit :)
Ich bin schon ein regelmäßiger Leser von deinem Blog.
Hab noch einen schönen Sonntag.
Liebe Grüße, Taschi

Sinikka hat gesagt…

Liebe Moni, Danke für ein solch tolles candy. Wunderschön coloriert ( wie immer ) werde einen link in meiner sitbar setzten und hoffe das die zwei stempel in guten händen kommen.
LG Sinikka

Larisa hat gesagt…

Moni, so beautiful card!!! Love your colouring - it is so bright and beautiful)))
Thanks for the chance to win adorable stamp too)))

Jo hat gesagt…

Thank you for the chance to win these adorable stamps.

lalkygirl hat gesagt…

stunning card and fab candy thanks for the chance to win
tracey x

Lynne in NI hat gesagt…

Oh I love the new stamps, and you've coloured it beautifully! Thanks for the chance to win!

Victoria hat gesagt…

would love the chance to win x

jude hat gesagt…

Hiya moni,
Thanks for the chance to win these fab stamps just love the image ideal for valentines...added candy to my sidebar
hugs judex

maxine hat gesagt…

a beautiful card I love this stamp it's so cute hugs maxine x

Hunnybunnycards hat gesagt…

Just adore LOTV and would love to be a winner of these beautiful stamps, thank you

Hugs, Barbara xx

Cathy hat gesagt…

Fab candy, would love to win:)
Cathy xx

Sabina hat gesagt…

Hallo,
so eine schöne Karte, toll coloriert. Danke für das Candy
http://sabinafk.blogspot.com/
LG

The Paper Princess hat gesagt…

Thanks for the chance to win - I'm a new follower!

Ramona
http://create-with-joy.blogspot.com

gila hat gesagt…

Oh wie süß, vielen dank für die Chance.
Die Motive sind so lieb anzuschauen
lg gila

Kari hat gesagt…

I love the new stamps! Thanks for the chance to win.

Kari :-)

Sarahshandmadecardsx hat gesagt…

Thanks for the chance to win some candy - I love these new LOTV images they are all adorable. Sarahxx

Jill hat gesagt…

Thanks for the opportunity to win these lovely stamps!
I put you on my sidebar and cross my fingers!
have a nice sunday
Hugs, jill

marjolijn hat gesagt…

Really love your work, stunning.
Thanks for this lovely candy.
Hugs Marjolijn

Helen hat gesagt…

Love all the new stamps...who wouldn't???
Thanks for the chance to win! :0)
Helen x

Helen's Craft Haven

Stampersue hat gesagt…

A super LOTV Stamp a lovely giveaway. Thank

Stampersue
X

Dora hat gesagt…

Awww how sweet this is, lovely colouring. Thank you for the chance to win this yummy stamp. Hugs xxx

Miria hat gesagt…

Thank you, Moni, Miria

Meretekj hat gesagt…

I love the new stamps.
Thanks for the chance to win

tracy hat gesagt…

What an adorable image, I love the colours you have chosen purple and green combination they compliment each other so well.
Thanks for sharing your work
Tracy x

Marjo hat gesagt…

Wat een schattige stempel. Ik heb nog geen stempels van dit merk en probeer deze te winnen. Succes met je blog. Groetjes Marjo

Debz hat gesagt…

Your card is fab. I love the new LOTV stamps and can't wait for the release
Debz

The Crafty Den hat gesagt…

What gorgeous new images from LOTV. Your sneak peek looks amazing and your colouring is fantastic. Thanks for the chance to win. Hugs, Denise x

Irène hat gesagt…

Merci de nous donner cette chance de gagner ! Danke !

♥ mys ♥ hat gesagt…

Thanks for the chance to win:)
Love yoyr colouring:))
*Inger*

sequin hat gesagt…

These pictures are wonderful. Thanks for the chance! I hope to get lucky. Link posted on the left sidebar by date http://fantasy-of-sequins.blogspot.com/

lindyloo hat gesagt…

simply stunning cards hunny thanks for a chance to win the stamps linda x

Fleur hat gesagt…

Thanks for a chance
Hugz Fleur xXx

beyond the invisible hat gesagt…

Your card is stunning as always... I so do like the way you color your images!!
These new cuties from LoTV are gorgeous and I can't wait for the release to order some.
I follow you already for a long time!!
hugs, jolanda

Miranda hat gesagt…

danke fur so ein tolles candy. icj wiesse nicht wie etwas in sidebar zu setzen, ich habe es bei meine posts gesetzt.

grusse, miranda (miepeke)

Tessa hat gesagt…

Beautiful images from LOTV. Thanks for the chance to win.
hugs Tessa

Craftyanny hat gesagt…

oh my isn't this just the cutest little pair, A gorgeous card, thanks for the chance to win
Anne x

Gunilla/Nilla hat gesagt…

I love the things that you creat. Such beautiful coloring, details and layouts.

