♥ Birthday Wishes ♥


Hallo ihr Lieben, ich hoffe ihr hattet einen guten Start in die neue Woche? Wie jeden Dienstag findet ihr auch heute wieder eine neue Herausforderung bei der Everybody-Art-ChallengeDiese Woche möchten wir gerne eure Werke zum Thema *Nähen* sehen, da seit ihr doch mit dabei oder?!

Auf meinen Karten werden ja zu 99% Nähte verwendet, denn ich liebe es auf Papier zu nähen. Ich finde, die fertigen Stücke sehen gleich ganz anders aus und der besondere Effekt gibt jedem Werk das gewissen Etwas. Ich habe mir diesmal die süße Hello Little Butterfly Tilda ausgesucht und endlich mal das süße Pilzpapier von Magnolia verwendet. Es war allerdings gar nicht so einfach Papiere zu finden, die einigermaßen gut dazu passen. Ich denke aber, in Kombination mit den schönen Maja Design Papieren ist mir das ganz gut gelungen?! Ach fast hätte ich es vergessen ... ich habe das erste Mal ein Motiv mit meinem Versafine Vintage Sepia Stempelkissen abgestempelt, sieht man das??

Den Sketch findet ihr bei der Sweet Sunday Sketch Challenge und bei der Fashionista Challenge ist diesmal alles erlaubt. Außerdem sollen wir bei der Hobbycutz Challenge *Spitze und Perlen* zeigen.

Habt einen schönen Tag ...




Hello everyone, hope you had a good start into the new week?! Today is starting a new challenge over at the Everybody-Art-Challenge. This week we would love to see your work to the theme *Stitching* and we hope you join us again!

I love to sew on paper, so all my creations are sewn to 99%. I think the finished pieces look quite different and the special effects simply have that certain something. I decided to use another cute Tilda this time, this one is called Hello Little Butterfly. The papers are from Magnolia and Maja Design and I hope they are well matched?! Oh, I almost forgot something ... It´s the first time that I inked the image with my Versafine Vintage Sepia pad, can you see it?!

The sketch can be found at the Sweet Sunday Sketch Challenge and the theme at the Fashionista Challenge is called *anything goes*. In addition, over at the Hobbycutz Challenge we should use *Lace und Pearls on our creation.

Have a lovely day ...

Hugs 

Nixe-Moni


with this card ...


Fashionista Challenges

Kommentare:

Za ovinkom hat gesagt…

Perfect card. Love colouring and design.
Jasmina

Astrid hat gesagt…

Beautiful your card, relay beautiful.
Hugs Astrid

Céline hat gesagt…

absolutly stunning! love the colors (red is my fav) and your coloring
thanks for playing with us at fashionista
hugs
céline

Marjolein hat gesagt…

Sehr schöne Karte!!
Ich liebe diese Farben und die süsse Tilda naturlich!
LG,

Marjolein

Pona hat gesagt…

This card is beautiful. Very nice color scheme and beautiful papers.
Pona

JoAnn hat gesagt…

Gorgeous card. Love the colors and sweet image.

Dreamtime Designs hat gesagt…

Wow this is absolutely gorgeous hun. Tilda looks wonderful with how you have coloured her. The DP's are lovely too. Great choice. I love your design. Thanks for sharing. Hugs, Lisa.

Dreamtime Designs Blog
NEW Dreamtime Designs Craft Challenge
My designs @ Etsy

Donna hat gesagt…

This is just gorgeous Nixe, I love everything about it. Thank you for sharing it with us at Hobbycutz.
hugs
Donna xx

mixamatoasties hat gesagt…

Absolutely beautiful. Love all your little details.

Thanks for sharing at Hobbycutz this week.

Susan x

Barbara GR hat gesagt…

Oh!!!! This is absolutely gorgeous!!! Your colouring and design are beoutiful!!! I love colours and details!
Hugs, Barbara GR