Sneak Peak ... Lili of the Valley *Pretty Vintage Collection*



Hallo ihr Lieben,

heute habe ich wieder ein Sneak Peek für alle Lili of the Valley Fans, denn ab 12. Juni wird es endlich die neue Vintage Kollektion, mit 26 tollen Clear Stempelplatten geben. Schaut also unbedingt auf dem LOTV Ideas to Inspire Blog vorbei, um zu sehen was das Design Team die nächsten Tage schönes zeigt.

Und ja, ich habe es wieder getan ;) Heute seht ihr nun meine zweite Non Cute Karte und ich hoffe sie gefällt euch! Das Hintergrundpapier ist auch hier wieder das einzige Patterned Paper, alles andere sind Stempel aus der neuen Vintage Kollektion, die ich diesmal mit Tombows eingefärbt und abgestempelt habe. Die Ränder der Papiere habe ich mit dem Edge Distresser schön shabby gemacht und ein paar Röschen durften auch hier nicht fehlen.

Habt ein schönes Wochenende und vielen Dank für´s Vorbeischauen.




Hi everyone,

today I want to share with you another sneak peek for all Lili of the Valley friends, because there is a new release coming out on 12th June with 26 great Vintage clear stamp sheets. So be sure to have a look at the LOTV Indeas to Inspire Blog to see what the Design Team will create the next few days.

And yes, I did it again ;) Today you can see my second non cute card and I hope you like it! The background paper is again the only patterned paper on this card, everything else are stamps of the new Vintage collection, which are inked and stamped with Tombows this time. The edges of the papers are all distressed with my Edge Distresser for a shabby look and a few little roses should not be missing here.

Have a fab weekend and thanks for stopping by.

Hugs
Nixe-Moni


Recipe:
Stamps: Vintage Backgrounds Flora & Fauna and Background Bits Old Romance from Lili of the Valley
Papers: Ladybug and Friends
Tools: Stampin`Up!, Marianne Design, La-La Land Crafts, Die-Namics, Edge Distresser
Sentiments: Pretty Grungy Good Times from Lili of the Valley

Kommentare:

Za ovinkom hat gesagt…

So beautiful. Love your color combo and butterfly!
Jasmina

Riet hat gesagt…

What a beautiful card.

Hugs Riet.xx

Sonny hat gesagt…

Wow! Die Farben sind genau mein Geschmack und ich bin ganz gespannt auf die neuen Stempel!
Gruss Sonny

Rach83 hat gesagt…

Absolutely stunning card and I love your colour combo. Can't wait to see the new LOTV stamps.

Thanks for sharing,
Rachel x

Gibmiss hat gesagt…

Hi Fabulous ... Love it ...
Hugs Sylvie xxx

artjunkie2 hat gesagt…

Stunning!!