Hugs from Sweden/Gunilla

iruha hat gesagt…

mmmm... yummy stamp :)
Thanks for the chance to win.

Sol hat gesagt…

Fantastic Image! Great Colouring!

Thank you so much for the Chance!!! :o)
I had a look at your cards!... Amazing!!! You have now a New follower!! :o)

xGemmax hat gesagt…

Hiya Moni
Wow your blog is gorgeous and have become a follower and also thanks for the chance of winning your yummy candy sweetie which ive added to my sidebar for you :o)
happy new year!!
hugs and xxx

Henriëtte hat gesagt…

Your card is wonderful.........
Thank you for the chance to win this lovely stamps

Terry hat gesagt…

Hiya Moni your sneek peek is fabulous wowzerss love the colors, can't wait untill we see the rest of it. Love the LOTV images and yep thank you for this opportunity. Going to place the candy on my blog and want to wish everyone good luck. Thanks Moni.
Hugs Terry xxxx

Debbie hat gesagt…

Thank you for the opportunity to win.Can't wait until they are released.Debbie x

Chrissie hat gesagt…

Thank you for the chance to win the giveaway.
lol Chrissie xx

Rose hat gesagt…

It's been a joy to see some of your beautiful work. Thanks.

uksharon hat gesagt…

Have been waiting for these for weeks now.
Thanks so much

http://uksharon-colouringforpleasure.blogspot.com/

Best wishes, Sharon

Meera hat gesagt…

Such beautiful stamps from LOTV again, thanks for the chance to win x

Addii hat gesagt…

This is simply beautiful. I absolut ley love these images. And would really love to win one.

Amanda R hat gesagt…

Can't wait for the new release! I love your work, such wonderful coloring!

troy hat gesagt…

Aw that image is so cute cant wait for them all to be released and to see dandelion clock.
ama follower and have added to my sidebar

thanx for the chance to win have a great day

hugs Troy xx

Louise hat gesagt…

Great blog, love this cute image, your coloring is fantastic. Thanks for the chance to win

yvon hat gesagt…

Ooh, i just love, love, love them. They are so adorable.
Thanks for the chance to win.
Hugs, Yvon

Tanya Sarnowski hat gesagt…

Of course I already follow you!!Your cards are amazing.Thanks for the chance to win something sweet!!

Anneke hat gesagt…

Beautiful image, thank you for the chance to win. I'm already a follwer and put a link to my sidebar.

Karina hat gesagt…

Oh, da versuche ich doch auch mein Glück diese süssen Stempel zu gewinnen. Herzlichen Dank für diese Chance. Deinen tollen Blog verfolge ich ja schon seit einiger Zeit und schaue immer gerne wieder vorbei.
Liebe Grüsse, Karina

GryA hat gesagt…

It`s soooo cute. Thanks for the chance to win!

Sarah K hat gesagt…

Oh wow such beautiful stamps x

paola hat gesagt…

Thanks for the wonderful inspiration and for the chance to win, i do follow you and have for quite sometime
smiles
Paola

Monique hat gesagt…

It's gorgious Moni. I love your colouring and the colours you used :)).

Hugs Monique

kerry hat gesagt…

I would love the chance to win some new LOTV st2amps to go with the two i got at christmas im becoming addicted lol x

Rosis Stöberseite hat gesagt…

Oh ich liebe dieses Stempelchen. Da muß ich doch direkt dich in meiner Sidebar verlinken. Veilen Dank für die Chanche.
glg
rosi

Aluna hat gesagt…

Wow, such a cute image. Can I succeed? XX Aluna

Ewik21 hat gesagt…

Thanks so much for the chance to win and for all your inspiration!

Schnipsel und mehr...die Papierwerkstatt hat gesagt…

Ich freue mich schon total auf die neue LOTV Kollektion und bin schon super gespannt. Toll daß man bei dir die Chance hat einen dieser neuen Stempelchen zu gewinnen.
*drückdich*

LG Clarissa

Rosis Stöberseite hat gesagt…

Ach übrigens, verfolgen tue ich dich bereits.
glg
rosi

Cazza hat gesagt…

Thanks for the chance of winning :o)
Hugs,
Cazza
xxx
http://carolinebrown1234.blogspot.com/

Judy hat gesagt…

Your card is adorable. Thanks for a chance to win some cute new stamps.

