Lili of the Valley ... To a Special Friend


Hallo Ihr Lieben,

ich möchte euch heute gerne meine neuste Karte zeigen ... diesmal wieder, wie gewohnt, mit einem coloriertem Motiv ;) Dafür habe ich mir das süße Motiv *Scooter Boy* von Lili of the Valley ausgesucht und wieder zwei Stempel aus der neuen LOTV Vintage Kollektion, die ihr ganz bald im Shop bekommen könnt. Einmal ist es der runde Poststempel Happy Days und dann habe ich noch einen Spruch verwendet, den ihr nicht gleich sehen könnt, weil ich ihn auf einem Tag versteckt habe, welches man herausziehen kann. Die Ränder der Papiere habe ich diesmal mit Distress Crackle Paint schön Shabby gemacht und den Spruch habe ich zusätzlich mit Distress Ink gewischt.

Auf dem Everybody-Art-Challenge haben wir diese Woche einen schönen Sketch von unserer lieben Anusch für euch und ich hoffe ihr macht wieder fleißig mit.

Vielen Dank für´s Vorbeischauen und habt noch eine schöne Woche.





Hi dear all, 

I´m popping in to show you my latest card, this time again with a colored image, as usual ;) I´ve chosen the sweet image *Scooter Boy* from Lili of the Valley and again two stamps of the new LOTV Vintage collection, which you can get at the shop very soon. Once there is the round postmark Happy Days and then I´ve used a sentiment that you can´t see, because I hid it on a tag, which can be pull out. The edges of the papers are inked with Distress Crackle Paint to get a shabby style and the sentiment is wiped with Distress Ink.

Over at the Everybody-Art-Challenge we have a great sketch from our dear Anusch this week and I hope you have the time to join us again ...

Thanks for stopping by and have a lovely week.

Hugs
Nixe-Moni

Recipe:
Stamps: Scooter Boy, Pretty Grungy - Good Times & Quotables - Friendship all from Lili of the Valley
Papers: Maja Design
Tools: Spellbinders/Megahobby, Magnolia, Crop-A-Dile Big Bite, Sewing Machine
Sentiments: Sentiments to Fit Scroll / Lili of the Valley
Prismacolor Pencils I used:
Light Peach, Peach, Henna, Cream, Sienna Brown, Dark Brown, Warm Grey 10%, Cool Grey 20%, Putty Beige, Sandbar Brown, Cool Grey 90%, Blue Violet Lake, Ultramarine, Indanthrone Blue, Black

Kommentare:

Farina hat gesagt…

Das ist wieder ein hypergeniales Werk von dir. Ich bin total begeistert.

LG Silvia

Keeley Ainsworth hat gesagt…

Wow! I love this card. Your colouring is stunning, can't wait to see what you come up with next.

Keeley x

Zoe hat gesagt…

Fabulous Card. The image is so cute and your colouring is amazing. The layout is nice ad the papers are wonderful.

Zoe
xxxx

Elizabeth hat gesagt…

Fab card, love your wonderful design and fantastic coloring! Hugs, Elizabeth x

anita01 hat gesagt…

How sweet, wauw!

Warme groetjes,
Anita

Alexandra hat gesagt…

What a wonderful card! I so like your coloring!!!

debby4000 hat gesagt…

Oh what a gorgeous, adorable card, love the pretty colours.
luv
Debby

Muhriel hat gesagt…

Hallo Moni,
die Karte ist wunderschön! Da passt wirklich alles - Kompliment!
Viele Grüße, Britta

Muhriel hat gesagt…

P.S.: Kannst du mir sagen, wie die Papierserie von Maja heißt?

Sabrina hat gesagt…

Such a sweet and adorable card!! You truly are an amazing inspiration to us all!!

Riet hat gesagt…

What a beautiful card.

Liefs Riet.xx

lovetomakecards hat gesagt…

Love your coloring.