Kreativmonster hat gesagt…

Sehr schöne Coloration! Ich habe dein Candy verlinkt und würde mich über den Gewinn sehr freuen!

sue hat gesagt…

Gorgeous images and your colouring is super. Thanks for the chance to win.
Hugs Sue x

Khristen hat gesagt…

That stamp is ADORABLE, thanks for the chance to win :) You are in my candy dish!

kitty hat gesagt…

Hi
Your blog is super and your project is so colourful and stands out. Thankyou so much for the opportunity to win this delightful candy . Best Wishes Kitty :)

Grenouille Greetings hat gesagt…

Thank you for the opportunity! Warmest wishes, Lesley

SannaS hat gesagt…

what a cute couple!! thanks for the chance!! =)

stempelomi hat gesagt…

wow, was für ein supertolles Candy!
ich habe es in meiner sidebar verlinkt!
Vielen Dank!
Beate

The Crafting Cook hat gesagt…

What a gorgeous card- love these new stamps- how brilliant to be able to win one!
Teresa xx

Kat hat gesagt…

Beautiful images from LOTV.Can't wait to be able to buy some of them. Thanks for the chance to win.

Kat x

Heather hat gesagt…

Such cute images :)

Shaunna Lasley hat gesagt…

Such beautiful coloring! What a lovely image. Thanks for the chance to win!

JLJ Designs hat gesagt…

Beautifully colored image! Thanks for a chance at the candy.

Jennifer

Carissa hat gesagt…

Gorgeous card. Can't wait for release day. Thanks for the chance to win.
Carissa

Paula hat gesagt…

keep coming across your name so it's about time I followed, have posted on sidebar too. Thanks for chance of winning one. The lilac green & grey work so well together.
Paula (PEP)
http://pepcraftchallexp.blogspot.com/

Tracy hat gesagt…

Your image is just lovely! I have become a follower and posted your candy on my sidebar. Thanks for the chance to win!

Nannieflash hat gesagt…

These new stamps are gorgeous and it would be lovely to own them. With love and hugs Shirleyxxxx

hayward69 hat gesagt…

I have become a follower and also posted a link on my blog sidebar. Your card is absolutely amazing. What a fantastic blog candy giveaway you are all offering to celebrate the new stamp release.

Jayne xx

Francesca hat gesagt…

Great card , i Love the new stamps
Thanks for the chacne to win
Hugs
Francesca

Drea´s World hat gesagt…

WOW Moni was für ein tolles Candy da werd ich gleich mein Glück versuchen die Motive sind soooo sweet!
Follower bin ich ja schon und verlinken geh ich auch sofort!!!
Hugs Drea

Mickie hat gesagt…

Thanks for the chance to win. Your artwork is fantastic.

Kristen hat gesagt…

ooh my goodness...this is the sweetest..your coloring is fabulous!

Cathy hat gesagt…

Great candy...Thanks for the opportunity to win.....

Tinie hat gesagt…

I like the stamps of Lili of the Valley!!! Nice Candy!

Greetings Tinie

Kat hat gesagt…

Love these new LOTV images. Can't wait till they go on sale on Tuesday. Thanks for the chance to win.

Kat x

Theresa hat gesagt…

Great card. Love this image. Thanks for a chance to win.

Debbie hat gesagt…

Hello Moni!

Great candy, would love to win those gorgeous images!
And...your blog and your creations are just superbeautiful! I became a follower right away!
xxDebbie S

Rachel hat gesagt…

Thanks for the chance to win- love this image and the puplre you've ysed is gorgeous!! :)
hugs, Rachel x

Bella76 hat gesagt…

Wow, was für süße Stempel. Einen von LotV besitze ich schon und find den super toll. Vielleicht hab ich ja glück und hab bald zwei ;o) Vielen Dank für die Chance diesen tollen Stempel zu gewinnen. Hab dich schon verlinkt.

LG und schönen Sonntag noch Ela

Addams hat gesagt…

Love the stamps, thanks for the chance to win

Sian hat gesagt…

Thanks for the chance to win.

Aunty Sue hat gesagt…

Hi I have posted your candy and just love the stamp and the card . Keeping my fingers crossed

Angela hat gesagt…

Oh I love this image, I can't wait till spring! Beautiful coloring job Moni! Thanks for the chance to win your blog candy! hugs, Angela

Hélène hat gesagt…

beautiful cards you have! wow! I love the new release thanks for this nice candy!

Becca Fabozzi hat gesagt…

Such a cute sneak peek. I cant for the new releases to come out, I hope to be first in line!!!!! Thanks so much for the chance to win.

Patricia hat gesagt…

Love your card!!!

These are to cute to be true!! Thank you for the chance of winning such a lovely candy!

with love from Holland,
Patricia
http://patriciarietveld.blogspot.com/

Pauline C hat gesagt…

These stamps are so wonderful i can hardly wait ... and your sneak peek card is gorgeous. Thanks so much for the chance to win - I have posted about the candy on my blog here.
Pauline x

Marilyn hat gesagt…

Moni, thanks for all of your inspiration! The new LOTV release looks to be one of their best ever, and I can't wait to have some of the stamps living at my house. I don't have a blog, so I hope it is alright to enter...

Katie hat gesagt…

Fabulous giveaway!
Thanks for the chance to win!

Angie hat gesagt…

Love your work. Thanks for the chance at the candy!

Angie
ajhunt@comcast.net
www.scrapgirl-angie.blogspot.com

crayonsarecool hat gesagt…

The LOTV image is so adorable and you coloured it in so well! I have posted the candy on my sidebar and keeping my fingers crossed LOL, Thanks!
-HeidiD

terriavidreader (IN-USA) hat gesagt…

This image is just adorable. Would love this chance to win it. It's on my sidebar already!

Marilyn hat gesagt…

Gorgeous card & thanks for a chance to win some stamps. I love LOTV!

Rachel Miller hat gesagt…

I hope that I did this right!! Thanks for the chance to win.

Mo hat gesagt…

Liebe Moni!
Als erstes wünsche ich dir ein wundervolles und glückliches 2011 !!!
Deine Coloration ist einfach der Hammer, WUNDER, WUNDERSCHÖN !!!
Hugs,
Mo

Anne Kristine hat gesagt…

Lovely work!
Thanks for the chance to win!
Hugs Anne

Tiara Moore hat gesagt…

I love your card - it showcases the new release perfectly! I can't wait for the rest of the stamps - thanks for the chance to win these two!

Tiara

sparklingblackrose hat gesagt…

Thank you for this lovely candy, it was a pleasure to see your blog :-)
Happy New Year!
Elaine-xxx-

Net hat gesagt…

Oh wow what super cute sweet stamps! My favourite sort. Thanks for the chance to have them.

dstandard hat gesagt…

Gorgeous work! Thanks for the chance to win!

Hev hat gesagt…

Hi, I love the way you've coloured the image. Thanks so much for the chance to win.
Luv Hev xx

carrie hat gesagt…

Thanks for the chance to win this darling image.

Amina Lorens hat gesagt…

=)))))) super!!! Thanks for the chance to win!!!

Handmade by Vivi hat gesagt…

oh, this image is a must have!! love it!
thanks for the chance to win the candy!
xxx
Vivi

shelly hat gesagt…

Adorable stamps, I love your blog!

Nuestro pequeño taller hat gesagt…

Thanks for the chance to win!!!!
This new collection is so sweet :)

Judi hat gesagt…

GREAT card! Just lovin' these wonderful new stamps, hope I'm a lucky winner.

Judi x

scrappinpeg hat gesagt…

wow your card is just amazing Moni..... Thanks so much for a fun chance to win LOTV candy!!!!
big hugs.
Peggy

Pam hat gesagt…

You colored the images perfectly. Thanks for the chance to win LOTV stamps.
Hugs from Indiana,
Pam:)

*Vicki* hat gesagt…

Oh I just adore your creation!! Such a beautiful image and your coloring is so gorgeous!! Thanks for a chance to win one of these gorgeous stamps!! HUGS

Niki Estes hat gesagt…

The new images are so cute and your coloring is beautiful!

Iulia hat gesagt…

Hi! Thanks for the chance to win! I've just discovered your blog; your cards are adorable. I've become a follower and shall drop in as often as I can!
warmest wishes, iulia

Gerrittina hat gesagt…

Lovely candy, hope to win!!

Gerrittina

Mary Lou hat gesagt…

Amazing image!! Beautifully colored and displayed!!
Thanbks so very much and did add to my blog sidebar:)
Blessings

Sheila hat gesagt…

What a wonderful chance to win such beautiful stamps.

Thanks so much for sharing your talent,

Sheila

Barbara Moore hat gesagt…

Adorable card. Love the colors you choose. This a must have stamp.

Glo hat gesagt…

You are on my sidebar: http://scrapandcard.blogspot.com/

Franca hat gesagt…

Vielen Dank für diese Chance einen so tollen Stempel zu gewinnen.

LG Franca

Brook hat gesagt…

What a sweet stamp. Love the topiary. Thanks for the chance to win. I love your work.

Ms. Jen hat gesagt…

Simply adorable, I love it.

Zetti hat gesagt…

Das Motiv ist wirklich supersüß.
Liebe Grüße

Mandy hat gesagt…

Aww this is so sweet and beautifully coloured.
Thanks for the chance to win
hugs Mandy xx

Suzanne hat gesagt…

These images. I love the love grows one x

Shazza hat gesagt…

fabulous colouring, thanks for the chance to win x

Fiona hat gesagt…

thanks for the chance to win your gorgeous candy.

Fi
x

Stacie (craft-princess) hat gesagt…

I have posted on my right sidebar!
http://craft-princess.blogspot.com/

Thanks for a chance to win!!
Your coloring is wonderful!!

-Stacie

Annelie hat gesagt…

What a lovely image, beautiful coloured!
Thanks for the chance to win!

Mina hat gesagt…

thanks for the chance to win these gorgeous stamps
Mina xxx

Manuela hat gesagt…

Hallo Moni
Danke für das tolle Candy! Die Motive sind total niedlich und ich mache gerne mit.
Liebe Grüsse, Manuela

Dragonlady hat gesagt…

So beautiful, your colouring is fabulous. Thanks for the chance to win.

Hugs Ali x

scrappetrollet hat gesagt…

Danke schön für einen fantastich Candy! (I hope you can understand my German ;))

Kendra hat gesagt…

What lovely coloring! Thank you for this opportunity!

Татьяна hat gesagt…

Wow
What a cuuute candy
Thanks for a chance!
http://1littlehedgehog.blogspot.com/

Regina hat gesagt…

so ein zuckersüßer Stempel!
Danke für das tolle Candy!

Gruß Regina

Mariska hat gesagt…

Oh this image is SO sweet! I'd love to win it. Thank you so much for the chance to do so!

xxx
Mariska

Andrea hat gesagt…

Wow! Awesome colouring - a gorgeous new image. Thank you so much for the chance to win.
Love, Andrea xx

Tanya hat gesagt…

Beautiful image, thank you so much for the chance. Love your blog!

MissyG hat gesagt…

Wow Fab candy thanks for the chance to win have added you to my sidebar and become a follower
Linda

kreative basteltante hat gesagt…

Oh Moni,
was für eine wunderschöne Karte von den ssssüüüssssssen Motiven!!!
Lieb Grüße Manu

angelwhispers hat gesagt…

Just adorable and the image looks fabulous in these colours and your colouring just rocks!!! Thanks for the chance to win these beautiful stamps Chanelle xxxx

Natalie Z. hat gesagt…

These new images are just gorgeous, thanks for the chance to win.
Hugs Natalie xx

Franz hat gesagt…

thank you very much for the chance to win this wonderful stamp. Francesca.

Katy hat gesagt…

Oooh I love these samples, they are gorgeous! Thanks for the chance to win. Hugs. Katyboo. xxx

stampingsue hat gesagt…

Beautiful stamps, thank you for the chance to win.

Suze hat gesagt…

This is simply beautiful.. I absolutley love these images.. And would really love to win one.

Hugs Suze

My name is Wynneth hat gesagt…

Your card is fabulous and this new stamp is adorable, I can't wait until they come on sale on the 11th january. I'm now a follower of your blog and have put details of the candy on my blog - late I know, so sorry!!
hugs
wynneth
x

Evelyn C hat gesagt…

what fabulous colouring - the stamps look amazing - would love to get my hands on some of the new ones - thanks for the chance at your candy

Ludkasz hat gesagt…

Fantastic candy:)
Thanks for the chance to win:)

Debs M x hat gesagt…

your cards are gorgeous! good luck everyone x

Patti hat gesagt…

Loving it. Can't wait. TFS and a chance to win this yummy candy. Patti Jacobs mawdog1@yahoo.com

jan hat gesagt…

awwww your blog is lovely, would love to win your candy. jan

«Älteste ‹Ältere   1 – 200 von 259   Neuere› Neueste»